Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Donkey Kong Racing + DK: Coconut Crackers = no more

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser

Tuosta pilasta oli myöhemmin juttuakin että Rarelta olisi tulossa jokin multiplatform -peli ja että tuo pila ei olisi täysin pila. Mutta nuo jutut ovat jo loppuneet...

Rare tuskin nauraa noille mahdollisislle lähentelyille jos toinen perustajista on ollut myymässä firmaa jo hyvän aikaa kuten alkuperäinen Computer & Video Games kertoi.

PS. uskomatonta kuinka juuri nipa-pelaajat eivät käsitä että peliteollisuus on rahantekoa eikä mikään uskonto jossa uskolla/peloilla/toivomuksilla (ellei sitten puhuta yhtiöiden pomoista) olisi mitään väliä.

Joo, mä tiedän vain mitä silloin luin kun Rare:n taholta naureskeltiin kun pelimedia kohkasi tuosta mainoksesta- varmasti multiplatform-asiassa on voinut olla perääkin, mutta siitä en ole ikinä lukenut.

Juu kaikki on aina mahdollista eli kyllä uutinen/huhu voi toteutuakin, mutta eikös tuo CVG:kin alleviivannut että tämä on sitten huhu. Kirjoitinkin viestiini, että TOIVOTTAVASTI Rare nauraa MS:n lähentelyille. Eikös Nintendokin ole aika iso osakas, että kai siellä on muillakin sananvaltaa (esimerkiksi etuosto-oikeus yms. ja jos yksi osakas myy, niin eihän MS silloin koko Rarea osta, vaan osakkuuden)... mutta tottakai tämä uutinen voi mahdollisesti toteutuakin, on niitä ihmeellisempiäkin asioita tapahtunut.

PS. Olen ihminen ja en välttämättä käsitä tai muuten hyväksy kaikkea mitä kylmässä bisneksessä on kysymys. Teen myös virheitä, muodostan omia mielipiteitä ja niiden pohjalta joskus toivonkin asioita... vaikka toiveillani ei olisikaan mitään väliä.

Kyllä minä sen ymmärrän, että näillä ostoksilla yritetään tasoittaa omaa tietä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wl@n
Jää kyllä Star Fox Adventuressia ikävä mutta ei voi mittää...........:(
No sitä ei edes mikkisofta voi estää että SFA tulee vain GC:lle. Ainakaan tällä hetkellä.

EDIT:ruma kieli oppi virhe ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wl@n
Jää kyllä Perfect Darkkia, Donkey Kong Racingia ja Star Fox Adventuressia ikävä mutta ei voi mittää...........:(

Oikea asenne, eihän homma nyt Rareen kaadu. Harmittaa, mutta ei voi mitään jos tapahtuu. Mielestäni isompi ja ikävämpi uutinen oli Segan vetäytyminen bisneksestä, mutta onneksi pelinkehitys sentään jatkui.

Itse pitäisin siitä, että pelejä tulisi enemmän yksinoikeudella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Jos Perfect Darkille ei tehdä jatkoa, teen varmaan itsemurhan.
Eipä tartte tehä itsemurhaa ,koska kyllähän cubelle on tulossa perfect dark 2 vuonna 2004.

PS. uskomatonta kuinka juuri nipa-pelaajat eivät käsitä että peliteollisuus on rahantekoa eikä mikään uskonto jossa uskolla/peloilla/toivomuksilla (ellei sitten puhuta yhtiöiden pomoista) olisi mitään väliä.
Microsoftille peliteollisuus varmasti onkin vain pelkkää rahantekoa, tulihan se alallekkin vasta kun bisnes kasvoi tarpeeksi suureksi.

Nintendo taas on ollut luomassa koko konsolipelialaa, se tuli alalle suuren konsoliromahduksen jälkeen ja joutui aloittamaan lähes nollapisteestä, ja teki omaltaosaltaan sitä pohjatyötä minkä hedelmiä Microsoftkin nyt yrittää rahanvoimalla itselleen haalia. Nintendo on täysin keskittynyt peleihin (ja oheistuotteisiin), sille se ei ole mikään sivubisnes josta voidaan hyvinä aikoina käydä vähän lypsämässä rahaa. Itse ainakin uskon, että Nintendo tekee pelejä osaltaan siksi että se (ja sen työntekijät) todella rakastaa pelejä, pelaamista ja elämysten tuottamista ihmisille, eikä vain rahan takia. Mutta tottakai se samalla myös haluaa tuottaa voittoa, eihän toiminnalla olisi muuten jatkuvuutta.

