Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT Rally

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Routa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT Rally

Muut tuossa jo ylistikin tarpeeksi, muuta en sano että paras autopeli tämä on ehdottomasti ja varsinkin iskee todella lujaa jos rallista tykkää.

Kitcar liigan Montte meni sitten penkin alle, tulos: 6ek:lla jäisestä mutkasta ulos ja keskeytys. Hieman harmitti kun tulin aivan liian lujaa tuohon paikkaan.
Taisin olla sijalla 7 kun ajoin pihalle, 6-4 sijoille olisi ehkä ollut vie saumaa nousta, mutta ei tällä kertaa.

Mua ei harmita enää yhtään näitä lukiessa. Pääsin kuitenkin maaliin. Aika on umpisurkea rengasrikkojen ja aikasakkojen jälkeen, mutta maalissa ollaan.

Ei porukka ole varmaan tottunut tähän "oikeaan rallimeininkiin", että virheisiin ei vain ole varaa, se on siinä sitten.

On kiva nähdä mitä tapahtuu loppukauden kisoissa kun useampi ymmärtää ajaa varmanpäälle ilman riskejä. Parasta rallifiilistä mitä voi olla. Suomikuskeja vastaan ilman mahdollisuuksia virheille.
 
Vastaus: DiRT Rally

Tuossa aikaisemmin oli juttua Lancia 037:n huonosta ajettavuudesta, niin piti itsekin koittaa kyseistä laitetta. Oli tosiaan aika vekkuli ajettava, mut hieman kun sääteli niin rupesi tuntumaan ihan autolta. Tässä videota Walesista. Ei virheetön suoritus, mut ihan mukava tolla on vetää.
Näyttää helpolta,ku sen osaa.:) Kokeilin ajaa suomen pätkiä sierralla ja parilla nelikolla,mut siitä mitään tullu. Liian paljon ajanut rallicrossia supercarsilla ja on tainnu jäähä crossimode päälle,eikä sillä pitkälle pötkitä rallipoluilla.:)
 
Vastaus: DiRT Rally

Viitsitkö omenanraato klikkailla tuon liigan pystyyn pc-pelaajillekin, samaan tapaan kuin tuo Mini Cooper - sarja? Olisi ihan hauska päästä vertailemaan aikoja.
 
Viitsitkö omenanraato klikkailla tuon liigan pystyyn pc-pelaajillekin, samaan tapaan kuin tuo Mini Cooper - sarja? Olisi ihan hauska päästä vertailemaan aikoja.

Siin menee kyl tovi naputellessa tuon tason liiga pystyyn, en tänään ainakaan ehdi/jaksa vääntää.
 
Vastaus: DiRT Rally

Mua ei harmita enää yhtään näitä lukiessa. Pääsin kuitenkin maaliin. Aika on umpisurkea rengasrikkojen ja aikasakkojen jälkeen, mutta maalissa ollaan.

Ei porukka ole varmaan tottunut tähän "oikeaan rallimeininkiin", että virheisiin ei vain ole varaa, se on siinä sitten.

On kiva nähdä mitä tapahtuu loppukauden kisoissa kun useampi ymmärtää ajaa varmanpäälle ilman riskejä. Parasta rallifiilistä mitä voi olla. Suomikuskeja vastaan ilman mahdollisuuksia virheille.

Tarkoitus oli alunperin ajaa Montte varman päälle ja selvitä maaliin saakka, mutta siinä tuli se pieni herpaantuminen kesken kaiken. Olisi pitänyt ajaa vasta illalla kun lapset nukkumassa niin vähemmän häiriötekijöitä ympärillä, täytyy tämäkin muiden viaksi laittaa :D.

Tuli ajettua tuolla B-ryhmän nelivetoisella Lancialla ja se tuntui käteen aika hyvältä.
Jännä kun osa autoista istuu käteen tosi hyvin ja joihinkin kestää aikaa sopeutua.
Wrc Fordit tuntuu istuvan hyvin käteen kun taas tuo Hyundain i20 on jotenkin vaikeampi saada samanlailla menemään.
Urassa tuli aloitettu toinen kausi ja ostin autoksi Cossu Sierran.
 
Vastaus: DiRT Rally

B-ryhmä Lanciaa kokeilin itsekin ja muuten sopii käteen yllättävän hyvin, mutta pompuissa käyttäytyi tosi levottomasti ja jouduin toistuvasti pulaan Suomen pätkillä.

2001 Subaru on ehkäpä oma suosikkini tähän astisista. Jotenkin levollinen ajettava, mutta kuitenkin tehokas ja hauska käskytettävä.

Onhan tässä sikäli paljon ajettavaa, että pelkästään kaikkien autojen kunnolla kokeilemiseen menee kauan. Puhumattakaan, että hankkii kaikki uramoodissa ja ajaa niillä kisoja.
 
Vastaus: DiRT Rally

Jos liigaa ajaa laina-autolla tai omalla,onko ne "samanlaisia". Siis omasta lähtee uppaukset pois tai laina-autoon tulee max uppaukset?
 
