Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DJ Hero [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DJ Hero [PS3 Hype]

eihän tuo teline nyt ihan niin heikko olisi ollut mitä aluksi kuvittelin, kun painaa jopa 11 kiloa..:eek: mutta en viitsi maksaa tuosta renegade editionista 100 euroa enemmän kuin normaalista versiosta vaikka tuo ständi houkutteleekin. Tänään kävin siis varaamassa tuon DJK heron Gamestopista 2X peliä + 39.90e, tämä on jo kohtuu hinta..
Minulle tarjottiin sellasta pakettia, sisältö on ihan mukava, mutta joutuu lisätä 70€ tarjouksen jälkeen vielä lisää. :eek:

Vaikka haluaisi, ei kyllä viitsi tuhlata rahaa yhteen peliin, jolla saisi uuden pelin... :p

Tuli tänään testattua peliä Gigantissa. Ihastuin peliin jo ennen kuin ehdin sitä edes kokeilemaan. :D

Menin kaupan peliosastolle ja siellähän olikin jo joku poika mixailemassa. Jäin siihen sitten jonottelemaan ja seuraamaan pojun pelailua.

Peli näytti ja kuulosti aivan järjettömän hyvältä! Olisi tehny mieli heittää penska pois tieltä ja alkaa itse pyörittämään levyä. Onneksi sain pidettyä itseni kurissa...

Parin kipaleen jälkeen pääsin itse kokeilemaan peliä. Ja hyvältähän se tuntui: turntable -ohjain toimii upeasti ja varsinkin skrätsääminen tuntui siistiltä. Levy pyörii todella sulavasti. Crossfade tuotti välillä hieman hankaluuksia, mutta eiköhän sitäkin opi käyttämään. ;)

Kyllä tästä tuli ehdoton pakkohankinta! Vähän vielä odottelen hinnan putoamista/tarjouksia.

Kävin hakemassa ja tutoriaalin olen nyt läpi pelannut. Vaikuttaa oikein kivalta, vaikka tuo crossfader on vähän "omituisen" tuntuinen. Toinen juttu on, että laitoin napit vasemmalle niin tuntuu ettei sormi saa pitoa siniselle napille. No eiköhän se tästä kun alkaa pelaamaan kunnolla.

Olen jo pidemmän aikaan ihaillut DJ hommia ja nyt pääsin leikkimään sellaista. Ties vaikka joskus ostaisi omia oikeita laitteita. Mutta suosittelen kyllä kokeilemaan ainakin.

Onko kellään muulla ollut ongelmia ton crossfaderin kanssa? Tänää kävin laudan ja pelin hakemassa GameStopista, mutta heti kun aloitin pelaamisen niin huomasin että kun crossfader on siinä keski "lukituksessa" (tiedätte varmaan mitä tarkotan), niin ruudussa crossfaderin asema "väpättää" keskiasennon ja vihreän välillä. Nyt joudun sitten pitämään sitä ihan sinisen ja keskustan rajalla. Tämä hankaloittaa aika paljon esim. vihreän puolen nopeita crossfeidauksia.
Jos nyt ei kaikilla muilla ole samaa ongelmaan, niin kai se on pakko sinne gamestoppiin lähipäivinä palata.

Vastaus: DJ Hero [PS3]

Pystyykö tuossa tekemään omia remixejä noista biiseistä? Ei varmaankaan...Itse käyn omani noutamassa heti kun on rahat kasassa. Mikä tuossa cross faderissa on outoa?

Pystyykö tuossa tekemään omia remixejä noista biiseistä? Ei varmaankaan...Itse käyn omani noutamassa heti kun on rahat kasassa. Mikä tuossa cross faderissa on outoa?
Siis jos tohon mun viestiin viittasit niin siis siinä keskiasennossa sen ymmärtääkseni pitäis pysyä paikallaan eikä sillee "arpoa" vihreän ja keskiasennon välillä.

Onko menussa mitään kalibrointisysteemiä, josko sillä saisi korjattua? Jos ei, niin viallinen ohjainhan siinä on kyseessä, ei kuuluisi toimia noin.

DigiExpossa tuli testattua vähän enempi tuota, ja vaikka kiva olikin niin fiilikset oli että peli on todella, todella helppo. Helpommilla vaikeusasteilla myös tuntui vähän tylsältä, hard oli ehdoton minimi että tuli mielenkiintoa. Expertillä oli kyllä ihan kiva fiilistellä ja duelata kaveria vastaan.

