Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DJ Hero [X360]

  • Viestiketjun aloittaja J+
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: DJ Hero [X360]

Mielenkiintoinen julkaisu, mutta biiseistä niin harva on omaan makuun sopiva. Hyviinkin biiseihin on otettu kaveriksi jonkun sortin hiphop-biisi. Pjanosta tehty mixi oli pelin paras, ja toivottavasti trancen/dancen ystäville on tulossa omat kokoelmat/vedokset :)
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Ootko tsekannut jo david guetta packin joka tuli ladattavaksi? Olen tuonne ps3 puolelle linkittänyt siitä youtube videoita ja varsinkin on the dance floor biisi on loistava techno biisi. Harmi sinänsä että noita ei voi erikseen ostaa vaan pakko ottaa koko paketti joka on sitten sen 640ms pojoa.
Itse ostin pari päivää sitten molemmat dlc paketit eli 1120 pojoa meni siinä ja vastineeksi sai viisi biisiä, mutta kyllä ne minusta ihan hintansa arvoisia olivat kun tulee kuitenkin useamman kerran vedettyä läpi.

Nyt olen neljättä kertaa vetämässä kaikkia pelin biisejä läpi eikä vielä kyllästytä ja ihme kyllä ohjainkin toimii vielä.

edit:

Sexy chick
On the dance floor
When love takes over
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Mistäs tämä sitte kannattas ostaa jos täällä kotimaassa pysyttäisiin? Tiedän kyllä gamestop tarjouksen, mutta ku noi laiskat vanhemmat ei jaksa sinne asti raahautua, ni oisko jotain muita? Verkkokaupastkin kyllä sais 99e. Halvempia?

Ja muuten. Saako tätä peliä ja levysoitinta erikseen?
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Cdon.com myi ainakin vielä viikolla 89e hintaan. Eikä ainakaan vielä saa uutena ostettua soitinta ja peliä erikseen.
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Siis saako tuolla 89 eurolla pelin ja soittimen, jos saa niin voisi harkita ostavansakin.
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

On kyllä ihan levottoman vaikeita jo nuo hard-tason biisit. Medium-tasolla lähes kaikista sai ensimmäisellä yrittämällä viisi tähteä, mutta hardilla nousee ihan oikeasti jo hiki pintaan ja hermot meinaa mennä kun ruudulla on samaan aikaan crossfade-spikeja, kolmea eri painantaa ja sitten vielä välissä yhden suunnan skrätsäystä. :mad:
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Sain oman yksilön juuri viime lauantaina kaverilta synttärilahjaksi. Halvalla saatiin: kahdella pelillä ja viidellä kympillä (Gamestop ftw xD). Loistava peli, hardillakin sai haastetta, oli siitä skrätsäämisestä käsi kipeänä ekan päivän jälkeen :D. Katotaan, miten käy, ku expertillä rupeaa venkkaamaan. Ainoo huono puoli on toi soundtrack. Ei se kyllä mikään kauhea ole, mutta vois sillä olla vähän enemmän jotain rock-remixejäkin. No, ehkä sitten dlc:n mukana tulee :p
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

On kyllä ihan levottoman vaikeita jo nuo hard-tason biisit. Medium-tasolla lähes kaikista sai ensimmäisellä yrittämällä viisi tähteä, mutta hardilla nousee ihan oikeasti jo hiki pintaan ja hermot meinaa mennä kun ruudulla on samaan aikaan crossfade-spikeja, kolmea eri painantaa ja sitten vielä välissä yhden suunnan skrätsäystä. :mad:

Kannattaa se euphoria säästää noihin kohtiin koska silloin ei tarvitse itse murehtia skrätsäyksestä. Minulla on enää groundhog ainoa joka ei ole viidellä tähdellä läpi hardilla, mahdollisuudet siihen kyllä olisi sillä sen viisi tähteä saa jo ennen sitä lopun vaikeaa kohtaa kun käyttää rewindia. Minun soitin vaan tykkää usein pistää kombon poikki kun kelailee joten mahikset menee siinä.
Eipä se tosin haittaa kun en noita tähtiä metsästele, ihan vaan fiilistellyt tuon hardin kanssa ja niitä tähtiä on tullut sen verran kun on.

Ei se kyllä mikään kauhea ole, mutta vois sillä olla vähän enemmän jotain rock-remixejäkin. No, ehkä sitten dlc:n mukana tulee :p

