Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Tuosta pilasta oli myöhemmin juttuakin että Rarelta olisi tulossa jokin multiplatform -peli ja että tuo pila ei olisi täysin pila. Mutta nuo jutut ovat jo loppuneet...
Rare tuskin nauraa noille mahdollisislle lähentelyille jos toinen perustajista on ollut myymässä firmaa jo hyvän aikaa kuten alkuperäinen Computer & Video Games kertoi.
PS. uskomatonta kuinka juuri nipa-pelaajat eivät käsitä että peliteollisuus on rahantekoa eikä mikään uskonto jossa uskolla/peloilla/toivomuksilla (ellei sitten puhuta yhtiöiden pomoista) olisi mitään väliä.
Joo, mä tiedän vain mitä silloin luin kun Rare:n taholta naureskeltiin kun pelimedia kohkasi tuosta mainoksesta- varmasti multiplatform-asiassa on voinut olla perääkin, mutta siitä en ole ikinä lukenut.
Juu kaikki on aina mahdollista eli kyllä uutinen/huhu voi toteutuakin, mutta eikös tuo CVG:kin alleviivannut että tämä on sitten huhu. Kirjoitinkin viestiini, että TOIVOTTAVASTI Rare nauraa MS:n lähentelyille. Eikös Nintendokin ole aika iso osakas, että kai siellä on muillakin sananvaltaa (esimerkiksi etuosto-oikeus yms. ja jos yksi osakas myy, niin eihän MS silloin koko Rarea osta, vaan osakkuuden)... mutta tottakai tämä uutinen voi mahdollisesti toteutuakin, on niitä ihmeellisempiäkin asioita tapahtunut.
PS. Olen ihminen ja en välttämättä käsitä tai muuten hyväksy kaikkea mitä kylmässä bisneksessä on kysymys. Teen myös virheitä, muodostan omia mielipiteitä ja niiden pohjalta joskus toivonkin asioita... vaikka toiveillani ei olisikaan mitään väliä.
Kyllä minä sen ymmärrän, että näillä ostoksilla yritetään tasoittaa omaa tietä.