Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Donglesta juttua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xasa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Donglesta juttua

WeePee sanoi:
Noh playssa ei postareita tule, joten kai tuo hiukan halvemmaksi tulee. Ellet sitten laskenut postikuluja vgp+ hintaan mukaan... ;)
En laskenu postimaksuja.
Voihan se vähän halvemmaks siinä tapauksessa tullakin. Mulle on ihan sama millä ihmiset pelaa netissä pääasia että homma pelittää.
 
Vastaus: Donglesta juttua

Näin ammattinikin puolesta suosittelen kaikkein lämpimimmin hankkimaan sellaisen ADSL-reitittimen (tai kaapeli-, riippuu nyt sitten yhteydestä), jossa on sisäänrakennettu WLAN. Sellaisella homma on kaikkein helpointa, ja toisekseen varminta. Ja kolmanneksi, ADSL-purkin WLANin lähetystehot on ihan eri luokkaa kuin jollain USB-dongelilla. Se tarkoittaa sitä, että WLAN-verkko on kotona muuallakin kuin siinä WLAN-antennin vieressä. Eikä tarvitse tietokoneita käynnistää sen takia että DS:llä pelaisi.

Itse asun omakotitalossa, ja suht keskellä taloa on yksi ZyXELin P660HW ADSL2+ -reititin. Se puhaltaa WLAN-verkkoa joka huoneeseen, joten läppärit ja HTPC:t sun muut vekottimet nappaa WLANin mennen tullen. Kaiken lisäksi purkissa on neljäporttinen kytkin, joten serverikoneetkin saa kiinteällä narulla kiinni. Menipä mainokseksi mutta Nintendon sivuilla on tosiaan vaihtoehtoja eri purkeista. Itse en voisi juuri tyytyväisempi olla tuohon omaan ratkaisuuni.

Eikä ole hinnalla pilattu: http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/28422
 
Vastaus: Donglesta juttua

Kysytään nyt sitten tässä, että millainen säde tuolla Wi-Fi USB Connectorilla on eli kuinka kaukana voi olla koneesta pelatessaan verkossa tuon avulla?
 
Vastaus: Donglesta juttua

ite oon siinä aina 5 metrin etäisyydellä, mutta kyllä siinä tais olla 10metrii maksimi...
 
Ylös Bottom