No ei todellakaan mitää rock biisejä, niitä on ihan tarpeeksi guitar heroissa ja rock bandeissä. Jos niitä haluaa niin kannattaa pelata jompaa kumpaa noista.
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Kannattaa se euphoria säästää noihin kohtiin koska silloin ei tarvitse itse murehtia skrätsäyksestä.
Tämä on varmasti ajatusvirhe osaltasi, koska kyllähän skrätsit pitää tehdä itse, mutta crossfadeja ei. Tiedän tämän. Myös rewindeja olen säästellyt niin, että jos perfect section menee pieleen, niin rewindilla saa toisen yrityksen. Silti, omat aivoni eivät ainakaan vielä kykene tuohon toimintopaljouteen, mutta enpä toisaalta ole pelannut vasta kuin pari kertaa kutakin biisiä, mediumilla ja hardilla. Tavoite on ehdottomasti kerätä viisi tähteä kaikista hardillakin.
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Hups. Aivothan ne solmussa oli tuota kirjoittaessa eli cross faderia todellakin tarkoitin. Ei varmaan kaikilla toimi, mutta minulla ainakin peli sujuu paremmin kun unohtaa nuo tähdet ja vaan pelaa ihan fiiliksen takia. Samalla ne taidot siinäkin paranee ja taas tänään meni groundhogin eka puolisko paremmin kuin koskaan ennen. Pari muutakin biisiä paukahti viidelle tähdelle vaikka en edes rewindiä käytä kun se hiukan pilaa fiilistelyä.

Minä olen nyt siis pelannut kaikki biisit kerran mediumilla ja kolme kertaa hardilla ja nyt viimeisimmällä kerralla en käyttänyt rewindia ollenkaan ja silti meni monessa biisissä high scoret uusiksi. Kertoo aika paljon siitä kuinka paljon ne omat taidot onkaan parantuneet.
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

No ei todellakaan mitää rock biisejä, niitä on ihan tarpeeksi guitar heroissa ja rock bandeissä. Jos niitä haluaa niin kannattaa pelata jompaa kumpaa noista.

Ei sillai, että pelkkiä rock-biisejä, vaan vois olla joitain kappaleita, joissa olis jotain rock-elementtejä, kuten toi Ace Of Spades vs. Groundhog. Saataisiin se kitaraominaisuus hyvinkin käyttöön.
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Mihin te joilta peli jo löytyy olette sijoittaneet ohjaimen? Pelaatteko sylistä, polvillanne vai seisaalta? Hjälp, täytyis löytää joku mihin sijoittaa ohjain! :D
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Mulla on ohjain olkkarin pöydällä, jonka edessä olen polvillani. Medium-vaikeustasoa pystyi pelaamaan ohjain sylissä, mutta hardia ei enää. :)
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Mulla on ohjain olkkarin pöydällä, jonka edessä olen polvillani. Medium-vaikeustasoa pystyi pelaamaan ohjain sylissä, mutta hardia ei enää. :)

Joo, eilen löysinkin jo sopivan ratkaisun. Itellä semmonen setti, että alimmaisena on koripöytä/tuoli ja sen päällä vielä boxin ratin pahvilaatikko ja se on kiinnitetty koripöytään kiristysnauhoilla (vai mitkä lie ovatkin) :D
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Viisi tähteä hardilla puuttuu enää Rockit'sta sekä - yllättäen - Groundhogista.

Vinkkejä?
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

groundogissa kannattaa omasta mielestä säästää ekan osan euphoria ja käyttää toisen osan alussa, niin voi keskittyä tappeihin ja skrätseihin. Sitt kun saat siitä tokasta osasta euphorian, niin menee jo tosi hyvin (olettaen, että saa alun ilman huteja). Tuommoista taktiikkaa käyttäessä tuli ekalla yrityksellä :D. Mitä tulee tuohon turntablen sijoittamiseen, oon tehny rock bandin rumpukitin jalkoihin sopivan pöytäpalan, jolla sitä pidän. Vähän tuo kyllä huojuu, mutta muuten toimii ihan hyvin.
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

groundogissa kannattaa omasta mielestä säästää ekan osan euphoria ja käyttää toisen osan alussa, niin voi keskittyä tappeihin ja skrätseihin.
Läpi meni! Tosin itse säästin euphoriat vasta kolmanteen jaksoon, kun toisestakin sain perfect sectionin ilman euphoriaa. Kolmannesta jaksosta perfect section napsahti euphorian avulla ja sitten sain niistä viimeisistä jaksoista sen verran osuttua punaisiin tappeihin ja crossfadeihin, että lopulliset pisteet olivat noin 421 000 - jostain videosta katsoin, että viiden tähden raja menee 420 000 pisteessä, joten hilkulla oli!

Täytyy sanoa, että enpä muista, milloin viimeksi olisi tuulettanut onnistuttuani jossain pelissä. Varmaan parisen tuntia eilen väänsin pelkästään Rockitia ja Groundhogia. On tämä vaan mahtava peli! Nyt sitten alan jahdata tuota "Tonight we DJ in hell!" -achievementia. :)
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Oma henk.koht ennätys Groundhogissa on tuossa 446 000 paikkeilla. pitäisi vielä metsästää tuo kymmenen nettivoiton achievement, niin olisi kaikki mahdolliset (Turntable Perfectionia en koskaan hommaa, kädet, pää ja ohjain hajoais sen metsästyksessä :D). Varmaan sitten Assembly Wnterissä hommaan senkin.

E: Ei tuo "Tonight We DJ In Hell!" ole edes kauhean vaikea, meni itsellä kyllä muutama yritys, kun vedin sen tuon Scratching The Surface-setlistin vikalla kappaleella ja siitä pitää vetää suunilleen FC, että sen saa.
 
Ylös Bottom