Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dna mokkula/vastaavat

Legioonalainen

New Member
Näistä tälläisistä 3G netti systeemeistä tuli vaan mieleen, pystyisikö näillä esim. 2 M tollaisella yhteydellä pelata ps3 netissä? vai onko se mahdotonta tai olisiko älyttömän lagista?

Kyseisen tuotteen tilausta harkitsen edullisuutensa vuoksi.
 
Vastaus: Dna mokkula/vastaavat

Näistä tälläisistä 3G netti systeemeistä tuli vaan mieleen, pystyisikö näillä esim. 2 M tollaisella yhteydellä pelata ps3 netissä? vai onko se mahdotonta tai olisiko älyttömän lagista?
Tuota "mokkulaa" ei voi kytkeä suoraan PS3:een.
 
Vastaus: Dna mokkula/vastaavat

Näistä tälläisistä 3G netti systeemeistä tuli vaan mieleen, pystyisikö näillä esim. 2 M tollaisella yhteydellä pelata ps3 netissä? vai onko se mahdotonta tai olisiko älyttömän lagista?

Kyseisen tuotteen tilausta harkitsen edullisuutensa vuoksi.

Muuttaessani jouduin vaihtamaan nettiä. Sonera oli ainoa joka tarjosi tänne tavallista ADSL:ää. Elisa ja DNA toimittivat vain 3G-nettiä. Kysyttäessä käyttötarkoitusta ja mainitessani mm. nettipelit, suosittelivat skippaamaan ja ohjasivat ystävällisesti suoraan Soneralle.
 
Vastaus: Dna mokkula/vastaavat

juuh kiitoksi tiedosta, tosin tulee varmaan tuo mokkula alkuksi hommattua, kun voi tuon pleikkarin hommaus kestää..
 
Vastaus: Dna mokkula/vastaavat

Olin aikeissa vaihtaa liittymä mokkulaan nykyisen kaistan sijaan. liittymäpaperit ehdittiin täyttääkin ja sitten vasta hoksasin että miten saan PS3:n kytkettyä, ei ilmeisesti mitenkään? Myyjä puhui jostain reitittimestä..


Edit: Hah tähän ilmeisesti vastattiin tuossa aiemmin. pistetään darra-aamun piikkiin
 
Vastaus: Dna mokkula/vastaavat

Eikös PS3:n saa nettiin 3G:n voimalla jos kännykässä on WLAN, ja laittaa sen Mokkulassa olevan SIM-kortin kännykkään ja JoikuSpotin päälle? Nopeus ei riitä ehkä nettipeleihin, mutta ainakin puhechätin pitäisi olla mahdollista, samoin viestin lähetyksen.
 
Vastaus: Dna mokkula/vastaavat

Eikös PS3:n saa nettiin 3G:n voimalla jos kännykässä on WLAN, ja laittaa sen Mokkulassa olevan SIM-kortin kännykkään ja JoikuSpotin päälle? Nopeus ei riitä ehkä nettipeleihin, mutta ainakin puhechätin pitäisi olla mahdollista, samoin viestin lähetyksen.
Joikuspotin avulla saattaa tosiaan teoriassa toimiakin, mutta vasteajat tuskin edelleenkään päätä huimaavat.
 
Vastaus: Dna mokkula/vastaavat

Voi hankkia tällaisen: Telewell EA-511
Ja jostain pcmcia-kortti sim-kortille.
Tällöin ei edes tarvitse tehdä mitään 2 vuoden sopimusta mokkulaan, vaan voi ottaa esim. Soneralta pelkän sim-kortin ja siihen megan datayhteyden toistaiseksi voimassa olevalla sopparilla. ;)

Tai sitten näin.
Tuossa linkissä mainittu Huawei E220 on nimen omaan ainakin Soneran käyttämä "mokkula."
 
Vastaus: Dna mokkula/vastaavat

Vaihtoehto on myös DNA KOTIMOKKULA E960 3G joka toimii wlan tukiasemana.

Hintaa sillä on kuitenkin noin 220
 
Vastaus: Dna mokkula/vastaavat

Eikösen pitäs periaattessa onnistua ristiverkkojohdolla sen ps3 sen ja mokkulan välisen yhteyden??? Ite en kyllä saanu toimimaan mutta jos on jotain vinkkejä niin otan vastaan. Mun on saatava mun pleikka nettiin. Wista on ja kaikki on ja hyvä kone on. Ja ylimääränen langaton tukiasemakin on ja ihan mitä vaan löytyy kuhan vaan kerrotte että miten?(tosin tuota ihme 3g tukiasemaa ei löydy)
 
Vastaus: Dna mokkula/vastaavat

Mulle sanottiin, että jos hommaa modeemin, jossa on USB-portti, niin voi pelata mokkulalla ihan normisti kait.
 
Vastaus: Dna mokkula/vastaavat

En nyt keksinyt tälle kysymykselle parempaakaan paikkaa.
Eli siis on hieman ongelmia tuon saunalahden nettitikun kanssa. Otin kahden megan yhteyden ja tämähän on mahdollista vain hdspa verkolla. Nyt kun olen asentanut kaikki ohjelmat niin ohjelmaa ottaa yhteyden EDGE verkkoon ja tämähän vituttaa ankarasti sillänopeus jää silloin 10x pienemmäksi kuin maksimi nopeus.

Vihdoinkin siihen kysymykseen. Eli sattuisiko kukaan tietämään miten tuon verkon saisi vaihdettua. Hdspa verkko pitäisi kyllä löytyä sillä asun turun ja salon välissä.
 
Vastaus: Dna mokkula/vastaavat

En nyt keksinyt tälle kysymykselle parempaakaan paikkaa.
Eli siis on hieman ongelmia tuon saunalahden nettitikun kanssa. Otin kahden megan yhteyden ja tämähän on mahdollista vain hdspa verkolla. Nyt kun olen asentanut kaikki ohjelmat niin ohjelmaa ottaa yhteyden EDGE verkkoon ja tämähän vituttaa ankarasti sillänopeus jää silloin 10x pienemmäksi kuin maksimi nopeus.

Vihdoinkin siihen kysymykseen. Eli sattuisiko kukaan tietämään miten tuon verkon saisi vaihdettua. Hdspa verkko pitäisi kyllä löytyä sillä asun turun ja salon välissä.

Taidat vielä kuulua EDGE verkkoon. Katsoppas tuolta alueesi: http://www.elisa.fi/kuuluvuus/
 
Vastaus: Dna mokkula/vastaavat

Hienoa toimintaa taas vaihteeksi saunalahdelta asiaa tiedustelin, että mikä täällä toimii ja mikä ei. Niin jätkä puhelimen toisessa päässä sanoi, että tuo kaksi megainen toimii ainakin ihan hyvin. Jees, taidanpa käydä palauttamassa koko paskan huomenna johonkin.
 
Vastaus: Dna mokkula/vastaavat

Itse myös yritin mokkulaa saada tänne kiikalan korpeen. Sanottiin heti et unohda koko juttu. Elisalta kyl sanottiin et tän vuoden lopussa voi jo toimia heidän systeeminsä koko etelä suomes 2 megan nopeudel. En sit tiiä uskooko asiaa.
 
Ylös Bottom