Tuo ylläoleva saattaa jonkun korvaan kuulostaa naivilta, mutta minkäs teet...
Microsoft se on se iso rahanahne paska, joka saisi painua pelikonsolialalta mahdollisimman pikaisesti helvettiin... (ei mitään henkilökohtaista Slaisser ;) )

Microsoft hei sentään lähti mukaan bisnekseen ihan omalla ideallaan eikä varastetulla kuten Sony...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika

Nääh. Tehdäänpä pieni ajatusleikki. Jos Microsoftin Xboxin parhaimpia pelejä tehtailevan toisen osapuolen (tässä yhteydessä fiktiivinen firma X) ympärillä pyörisi myyntihuhuja, niin Xbox forumeilla ei asiasta tietenkään edes hiiskuttaisi, koska XBox-pelaajat ovat rationaalisia, loogisia ja rauhallisia. He malttavat olla speluloimatta myyntihuhuilla.

No kyllä musta tuntuu että asiasta juteltaisiin. Hyvän firman menetys toiselle omistajalle tottakai myös ottaisi pannuun, mutta en minä ainakaan huhuja koittaisi kumota sillä että ne kaks aiempaa firmaa on ollut niin hyviä kavereita. Toisaalta MS:lla ja sen "Firmalla X" tuskin olisikaan yhtä pitkää ja antoisaa suhdetta kuin on käsittääkseni Nintendolla ja Rarella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu

Nintendon ystävät ovat varmasti lojaaleimpia konsoleilleen kuin ketkään muut. Tämä muuten on yksi Nintendon suurimpia valtteja alalla.
Varmasti noinkin, mutta itse näen tuon myös jonkin asteisena Nintendon ystävän tappiona sillä tuo bisnes on kuitenkin niin raakaa.

jos microsoft todella aikoo ostaa raren, niin tehdään adressi microsoftille, rarelle ja nintendolle ettei sitä tapahtuisi, niin kuin suomi venäjälle sillon helmikuun manifestissä kerätään ympäri maailmaa kaikilta nipa ja rare faneilta nimet siihen.:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini
Microsoftille peliteollisuus varmasti onkin vain pelkkää rahantekoa, tulihan se alallekkin vasta kun bisnes kasvoi tarpeeksi suureksi.

Nintendo taas on ollut luomassa koko konsolipelialaa, se tuli alalle suuren konsoliromahduksen jälkeen ja joutui aloittamaan lähes nollapisteestä, ja teki omaltaosaltaan sitä pohjatyötä minkä hedelmiä Microsoftkin nyt yrittää rahanvoimalla itselleen haalia. Nintendo on täysin keskittynyt peleihin (ja oheistuotteisiin), sille se ei ole mikään sivubisnes josta voidaan hyvinä aikoina käydä vähän lypsämässä rahaa. Itse ainakin uskon, että Nintendo tekee pelejä osaltaan siksi että se (ja sen työntekijät) todella rakastaa pelejä, pelaamista ja elämysten tuottamista ihmisille, eikä vain rahan takia.
Heh.

Eiköhän kummatkin firmat ole ensisijaisesti tekemässä rahaa. Naurettavaa ajatella, että Nintendo jotenkin välittäisi enemmän faneistaan kuin Microsoft (jos heillä edes semmoisia on ;)). Kyllähän se kuuluu kummankin etuihin, että välitetään pelaajista. Eiväthän pelaajat muuten osta konsoleita ja pelejä ja tuo rahaa firmojen kirstuun.

