Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DoA4 xboxfin turnaus!

ufoz

New Member
Turnaus kaikille xboxfinin lukijoille ja liven omistaville foorumilaisille. Palkintona mainetta ja kunniaa!
Vaaditaan toimiva liveyhteys ajalle 19.3-16.4

Info:
Otetaan 3,7,15, pelaaja, minun lisäkseni turnaukseen riippuu ilmoittautuja määrästä aikarajaan menessä.
Ilmoittautuminen yv:llä minulle klo.19.00 18.3 maanantaina menessä.Mikäli pelaaja määrä jää vajaaksi/ylittyy valitsen ilmoittautumisjärjestyksellä kilpailijat mukaan.
Jos pelaaja määrä ei täyty minimirajalla turnausta ei järjestetä.

Ilmoituksessa tulee olla, gamertag ja muut tarvittavat live tiedot.

Säännöt:
1. Otteluiden parit arvotaan. Siis ketä vastaan tulee pelamaan missäkin vaiheessa.
1.1 Pelaaja,jonka nimi on otteluparissa ensinmäisenä hostaa ottelun.
1.2 Pelataan single otteluita kahdesta voitosta. Eli kaksi niitä pikkupistettä=1 voitto.
1.3 Pelaaja saa valita minkä tahansa hahmon haluaa.
1.4 Kun voitot täytyy ilmoittakaa tähän topikkiin, kuka jatkaa ja kuka tippui.

2. Alkusarja pelataan paras 11 menetelmällä. Eli pelaaja,joka saa ensiksi kuusi voittoa jatkaa seuraavalle kierokselle.
2.1 Pelit tulee pelata yhdellä keralla, eikä osissa ellei pelaajat keskenään sovi siitä ja ilmoita tähän topikkiin siitä. Jos toimitaan osissa tulee välitilastot ilmoittaa tänne.
2.2. Jatkosarjat samalla menetelmällä, lukuunottamatta mestaruus ja pronssi taistoja.
2.3 Mestaruus pelataan paras 15 menetelmällä, eli 8 voittoa riittää voittoon.
2.4 Pronssiottelu pelataan paras kolmesta menetelmällä 2 voitolla pronssia.

3. Alkusarjan ottelut pelataan aikavälillä: 19.3-28.3 Pelaajat itse sopivat milloin sopii pelata. Tulokset tulee ilmoittaa 28.3 menessä tähän topikkiin, muutoin arvon otteluparista voittajan.
3.2 Jatkosarjan ottelut aikavälillä: 30.3-10.4 Pelaajat itse sopivat milloin sopii pelata.
Tulokset tulee ilmoittaa 10.4 menessä tähän topikkiin, muutoin arvon otteluparista voittajan.
3.3 Pronssi- ja mestaruustaistot ratkotaan 12-16.4 Pelaajat itse sopivat milloin sopii pelata. :) Tulokset tulee ilmoittaa 15.4 menessä tähän topikkiin, muutoin arvon otteluparista voittajan.
3.4 Mikäli joku pelaaja jättää pelaamatta tarkoituksella/vitkuttelee sen kanssa liian pitkään ilmoitus tänne ja sen "uhri" jatkoon.


4. Päivitys minun puolelta tapahtuu tänne mahd. pian.
4.1 Alkusarjan arvonnat tapahtuu 18.3 klo.19.00-24.00 välillä.
4.2 Muut arvonnat myöhemmin ilmoitetusti.

5. Onnea taistoon! :)

Jos kysyttävää, jossain parantamista, ehdotuksia yms.. tähän topikkiin.

Osallistujat:
1. Ufozz
2. djj07
3.
4.
...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DoA4 xboxfin turnaus!

djj07 lisätty.
Toki tuli mieleeni,että jos pelit saadaan kiireelllä pelattua voidaan lievästi aikaistaa pelejä. Katsotaan nyt.
 
Vastaus: DoA4 xboxfin turnaus!

VIIMEISET HETKET OSALLISTUA ON KÄSILLÄ!!!
:) :) Osallistukaa toki... vielä 2 tarvitaan vähintään,jotta saadaan mini turnaus aikaan.
 
Vastaus: DoA4 xboxfin turnaus!

Nyt kyllä näyttää hiukan heikolta :D

Mut pistä mut kaverilistaan, niin pelataan joku kerta pari matsia :)
 
Ylös Bottom