Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT Rally

Vastaus: DiRT Rally

Mites noihin liigoihin pääsi pelin kautta liittymään? Ompun liiga kiinnostaisi.
Menin Legues, mutta mitään ei löydy.
Dirtin omilta nettisivuilta kyllä löytyi tuolla linkillä ja olen rekistöröitynyt.

Siitä leagues kohdan kautta klikkaat sinne dirtin kotisivuille pelin sisällä. Menet sieltä liigat osioon ja hae.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ja keskeytys ompun liigassa. Eka pätkän lopussa sillalta alas. Oli kyllä helppo auto ajaa vaikka vähän pelti koliskin. 7 minuuttia olin kerenny ajaa näköjään ja viimenen pätkä puolessa välissä ekalta EK:lta. Nyt kun hidastuksen kahto niin olihan sitä vauhtia ihan vitusti liikaa. Pistän kartturin piikkiin kun ei sanonu tarpeeks ajoissa seuraavaa mutkaa. Ite oon niin hölmö että oon vaihtanu ne Later asetukselle.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ja keskeytys ompun liigassa. Eka pätkän lopussa sillalta alas. Oli kyllä helppo auto ajaa vaikka vähän pelti koliskin. 7 minuuttia olin kerenny ajaa näköjään ja viimenen pätkä puolessa välissä ekalta EK:lta. Nyt kun hidastuksen kahto niin olihan sitä vauhtia ihan vitusti liikaa. Pistän kartturin piikkiin kun ei sanonu tarpeeks ajoissa seuraavaa mutkaa. Ite oon niin hölmö että oon vaihtanu ne Later asetukselle.

Ei se mitään, seuraavaan ralliin taas mukaan ja vähän hiljaisemmalla vauhdilla. En usko et itsekään maaliin joka rallissa tulen. :)
 
Vastaus: DiRT Rally

Täytyy sanoa, että vaikka kyseessä on epäilemättä paras rallipeli pitkään aikaan, niin jostain syystä en ole itse innostunut tätä hirveästi pelaamaan. Suurin yksittäinen syy tähän on erikoiskokeiden vähäinen määrä. Joka pätkällä rallin aikana sahataan samaa tietä edestakaisin, joka kyllä rupeaa kyllästyttämään kohtuullisen nopeasti. On harmi että Codemasters on mennyt tässä kohtaa siitä mistä aita on matalin, kun pelissä on kuitenkin huimasti potentiaalia. Rallicrossin ja Hillclimbin olisi aivan hyvin voinut jättää pois pelistä ja keskittyä pelkästään ralliin.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ei se mitään, seuraavaan ralliin taas mukaan ja vähän hiljaisemmalla vauhdilla. En usko et itsekään maaliin joka rallissa tulen. :)

Oisin halunnu nähdä edes paljon oon jäljessä ekan pätkän jälkeen. Loppuaika olis ollu varmaan 7.30-8 minuuttia. Eli tiukasti viimenen mutta huomattavasti paremmin ajallisesti kuin Miniliigassa.
 
Vastaus: DiRT Rally

V1nokone nimimerkillä ajeleva painellut ihan kiitettävän kovaa kyytiä tuossa Mini-liigassa ilmeisesti padilla, niin kysellääs täältä olisiko ko. herrasmiehellä/naisella antaa mitään vinkkiä nuihin padin asetuksiin?
 
Vastaus: DiRT Rally

Näytä liitetiedosto 15561

Siinä omat vib & feedback asetukset TX ratille (SAT näkyy vähän huonosti tos kuvas se on 60%)

Ajan kaikki avut pois päältä. Soft lock käytössä. Manual H-Pattern with clutch. Suosikki auto millä lähes kokoajan tullut ajeltua Ford Sierra RS Cosworth! Aivan mahtava vehje, just täydellinen tuntuma.

Oma setuppi:
-Omatekoinen penkki
-Thrustmaster TX
-Thrustmaster TH8A Shifter
-Thrustmaster T3PA Pedals
-Astro A40 Kuulokkeet
-Sony 40 tuumanen TV

Justiin tuli ajettua clubman championship 1 sijalle ja nyt kohti professionalii :) Olis kiva jos joku pistäis xbox one liiga myös pystyy ;)
 
Vastaus: DiRT Rally

Miten sitä penkkiä pitäisi pystyä säätämään?

Meet sinne controls osioon ja sit ohjelmoi penkinsäädöt nappeihin. Mul on siinä ristinäppäimessä 4toimimtoa ja 2 on L3/ R3 napeissa. Ristinäppäimes tais olla orkkisasetuksen sivulle yms katsomiset.
 
Vastaus: DiRT Rally

Eipä oo konsolilla päässy tämmösiin ralli fiiliksiin aikoihin, vielä yks ek…(kaks tai kolme). Ojan pohjia on kynnetty ja penkoista otettu tukea, ensimäistäkään virheetöntä ek:ta ei oo tullu ajettua. Ykkössijasta ei voi kuin uneksia, muutaman kerran toiseksi, yleensä sijat on 3-5 paikkeilla. Kreikka on pelottava! Vasta 60-luvun autoilla ajellu ja yrittänyt sisäistää ratoja. Alussa nuotteja vilisi ohi, nyt pysyy jo paremmin kärryillä, kunhan vaan jaksaa keskittyä. Fiilis on kyllä huikea, uusintoja on pakko katsoa joka ek:n jälkeen, on siellä aina joku kurvi mennyt tyylikkäästi :) Ohjaus padillä on todella hyvä, joten ei kannata jättää hankkimatta, vaikka rattia ei omistaisikaan.

