Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"disc is unreadable"

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 6093
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: "disc is unreadable"

Midget sanoi:
jees, varmaan vaan likanen lukupää kun ei oo kertaakaan jumahtannu samaan kohtaa...
Ehkäpä. En osaa tuosta sitten sanoa. Pese fairylla :D

Älä pese kuitenkaan, sitä ei voi nimittäin huuhdella millään :eek:
 
Vastaus: "disc is unreadable"

Mulla herjailee samaa, konsoli alle viikon vanha. Kyljellään makaa, pitää nyt kokeilla nostaa pystyyn ja ihmetellä jatkuuko ongelma.
 
Vastaus: "disc is unreadable"

Itelläni tulee HALO3:n kanssa aina tuo sama ilmoitus. Tärähtää aina ennen viimeistä tehtävää, oon kokeillut pelata edellisen tehtävän varmaan 20 kertaa ja aina sama. Missään muussa kohdassa peliä ei valita tuota ja levyssä ei varmasti ole naarmuakaan. 99% todennäköisyydellä vika johtuu jotenkin kovalevystä.
 
Vastaus: "disc is unreadable"

Tarkastakaas ne levyt noiden virheilmotusten jälkeen. Ne menee nimittäin aika helposti rikki jos tota käy.

Nimim. neljä rikkinäistä peliä (2/boxi)
 
Vastaus: "disc is unreadable"

Levyissä ei näkyviä vammoja, mulla on vähän kutina että tuo herjaaminen johtui konsolin lämpeämisestä. Kyljellään TV-tasossa, lasiovi melkein kiinni. Jos ovea pitää enemmän auki niin ei oo moista herjannu.

Ja nyt nostin konsolin pystyyn tason päälle, pitää ottaa pidempi sessio ja raportoida asiasta.
 
Vastaus: "disc is unreadable"

Omalla kohdallani tuo ilmoitus ei ole kyllä mitenkään kytköksissä lämpenemiseen. Tänään tuli MS:ltä uusi kovo, ei vaan vielä ole päässyt testaamaan kun ei ole muistikorttia millä siirtää savet sun muut uudelle kovolle.
 
Vastaus: "disc is unreadable"

Mulla ei ole tullut tuota ilmoitusta kuin Nhl 08 yhteydessä. Käsitykseni mukaan Nhl 08:ssa on ongelmaa esiintynyt monella muullakin, eli ei pitäisi olla mikään harvinainen juttu. Tosiaan muut pelit ovat toimineet hyvin.
 
Vastaus: "disc is unreadable"

VanDahl sanoi:
Levyissä ei näkyviä vammoja, mulla on vähän kutina että tuo herjaaminen johtui konsolin lämpeämisestä. Kyljellään TV-tasossa, lasiovi melkein kiinni. Jos ovea pitää enemmän auki niin ei oo moista herjannu.

Ja nyt nostin konsolin pystyyn tason päälle, pitää ottaa pidempi sessio ja raportoida asiasta.

Konsoli ollut viimeisen viikon ajan pystyasennossa TV-tason päällä jossa ilma kiertää hyvin. Ei ole enää herjaillut likaisista levyistä eikä muustakaan. Ja ihan kohtuu sessioita on tullu vedettyy, että testiaikaa on :D
 
Vastaus: "disc is unreadable"

Joo kannattaa sijoittaa se kone paikkaan jossa ilma kiertää hyvin. Muuten ilmentyy juuri tätä ongelmaa, sen olen huomannut. Tosin Nhl 08 on eriasia.
 
Vastaus: "disc is unreadable"

Onko muuten kenelläkään vielä kunnon keinoa Nhl 08:ssa välttääksen tämän ongelman?
 
Vastaus: "disc is unreadable"

Mulla ei oo vielä missään pelissä tullu minkäänlaisia erroreita.
 
Vastaus: "disc is unreadable"

Mulla ei oo tota disc is unreadable tekstiä tullut ,mutta pelejä naarmuttaa mun xbox360. Semmosen ympyrä naarmun on tehny mun ea skateen. :mad: Pitää varmaa viedä sinne kauppaa ja kattoo mitä ne sanoo,ku ostin käytettynä ton konsolin ja takuuohjeissa lukee että takuu on voimassa ainoastaan ensimmäisellä ostajalle.Jota en tietenkää tienny ku sen ostin. Ja kuitissa lukee sen tyypin nimi joka myi mulle sen boxin. Tietääkö kukaan mitä kannattais tehdä?
 
Vastaus: "disc is unreadable"

Soitat MS:lle ja kerrot ongelmasi, ei ne kuitteja kysele. Ainoostaan konsolin sarjanumeron.
 
Ylös Bottom