Huhhuh, melkosia HC miehiä/naisia kun tollasia vaikeusasteita käytetään heti. Medium tuottaa ihan tarpeeksi haastetta. Piisit kyllä siis menee kirkkaasti läpi mutta täydellisyyttähän tässä haetaan että 90%+ on tulokset.

Lähinnä ärsytti se, että vasta Hardilla tulee scratchaukseen jotain mieltä nuolikomentojen kanssa. Ja peli oli paljon, paljon siistimpi expertillä kun scratchaukset piti vetää oikein, ylös ja alaspäin juuri oikeassa kohdassa. Testattiin tuo Expert Herbie Hancockin Rockitilla.

Mua eioo häirinnyt toi vaikeusaste.. itse aloitin heti hardilla. Alussa biisit oli helppoja mutta kyllä hardillakin pitää jossain kappaleissa olla kynämies että saa esim 4-5 tähteä. Nyt vaa treenaamaan ja vois alkaa soittaa expertillä noita. Hauskaa kyllä on! :cool:

Eilen pääsin itse Digiexpoilla testaamaan ja kyllä tämä on aivan varma joululahjahankinta. Ainut vaikea asia oli scratchäysmutta ei se nyt ekalla yrityksellä voinnutkaan onnistua aivan täydellisesti. Toivottavasti jaksan odottaa jouluun asti :D

Samaa, saako "turntable"-ohjainta mistään ostettua erikseen?,En itse löytänyt nimittäin.
Olisi kivaa vetää kaveria vastaan.

tietääkseni ei myydä yksittäin. joka on mielestäni erittäin tyhmää, koska jos haluaan ostaa toisen "turntable"- ohjaimen niin täytyy ostaa koko paketti. (ei ainakaan ole missään näkynyt yksittäin näitä ohjaimia, tuleeko sitten joskus myyntiin niin se jää nähtäväksi..)

Olikos muilla satunnaista tökkimistä? Aina välillä ruutu nyykähtää vajaaksi puoleksi sekunniksi ja se on tarpeeksi pilaamaan kombon. Äärimmäisen ärsyttävää.

Muutenhan pyöritys on erinomaisen hauskaa ja käsille riittää tekemistä. Faderin kanssa tulee vieläkin mokia mutta kaipa se siitä hioutuu.

Olikos muilla satunnaista tökkimistä? Aina välillä ruutu nyykähtää vajaaksi puoleksi sekunniksi ja se on tarpeeksi pilaamaan kombon.
Ainakin muissa musapeleissä nuo aiheutuvat telkkarin tms. säädöistä, eli ota kaikki mahdolliset kuvankäsittelyominaisuudet pois päältä ja/tai käytä Game-pelitilaa (jos sellainen telkusta löytyy).

Ainakin muissa musapeleissä nuo aiheutuvat telkkarin tms. säädöistä, eli ota kaikki mahdolliset kuvankäsittelyominaisuudet pois päältä ja/tai käytä Game-pelitilaa (jos sellainen telkusta löytyy).

Joo, game modet on mutta ei tämä tunnu sellaiselta eikä muissa musapeleissä ole vastaavaa esiintynyt. Töksähdykset tulee ihan randomilla, joskus kerran per kappale ja joskus ei ollenkaan. Nyt kun haeskelin niin on sitä näemmä muuallakin ollut. Vois tietysti vaivautua mailaamaan Activisionille ja katsoa tuleeko autoreply. :p

en oo lukenu koko keskustelua mutta tämmöistä kysyisin ku sain pelin mukana jälkeenpäin tekstiviestil
koodin jolla pitäs pystyy ladata ne jotkut kappaleet niin mihin sen syöttää?

Mites saako tota renegade versiota jo jostain? Katsoin anttilan sivuilta niin luki julkaisupvm. 6.11

en oo lukenu koko keskustelua mutta tämmöistä kysyisin ku sain pelin mukana jälkeenpäin tekstiviestil
koodin jolla pitäs pystyy ladata ne jotkut kappaleet niin mihin sen syöttää?
Jos se koodi on muotoa XXXX-XXXX-XXXX, se syötetään PlayStation Storeen käyttämällä sieltä löytyvää Redeem code -toimintoa.

Ylös Bottom