Vastaus: DiRT Rally

Jotenkin sain ryssittyä niin että lopetin ekan eli 60 luvun sarjan kesken.Pystynkö mitenkään enää palaamaan/jatkamaan siihen keskeneräiseen kauteen ? Nyt on jo menossa kausi kaksi 70 luvun autoilla.
 
Vastaus: DiRT Rally

[video=youtube;NO1j-nOe9Cs]https://www.youtube.com/watch?v=NO1j-nOe9Cs[/video]
Nyt alkaa ylisanat loppumaa tätä peliä kuvaillessa. :D
Lähes täydellinen Eekoo ilman virheitä ja vielä yöllä silti jäin voittajasta vähän yli 3 sekuntia.
Pitää olla kyllä hullu että tässä oikeesti pärjää. :D
 
Sattuuko kenelläkään muulla olemaan Logitechin G29 rattia? Tai minkälaisilla ratin säädöillä ylipäätään pelaatte?

G29 alkuperäisasetuksilla hirveetä shaibaa. Steering saturationia joutui säätämään ihan huolella. Ei toi tunnu luontevalta kääntää rattia neulansilmässä aivan tappiin. Ja siihen vielä vastaliike perään ja taas saa veivata rattia toiseen suuntaan.
 
Vastaus: DiRT Rally

En oo kyllä ihan älytön fani noille suomen hypyille. Varmaan enemmän ilmassa kuin tiellä auto joillain pätkillä. Vaikeustason laatijoille on kyllä pakko nostaa hattua. Katoin jonkun kreikan pätkän missä luki että world record, 3.03 oli aika. Mulla ajo kone saman pätkän 3.20 open luokassa. Ei kai tuolla muuta väliä oo mutta kun alkanu tuntua että nämä radat pitää ulkoa osata että edes jotain mahiksia voittaa tuo kone. Kakkoseks vasta parhaillaan tullu ja niistäkin yks tullu Kadettilla tai jollain muulla millä en meinaa edes tiellä pysyä yleensä. Liigassakin tuntu että suurinosa ei olis konetta pystyny voittamaan kun vertaa omia aikoja muihin ja mitä ne on koneeseen nähden samoilla määrillä ulosajoja. Voihan se olla niinkin että parin viikon päästä sitä ihmettelee miten ei pärjänny koneelle open luokassa. Riippuu miten jaksaa harjoitella/pelata ja onko ylipäätään kykenevä oppimaan.
 
Vastaus: DiRT Rally

Sattuuko kenelläkään muulla olemaan Logitechin G29 rattia? Tai minkälaisilla ratin säädöillä ylipäätään pelaatte?

G29 alkuperäisasetuksilla hirveetä shaibaa. Steering saturationia joutui säätämään ihan huolella. Ei toi tunnu luontevalta kääntää rattia neulansilmässä aivan tappiin. Ja siihen vielä vastaliike perään ja taas saa veivata rattia toiseen suuntaan.
Ajan automaattikääntösäteellä..siis steering saturation 100% ja soft lock päällä. Vanhempia autoja joutuu kyl veivaamaan aikaslailla,aivan kuten oikeitakin vanhempia autoja. Toki ois ehkä helpompaa ajaa ku laittais soft lockin offille ja ss:n 50%,jolloin kaikissa autoissa ois 450° kääntösäde.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ehdottomasti automaattille. Alkuun se tuottaa isoja vaikeuksia, mutta autojen erot on selkeämpiä ja päivän totuttelun jälkeen fiilis on uskomattoman paljon parempi.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ajan automaattikääntösäteellä..siis steering saturation 100% ja soft lock päällä. Vanhempia autoja joutuu kyl veivaamaan aikaslailla,aivan kuten oikeitakin vanhempia autoja. Toki ois ehkä helpompaa ajaa ku laittais soft lockin offille ja ss:n 50%,jolloin kaikissa autoissa ois 450° kääntösäde.
Hiphei mitä force säätöjä käytät G29 ratissa? Muuten minusta alkuperäiset säädöt toimii (wheel friction 0) paitsi rallyx puolella englannin rata aiheuttaa kauheat tärinät rattiin, niin kovat, että odottaa milloin se ratti hajoo...
 
Vastaus: DiRT Rally

Hiphei mitä force säätöjä käytät G29 ratissa? Muuten minusta alkuperäiset säädöt toimii (wheel friction 0) paitsi rallyx puolella englannin rata aiheuttaa kauheat tärinät rattiin, niin kovat, että odottaa milloin se ratti hajoo...

Rallicross-autoissa on varmaan joku bugi, varsinkin S1600 -luokassa. Itellä tärisee PC:llä T300RS ratti vaikka kaikki on 0% paitsi self aligning torque 30% ja soft lock 100%. Rallin puolella ei täristä ollenkaan.
 
Vastaus: DiRT Rally

Hiphei mitä force säätöjä käytät G29 ratissa? Muuten minusta alkuperäiset säädöt toimii (wheel friction 0) paitsi rallyx puolella englannin rata aiheuttaa kauheat tärinät rattiin, niin kovat, että odottaa milloin se ratti hajoo...

Ajan t300:lla..oisin voinut mainita sen. Otin kantaa yleisesti Jontsan kääntösäde kokemukseen.
 
Ylös Bottom