Doa3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Chaos Cell
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
T

The Chaos Cell

Guest
miten saa niitä videon pätkiä kun en oo saanu yhtään vielä vaikka olen pelannu story moden, sitten sen time jutunkin ja tag moden läpi ja oon kaikilla ukkeleilla siellä harjotus jutussa tehny kaikki liikkeet???

(tiedän että joku tahtoo laittaa tänne sen "mietipä sitä" kun mää laittoin sen sille yhelle kaverille mutta älkää vaan vastatkaa jos tiedätte plz)

Edit:kirjotus virhe
siis älkää vastatko "mietipä sitä" vaan vastatkaa jos tiedätte miten ne videon pätkät saa.

ööh... itselläni ne pärähtää käyntiin kun storymodessa pieksee "pääkän", sitten niitä pääsee myöhemmin vielä jostain omasta valikostakin tiirailemaan... ettet sitten paina jotain nappia kun meet storymoden läpi? annappa enskerralla padin olla ihan rauhassa kun pääpahis heittää veivit.

Pitäs kokeilla, mutta niitä ei oo tullu edes sinne theater paikkaa tai mikä nyt olikaan

(anyway kokeilen tuota)

Muistaakseni jossain kohtaa asetusvalikkoja on jokin asetus nimeltä "Staff Credits" tai "Ending Credits" tai jotain vastaavaa. En ole koskaan koskenut siihen itse, mutta selitystekstistä päätellen sen kytkeminen "On"-asentoon korvaa loppuvideot jollakin muulla. Et kai ole sattunut napsauttamaan tätä asetusta päälle epähuomiossa?

Jooh, arvailen vain, en tiedä. Oletan, että puhut niistä videoista, joiden tulisi näkyä Story Moden jälkeen. Jos ajat takaa jotain muuta, niin sitten minulla ei ole hajuakaan.

Ne video pätkät tulee siihen theater kansioon.
Meet vaan story moden läpi niin kansion pitäisi ilmestyä.
Siel ne videot on.:cool:

Saiskohan jollain koodilla noita auki kenties, kun itseäni ei innosta hakata peliä niin innolla parin vaateparren ja videon perässä?

Ylös Bottom