Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Disco Elysium - The Final Cut

Itse ostin tämän aikanaan heti kun julkaistiin PS5lle, mutta homma jäi kesken, koska muistelen että oli monia lieviä teknisiä ongelmia pelin kanssa.

Nyt olen pelissä 3. päivässä ja harmillisesti peli on kaatunut nyt kuusi kertaa latausikkunaan. Tässä se erityisesti harmittaa, jos edellinen latauspiste on kaukana.

Eli kannattaa muistaa tallentaa usein jos on ollut joku pidempi keskustelu taustalla. Ei vaan ole niin vakaa peli kuin toivoisi.
 
Itse ostin tämän aikanaan heti kun julkaistiin PS5lle, mutta homma jäi kesken, koska muistelen että oli monia lieviä teknisiä ongelmia pelin kanssa.

Nyt olen pelissä 3. päivässä ja harmillisesti peli on kaatunut nyt kuusi kertaa latausikkunaan. Tässä se erityisesti harmittaa, jos edellinen latauspiste on kaukana.

Eli kannattaa muistaa tallentaa usein jos on ollut joku pidempi keskustelu taustalla. Ei vaan ole niin vakaa peli kuin toivoisi.
Mulla Xboxilla (XSX) päivä numero neljän työn alla. Peli ei ole kertaakaan kaatunut. Yhtä ainutta bugia en ole tavannut -- ellei sitten lasketa yhden skill checkin näkymistä kartalla ennen kuin olin sen löytänyt tarinassa.

Mutta sellainen tekninen huoli tässä orastaa, että pelissä on yllättävän pitkät lataustauot pienestäkin huoneesta toiseen siirtyessä. Käsikopelolla arvioisin, että latausaika on kasvanut päivästä toiseen edetessä. Ilmeisesti Unity-moottori natisee liitoksissaan tämän tyyppiseen peliin valjastettuna. Nyt on vaan ehtinyt tottua siihen, ettei nykypeleissä juuri latausruutu ehdi vilahtaamaan.

Vaan sisältönsä puolestahan tämä on täyttä timangia, Bratan!
 
Juu latausajat olivat kunnon paluu jonnekin menneisyyteen ja kieltämättä kun peliä pienen tauon jälkeen aloitteli niin hetken aina ärsyttivät...kunnes oli taas täysillä pelissä sisällä, jolloin moiset seikat unohtuivat.
 
Noista latausajoista kun on valiteltu, uusin Jamais Vu -lisänimen saanut päivitys lupaa nopeuttaa latauksia huomattavasti. Ja ainakin Switch-versiossa ero on huomttava, kuten alla olevasta twiitistä näkyy.
Hieno homma, että jatkavat panostamista peliin. Jamais Vu -käsite oli jotain mitä opin tämän pelin myötä. Hieno konsepti.

Itse sain vastikään pelin maaliin. Olihan se heittämällä 5/5 kokemus latausaikoineen kaikkineen!
 
Ylös Bottom