Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Donkey Kong Country GameCube ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mika73

Well-Known Member
Mahtaako pelisarjalle tulla vielä jatkoa GameCubelle ?

Hahmohan on Nintendon, mutta pelit teki Rare ??

Kyllä itse asiassa. Nintendo on vahvistanut kehittävänsä itse seuraavan Donkey Kong -pelin GameCubelle Raren loikattua Microsoftin siipien alle. Tästä uutisoitiin mm. CubeFINin Tokyo Game Show 2002 -messuspesiaalissa :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Kyllä itse asiassa. Nintendo on vahvistanut kehittävänsä itse seuraavan Donkey Kong -pelin GameCubelle Raren loikattua Microsoftin siipien alle. Tästä uutisoitiin mm. CubeFINin Tokyo Game Show 2002 -messuspesiaalissa :)

Itse odotan suuria Nintendon itsensä tekemältä DK-seikkailulta. Donkey Kong 64 oli suuren ennakkokohun jälkeen kuitenkin pienoinen pettymys, sillä siinä tuntui olevan aivan liikaa kaikenlaista pientä kerättävää. Muutenkin peli oli aika perustasohyppelyä, joskin suht laadukasta sellaista.

GameCube mahdollistaa monia hienoja asioita DK-sarjalle ja toivottavasti Intelligent Systems hoitaa pelin kehityksen. Tämä on ainakin minun nöyrä toiveeni Advance Warsin ja Paper Marion mahtavuuden jälkeen. Eri asia sitten on, pystyykö Nintendo saamaan DK-sarjaan enää Raren aikaista huumaa. Ideoita ainakin luulisi riittävän, toivottavasti ne toimivat.

- Esa

Minä vihaan sitä apinaa. Ääliön näköinen, kömpelö ja vähän yksinkertainen. Miksi sillä on sellainen musta alue silmien ympärillä ja ruma solmio?
En ikinä osta mitään DK-peliä, vaikka olisivat miten hyviä.

Itse ainakin odotan Donkey Kongia suurella innolla, sillä jostain syystä ei tullut tuota 64 versiotakaan ostettua. Mutta Snes versiot tuli onneksi tahkottua läpi.

<--------------------

Itse vihasin aikoinaan SNESin DK-pelejä, mutta kunhan tuommoinen Kuutiolle saapuu, niin eihän sitä voi olla hankkimatta. Kieli pitkällä odottelen...:rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Itse odotan suuria Nintendon itsensä tekemältä DK-seikkailulta. Donkey Kong 64 oli suuren ennakkokohun jälkeen kuitenkin pienoinen pettymys, sillä siinä tuntui olevan aivan liikaa kaikenlaista pientä kerättävää. Muutenkin peli oli aika perustasohyppelyä, joskin suht laadukasta sellaista.

- Esa
Asian laita on juuri niinkuin Esa sen ilmaisi.
DK64 oli mahtava peli, muttei missään mielessä mullistava kuten DKC aikanaan.
Ehkä GC-versio ison apinan pelistä nostaa genren uudelle tasolle.

Kuten lännessä sanotaan, "here´s hoping..."

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

Asian laita on juuri niinkuin Esa sen ilmaisi.
DK64 oli mahtava peli, muttei missään mielessä mullistava kuten DKC aikanaan.
Ehkä GC-versio ison apinan pelistä nostaa genren uudelle tasolle.

Kuten lännessä sanotaan, "here´s hoping..."
No, eihän Mario Sunshine myöskään ollut niin mullistava kuin odotin. Tuskin se uusi GC-DK DKC-sarjan loistoa enää koskaan tavoittaa.

Näyttää pahasti siltä, että genre on jäänyt jumiin, sillä edes Shigeru Miyamoto ei saanut mitään kauhean uutta aikaiseksi.

Ylös Bottom