Jos boxille löytys porukkaa, niin jonkun näkösen noobi-vessa liigan vois vääntää. Leveitä ratoja ja tarpeeks restartteja :D
 
Vastaus: DiRT Rally

Jos boxille löytys porukkaa, niin jonkun näkösen noobi-vessa liigan vois vääntää. Leveitä ratoja ja tarpeeks restartteja :D

Boksilla käynnistyy nyt klo 15 sama Mini Cooper -liiga jota pleikkarilla on väännetty eilisestä asti. Nimellä: KonsoliFIN XOne

Sinne kellottamaan ajat ja vertailuun laiterajan yli.
 
Vastaus: DiRT Rally

Boksilla käynnistyy nyt klo 15 sama Mini Cooper -liiga jota pleikkarilla on väännetty eilisestä asti. Nimellä: KonsoliFIN XOne

Sinne kellottamaan ajat ja vertailuun laiterajan yli.

Ööö, mistäs ton löytää??

Ilmeisesti profiili racenettiin ja sitten leaguen kautta?
 
Vastaus: DiRT Rally

V1nokone nimimerkillä ajeleva painellut ihan kiitettävän kovaa kyytiä tuossa Mini-liigassa ilmeisesti padilla, niin kysellääs täältä olisiko ko. herrasmiehellä/naisella antaa mitään vinkkiä nuihin padin asetuksiin?
Mulla on käytössä seuraavat padilla:

Steering sensitivity 85
Steering linearity 0
Steering deadzone 20

Kaikki muu defaultina.
Siitä leagues kohdan kautta klikkaat sinne dirtin kotisivuille pelin sisällä. Menet sieltä liigat osioon ja hae.
 
Vastaus: DiRT Rally

Itselle ei rallicross nopealla kokeilulla oikein iskenyt. Mineillä oli ihan hauskaa, mutta noilla tykeillä vääntämimen syheröisellä radalla on melkoista adhd menoa. Vaikea päästä kunnon rytmiin ollenkaan, etenkin Norjan Hell on tosi epämukava rata jotenkin.

Kyllä tämä itselle on aika puhtaasti rallipeli, ellei tuohon rallicrossiin saada vähän lisää ratoj sekä autoluokka tai kaksi. Tuossahan olisi ihan täydellinen pohja tehdä joku jokkistyylinen luokka tms. Pientä ns. fan serviceä toivoisin kehittäjiltä, koska nuo kaksi lisäpelimuotoa ovat vielä suht ohkaisella pohjalla.

E. Bugeja on tullut itselle vastaan tasan yksi. Pienen kolarin jälkeen katosivat moottoriäänet kokonaan ja kuului enää pelkkä turbon suhina. Seuraavalle EK:lle tuo palautui taas normaaliksi.
Noissa Dirt Rally striimeissä kehittäjät viimeksi puhuivat, että olisi haluukuutta tehdä joku Group-B tyylinen rallycross luokka eli vanhoilla ja tehokkailla autoilla. Varmaan riippuu hyvin pitkälti siitä, että saako oikeassa maailmassa sopivia autoja käyttöön mitä sitten lähtisi mallintamaan.

Norjan Hell on erittäin suosittu rata oikeissa rallycross piireissä ja itsekin pidän siitä erittäin paljon, todella hauska ja haastava rata. Siellä on myös näyttäviä kisoja oikeassa Rallycrossin MM-sarjassa.
 
Vastaus: DiRT Rally

Joo kyllä noi rallycrossit on todella hyviä isoilla autoilla. Joka radasta kolme variaatiota, joten 9 rataa kuitenkin tarjolla, eli kyl siinäkin pelattavaa ihan hyvin on. Todella nannaa juuri rallicross.
 
Vastaus: DiRT Rally

Mulla on käytössä seuraavat padilla:

Steering sensitivity 85
Steering linearity 0
Steering deadzone 20

Kaikki muu defaultina.

Mistä noi padin säädöt oikein löytyy? Perussäädötkin on ihan hyvät omaan käteen, mutta silti voisi kokeilla vähän muokata. Olen koittanut sieltä optionsin alta katsella, mutta en löydä muita asetuksia sieltä kuin ne "preferences"-säädöt, jotka siis säätää vaihteistoa, traction controllia ja muuta, mutta ohjauksen herkkyyttä ja muuta en ole löytänyt mistään...
 
Vastaus: DiRT Rally

Tuntuu olevan aika tärkeä säätö toi wheel friction.. Mulle ainakin 100% on aivan liian raskas, pistin sen 50% ja heti muuttui ajaminen kivemmaks. Ehkä vois vieläkin laskee tai ottaa kokonaan pois.
 
Vastaus: DiRT Rally

Itse käytän näitä, mutta pienensin ylimmän ja alimman sataan.
283f2e11583bf8657054744b087b1d87.jpg
 
Ylös Bottom