Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dissidia Final Fantasy

  • Viestiketjun aloittaja Kadaj
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dissidia -Final Fantasy- [ Hype ]

Tämä peli odotuslistan kärjessä, oikeastaan PSP tuli hankittua Dissidian ja toki muidenkin FF:en takia! Mistähän keräilyversion mahtaisi saada, tuskin Suomeen tulossa...
TheHutista lähtee ennakko-tilaus ainakin toistaiseksi varsin sopivaan hintaan.
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy [Hype]

Jotenkin tämä peli on mennyt oman tutkani ali jatkuvasti, kun olen pitänyt tätä jonain Tekken-kloonina Final Fantasy -hahmoilla. Mutta IGN:n arvostelun jälkeen mieli muuttui. Tämähän onkin näemmä ihan jotain muuta. Erityisesti suosittelen tsekkaamaan videoarvostelun.

Niin, ja se arvosana... Spoilerin alta löytyy.

8.9
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy [Hype]

Nyt on Dissidian erikoispainos tilattu ja maksettu, pitäisi 4. päivä tupsahtaa postilaatikkoon! Viikko odoteltavana...
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy [Hype]

Demon jälkeen on kiinnostanut paljon. Pelin lähettämä KHmainen fiilis (Vaikka aivan eripelejä ovatkin) ja hyvä suunnittelu kiinnosta. Demossa miinusta tuleee lähinnä tylsistä Battlefieldeistä. Osasiko joku valoittaa tuleeko hyviäkin areenoita vastaan koko. versioissa.
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy [Hype]

Ahh.. vihdoinkin on paketti lähtenyt liikkeille briteistä. Nyt siitä pelaamisesta saa enemmän irti, kun japsiversio ei luonnollisesti palvele minua tarinan/valikoiden osalta. Vielä bonuksena tuo soundtrack ja art book, kaikki suopeaan 36€:n hintaan. :)
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy [Hype]

Nyt on tätä jonkun aikaa hypistelty ja on osoittautunut oikein mahtavaksi peliksi. Yltää ainakin osaltani sinne PSP:n parhaimpien pelien joukkoon. Keräilyversion mukana myös tullut virallinen peliopas tosin oli saksankielinen, mutta eipä tuo haittaa.
Mielenkiintoisin ominaisuus itse pelissä oli mahdollisuus asentaa pelitietoja muistikortille PS3:n tyyliin. Vaihtoehtoisia asennustapoja oli valittavana 3, joiden muistia vaativa määrä vaihteli välillä 200-600 Mb. Latausaikojen pitäisi lukeman perusteella lyhentyä. Tosin ainakin tuon suurimman asennusvaihtoehdon asentamisessa meni melkein tunti :D
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy [Hype]

Onko tämä nyt ihan pelkkää areena-mättöä vai pääseekö tässä loikkimaan kukkaniityillä ja samoilemaan kylissä?
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy [Hype]

Suurimmilta osin itse pelaaminen on juuri tuota areena-mittelöintiä. Itse "tasoissa" liikkuminen hoituu Final Fantasy Tacticseja muistuttavalla ruudukolla, jossa viholliset, aarteet ja muu roina sijaitsee. Pelaaminen kätkee kuitenkin sisälleen yllättävän paljon sitä perus pikkusäätöä varustuksen, taitojen, kauppojen, haasteiden ja avattavien bonusten osalta. Pelikokemuksestaan saa myös halutessaan, maukkaalla tavalla, haastavamman juuri valitsemalla hard-tason ja perehtymällä kunnolla viritelyn saloihin.

Graafinen puoli onkin upealla tasolla. PSP:n parhaimmistoa. Englanninkielinen ääniraita ei maita yhtä hyvältä itselle, kuin japanilainen vastaava, mutta saapahan tarinasta vihdoin kunnolla selvää. Kyllä tässä ainakin meikäläiselle on monet kymmenet tunnit pelattavaa. Ja ne musiikit.

Ja löytyypä tästä pelistä myös oikein näppärä pelivideon tallennussysteemi. Tallennettuja pelivideoita pystyy myös muokkaamaan anteliaasti ja aikaa siihen saa kulutettua hyvinkin paljon, jos vain kiinnostaa. Videon convertaaminen AVI-tiedostoksi käy myös näppärästi pelissä ja valittavana on kolme eri kuvanlaatutasoa.
Itse testasin kyseistä toimintoa. En niinkään editointityökaluja, mutta katsoin minkälaisena tuota materiaalia saa ulos PSP:stä. Videon löytää KonsoliFIN:n mediapuolelta.
Linkki
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dissidia Final Fantasy [Hype]

