Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Død snø - Dead Snow

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Død snø - Dead Snow

Traikun perusteella melkein uskaltaisin povata tästä nykypolven Evil Deadia. Hurmeista ja täysin päätöntä menoa, ronskia kieli poskessa asennetta ja natsi-zombiet. Paha pistää paremmaksi. Tätä kohtaan on kyllä odotus traikun myötä suuri, sillä hyviä zombieleffoja ei ole koskaan liikaa.

Ja olen aika varma, että tämä tulee myös Suomeen, jos ei nyt teatterilevitykseen niin kaupan hyllyille vielä tän vuoden puolella.

Traikun perusteella melkein uskaltaisin povata tästä nykypolven Evil Deadia. Hurmeista ja täysin päätöntä menoa, ronskia kieli poskessa asennetta ja natsi-zombiet. Paha pistää paremmaksi. Tätä kohtaan on kyllä odotus traikun myötä suuri, sillä hyviä zombieleffoja ei ole koskaan liikaa.

Ja olen aika varma, että tämä tulee myös Suomeen, jos ei nyt teatterilevitykseen niin kaupan hyllyille vielä tän vuoden puolella.

sopii toivoa, genre on mitä parhain :cool:

dvd vissiin julkaistu, kun torrenttia porukka hehkuttaa löytäneensä, mutta milloinhan suomessa?

1.4. on Ruotsissa julkaisu, tai Norjassa. Löytyy CDOnin valikoimista. Ulkomaalaisista paikoista/uutissivustoista en pikavilkaisulla löytänyt. Hyvällä tuurilla siis jo ensi kuussa, mutta epäilisin hieman pidemmälle kesää menemistä. CDOn ei ainakaan mainitse tekstityksistä mitään, ja jos oletetaan, että tossa ei todellakaan ole mitään tekstejä, niin lokalisointi ja mahd. luvat vie aikansa.

Boondock Saintsin kanssa oli aikanaan sama. Samasta julkaisijasta huolimatta CDOnista sai ~½ vuotta aiemmin (ellei pidemminkin) karvalakkilätyn ennen kuin se meidän kauppoihin rantautui.

on kyllä omassa zombie/splatter-genressään top 5:n paremmalla puolella. muutamia kertoja olen katellut ja ei voi kuin tykätä

Ja minä kun luulin zombeja kömpelöiksi.. Nämähän juoksee kuin ravihevoset ikään. Ja kyllä, tuo Natsi-juttu oli melko hupaisa, ei ihan heti yhdistäisi natseja ja zombeja keskenään.. Pitäisi nähdä joskus..

Juu ei ollenkaan huono leffa! Natsizombit olis kruunannu Hitler :D

deadsnow.png

Tuli tollanenkin tehtyä =D

Ylös Bottom