Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT Rally

Vastaus: DiRT Rally

Kyllä tämä VR:nä on yksi huikeimpia kokemuksia peleissä koskaan. Siis aivan uskomaton ero litteällä näytöllä pelaamiseen. Ei vaan mitään järkeä enää palata takaisin VR:n jälkeen normiruutuun.

Huikea fiilis, kun alkaa saamaan vauhtia ajoon ja vetää kylkimyyryssä sivuikkunasta katsoen sentin päässä puista tai kalliosta täydessä vauhdissa halliten auton juuri ja juuri pienillä korjausliikkeillä, jotka VR:n ansiosta tulevat "selkärangasta". Tai pitkä hyppy suoraan mutkaan kylki edellä puita hipoen ym. Ihan mieletöntä.
Tämän takia en palaa enää PSVR:n pariin, muissa hyvissä autopeleissä kun ei tukea ole. Tykkään ajella radallakin ja se ei maistu jos välillä jauhaa sorateitä lasit päässä.

Joku Assetto Corsa PSVR olisi täydellisyyttä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Osaako kukaan sanoa kauan online serverit pysyy tässä pelissä auki? Toivottavasti eivät mene kiinni kun Dirt 4 ilmestyy
 
Vastaus: DiRT Rally

Osaako kukaan sanoa kauan online serverit pysyy tässä pelissä auki? Toivottavasti eivät mene kiinni kun Dirt 4 ilmestyy
Ennustajia ei olla, mutta ei ole tietääkseni varsinaisia ennusmerkkejä tai uhkakuvia palvelinten sulkeutumisesta lähitulevaisuudessa.
 
Vastaus: DiRT Rally

Tuli tätä eilen pelattua ensi kertaa ratilla ja polkimilla ja on kyllä pakko sano että on huikea peli.
Pääsee ihan uudelle tasolle ratilla, ajo on paljon tasaisempaa.
Tuntuu että nyt vasta huomaa kuinka hyvä rallipeli on kyseessä, ajettavuus on ihan ensiluokkaista.
Oli myös mukava huomata että sisältöä löytyy edelleen hyvin netin puolelta
 
Onkos tällä Dirt Rallylla vielä ajajia täällä?

Hommasin nuo VR lasit jouluksi ja ajattelin aloittaa uudelleen. :)
 


Tällaisia videoita en oo ikinä missään vähänkää realistisessa (tai siihe pyrkivässä) pelissä ymmärtäny. Jos sulla on ratti ohjain olemassa niin eihän silloin ajeta muualta kun ohjaamosta... :cool:
 


Tällaisia videoita en oo ikinä missään vähänkää realistisessa (tai siihe pyrkivässä) pelissä ymmärtäny. Jos sulla on ratti ohjain olemassa niin eihän silloin ajeta muualta kun ohjaamosta... :cool:

Mikä tuossa on ihmeellistä? Oikeallakin autolla ajettaessa näkyy konepelti ja ratti. Minä ihmettelen vielä enemmän niitä jotka ajavat ratilla ja auto näkyy kokonaan kattoa myöten tai sitten kaksi rattia.
 
Mikä tuossa on ihmeellistä? Oikeallakin autolla ajettaessa näkyy konepelti ja ratti. Minä ihmettelen vielä enemmän niitä jotka ajavat ratilla ja auto näkyy kokonaan kattoa myöten tai sitten kaksi rattia.

Tässä pelissä ainut oikea tapa on ajaa ohjaamon sisältä ja ottaa pelin ratti pois näkyvistä. ;)
 
Tässä pelissä ainut oikea tapa on ajaa ohjaamon sisältä ja ottaa pelin ratti pois näkyvistä. ;)
Jokainen taaplaa tyylillään..
Ite aloitin ohjaamosta..mut siirryin konepellille
Ei vaan silmät pysyny mukana..ja jos liian lähelle sääti penkin autosta..ei nää mikä pykälä päällä..
Lähinnä pakkia jos tarvihtee
 
Jokainen ajakoon haluamallaan kuvakulmalla. Ite ajan ohjaamosta ja oma ratti peittää pelin ratin aikas hyvin,joten ei haittaa vaik pelin ratti on näkyvissä.:)

Ohjaamosta ajaessa myös joutuu välillä ajaa väärältä(oikealta)puolelta,mitä muut kuvakulmat ei mahdollista. On mukavaa ajaa välillä oikealta puoleta.:)En ny muista onko dirtissä oikeanpuolen ohjauksella olevia autoja,mut esim. assettossa,pcarsissa ym on.
 
Itse ajan aika 50/50 ohjaamosta sekä konepelliltä. Ohjaamossa on fiilistä ja haastetta, toisaalta taas konepelilltä saa paremman "perstuntuman" sekä vauhdin.

Omasta mielestäni ja ainakin itselläni tällä hetkellä ohjaamo on television ulkopuolella, siellä missä on rattikin ja television kuvaruudusta sitten näkyy konepelti ja tie.

Sitten jos saa kaikki sijoitellut ja säädöt niin, että oma ratti korvaa 100% oikein pelissä olevan ratin niin sitten on ohjaamokuvakulmasta ajaminen kaikkein realistisinta. Se tarkoittaa vaan sitä, että näkyys alue on todella kapea ellei sitten omista extrawide näyttöä PC:llä tai VR-laseja.
 
Komiasti on kyllä tuo vr toteutettu tähän peliin. Huikeaa miten koko peli muuttuu lasien kanssa ajaessa. Eipä enää paljon tee mieli pelata ilman laseja. Rallicrossi etenkin nostaa kyllä pulssin ja hien pintaan kun siihen eläytyy oikein kunnolla ja vaikeustaso täysillä tietenkin. Paras ajopelikokemus minun mielestäni ikinä, tähän mennessä, tämä peli laseilla.
 
Kokeilin tuolla T300 ratilla tätä Dirt Rallya. No lähinnä järkyttävä kokemus :D Tuntuu siltä että ratti ajaa tätä peliä eikä mies.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt ei taas ymmärrys riitä. Siellä on pelin sisällä kaks FBB asetusta. Soft Lock ja Steering Center Force. Näistä toinen saa auton menemään suoraan kun tulee suora. Luulen niin yhtään en tiedä mitä nää tekee. Ei voi mennä niin että pelaajana painaa koko ajan vastaan että se menis edes alkeellisesti suoraan.

Ainakin tuota Soft Lockia aika moni täälläkin tuntuu käyttävän mitäs se ajamiselle tekee?
 
Viimeksi muokattu:
Soft lock tekee sen, että kääntösäde ratissa pistetään vastaamaan pelissä ajettavan auton kääntösädettä Itellä tuo ainakin aina päällä.
 
Mulla hävis Dirt 4 pelistä konepeltinäkymä,onko ehdotuksia kuinka saa takaisin näkymään? olen mielestäni valikosta hahlahnut kaikki vaihtoehdot läpi,vain lataanko uudestaan koko pelin?
 
Ylös Bottom