Parin päivän testisessioiden jälkeen, voi sanoa pelin olen oikein messevää mättöä. Aluksi se tuntui demon (Jossa on hirveästi neliöiskuja, ja paljon toimintaa) jälkeen pettymykseltä, kun iskuja on niin vähän, ja samoja bosseja kierrätetään yms, mutta siihen tottuu hyvikin nopeasti. DP systeemi toimii, ja neliö ja ympyrähyökkäykset on tasapainoitettu hyvin. Jokaiselle yksinpelihahmolle (Vain hyvikset ilmeisesti) on oma Noin 1,5h yksinpeli haaste, jonka jälkeenkin pitää käydä se muutaman kerta läpi, jotta kaikki yyberpahikset saisi hengiltä, jolloin jokaisella hahmolla on pelattava Story Modea ainakin 4h. Eli helposti yli nelisenkymmentä tuntia tulee palamaan tähän. Juoni on täysin yhteentekevä, mikä on tylsää, sillä Squaren peleissä juoni on yleensä pääasia. Peli ei ole varmaankaan lähelläkään loppua, joten arvostelun kirjoitan vasta joskus toiste.
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy [Hype]

Taidanpas vähän tarvita apua tämän pelin kanssa. En oikeen ymmärrä mikä pelin ideana on (taistella kai?), mutta kun yritän pelata esim. quick battlea helpointa vastusta vastaan otan turpaan 6-0. Ja sitten vielä arcade ja story mode... huhhuh! Cecilillä olen päässyt Golbeziin asti, mutta en millään saa voitettua tätä. Miten pääsisin peliin sisään, kun ei edes netistä/CE:n ohjeet/faqit auttaneet? :confused:

EDIT: unohtui mainita, etten oikeen ymmärrä myöskään näitä asetuksia mitä hahmoille pitäisi laittaa. Kyllä perus kamojen laitto yms onnistuu, mutta kuinka summonit/iskujen lisäilyt tapahtuu?
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy [Hype]

Taidanpas vähän tarvita apua tämän pelin kanssa. En oikeen ymmärrä mikä pelin ideana on (taistella kai?), mutta kun yritän pelata esim. quick battlea helpointa vastusta vastaan otan turpaan 6-0. Ja sitten vielä arcade ja story mode... huhhuh! Cecilillä olen päässyt Golbeziin asti, mutta en millään saa voitettua tätä. Miten pääsisin peliin sisään, kun ei edes netistä/CE:n ohjeet/faqit auttaneet? :confused:

Story-moden alussa on ainakin tutorial, jonka kautta ainakin itse pääsin peliin sisään. Oletko vielä läpäissyt sitä?
Valikoissa liikkuessasi painamalla starttia saat aukaistua kyseisen valikon ohjeet.
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy [Hype]

Story-moden alussa on ainakin tutorial, jonka kautta ainakin itse pääsin peliin sisään. Oletko vielä läpäissyt sitä?
Valikoissa liikkuessasi painamalla starttia saat aukaistua kyseisen valikon ohjeet.
Juu, kyllä läpäisin. Äsken pelailin arcadea ja quick battlea Zidanella ja en yhtään peliä hävinnyt. Joskohan tästä alkaisin päästä peliin pikku hiljaa sisään... :)
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy

Loistava peli! Paras mitä psp olen pelannut. Olen cloudilla 100 lvl mutta muut ovat 30 tienoilla. Kaiken muun olen tehnyt mutta se 10 vaikeus asteen saga (oliko disward chaos tai jotain) niin en pääse sitä millään läpi kaikki hakkaa mut parisa sekunnisa.:eek:
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy

Onward Chaos on vaikea. ITse päässyt sen lähes kokonaan lläpi, mutta sen viimeinen vastustaja

LVL110 Chaos

On aivan helvetillisen vaikea. Cloudilla tuota on aivan turha yrittää, sika vaikeata. ITse pääsin melko helposti kaikki vastustajat läpi Lvl100 Onioin Knightilla, mikä on selvästi pelin voimakkain hahmo. Muuta neuvoa en osaa antaa, kuin että älä missään tapauksessa anna vihollisten osua sinuun Bravery-iskuilla. Yksi bravery osuma = Heti break, ja toisen iskuvoima 9999.

Jäljellä siis olisi vielä Reportit, tuo Onward Chaos loppuun ja sitten olisi kiva päästä edes kerran "time attack mode" läpi edes kerran.
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy

Kiitos neuvosta nyt minulla on 60lvl onion knight ja se on huomattavasti parempi kuin joku cloud (nopeakin). Kannattaa käyttää noihin vaikeisiin vastuksiin sormuksina vai mitä ne oli mutta semmonen ko arcade resin on aika hyvä se nostattaa braverya 100%. Sillä tapoin shade impulsen chaoksen koplmesti peräkkäin yhellä iskulla ja se tuntui turhankin helpolta.:rolleyes:
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy

Osaako joku muuten sanoa, miten nuo dissidia-videot pystyy oikein siirtää Memory-stickiltä tietokoneelle?
 
Vastaus: Dissidia Final Fantasy

Dissidia 012 Doudecimista uusi englanninkielinen traileri, joka näyttää aika namilta!

[video=youtube;Bipk_BThkX4]http://www.youtube.com/watch?v=Bipk_BThkX4[/video]
 
Ylös Bottom