Toiseksi, arvelisin, että kyllä hyvin suuri osa pelinkehittelijöistä oikeasti rakastaa pelaamista ja pelien tekemistä (olkoon sitten Nintendon, Microsoftin tai minkä tahansa muun firman työläisiä). Mitä järkeä muuten olisi ryhtyä kyseiselle alalle, jos intressiä ei löydy touhuun? Palkkahan ei missään nimessä ole mikään kummoinen suurimmalla osalla pelinkehittelijöistä (Carmackkeja, Yu Zuzukeja, ja Miyamotoja ei sitten lasketa mukaan).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini
[

Tuo ylläoleva saattaa jonkun korvaan kuulostaa naivilta, mutta minkäs teet...
Microsoft se on se iso rahanahne paska, joka saisi painua pelikonsolialalta mahdollisimman pikaisesti helvettiin... (ei mitään henkilökohtaista Slaisser ;) ) [/B]

olen aivan samaa mieltä! microsoftilla ei ole mitään asiaa konsoli markkinoille! Se sen x-box kin on niin vitun paska! x-boxin ohjaimestakin jo näkee että MS ei ajattele yhtään pelaajien parasta, sutaisee vain jotain ja yrittää tienata sillä paljon rahaa.Entä itse x-box konsoli lyhyesti kuvailisin sitä jätti kokoiseksi jyriseväksi palikaksi. Hyviä yksin oikeus pelejäkään ei haloa lukuun ottamatta x-boxille ole. Kertokaa muuten milloin microsoft on tuonut peli konsoli alalle jotain uutta ja mullistavaa no ei koskaan se vain matkii muita tekemällä kaiken vain huonommin ja helpoimmin! microsoft ja x-box palakoon helvetin tulessa:mad:

(Luokallani kaikki muut konsoli pelaajat ovat x-boxin kanalla ja haukkuvat gamecubea niin pääsin nyt ensimmäistä kertaa ilmaisemaan julkisesti mielipiteeni x-boxista joten joukkoon saattoi lipsahtaa joku sopimaton sana ne saa kyllä sensuroida :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi

olen aivan samaa mieltä! microsoftilla ei ole mitään asiaa konsoli markkinoille! Se sen x-box kin on niin vitun paska! x-boxin ohjaimestakin jo näkee että MS ei ajattele yhtään pelaajien parasta, sutaisee vain jotain ja yrittää tienata sillä paljon rahaa.Entä itse x-box konsoli lyhyesti kuvailisin sitä jätti kokoiseksi jyriseväksi palikaksi. Hyviä yksin oikeus pelejäkään ei haloa lukuun ottamatta x-boxille ole. Kertokaa muuten milloin microsoft on tuonut peli konsoli alalle jotain uutta ja mullistavaa no ei koskaan se vain matkii muita tekemällä kaiken vain huonommin ja helpoimmin! microsoft ja x-box palakoon helvetin tulessa:mad:

(Luokallani kaikki muut konsoli pelaajat ovat x-boxin kanalla ja haukkuvat gamecubea niin pääsin nyt ensimmäistä kertaa ilmaisemaan julkisesti mielipiteeni x-boxista joten joukkoon saattoi lipsahtaa joku sopimaton sana ne saa kyllä sensuroida :)

No ää, eix oo ihan vitun kauheeta ku kuluttajille tarjotaan vaihtoehtoja!!1 (eihän sitä Xboxia ole pakko ostaa. Huom. se on todellakin Xbox eikä x-box) Pitäis vaan Nipalla olla samanlainen monopoliasema kuin MS:llä on käyttis puolella. Vitux se padikin on nii kauhee möykky ja ihan musta, sen on pakko olla ylkkä paska, vaikken ole sitä kokeillut. Ja on ihan kauheen väärin ku siinä on yhdistelty monien padien parhaita puolia!!1 (Sen padinkin taitaa olla suurelta osalta suunnitellut niinkin paska lafka ku Sega, tai jos ei ole niin vaikutteita heiltä on saatu. Omiin käsiini se istuu todella hyvin) Ja se koko ja meteli, vittux se on melkein auton kokonen ja pitää saman laista ääntä ku V8-kone. (Nätisti se tuossa hyllyssä lojuu eikä mitään häiritseviä ääniä kuulu pelatessa) Hyviä peläjäkään sille ei oo tulossa ku Mario ja Zelda ei tuu sille. (mitä noita nyt on, Haloa, JSRF, Sega GT 2002, TWS, yms...) Kaikki äkspoxissa on kopiout Nipan koneista eikä mitään uutta ja innovatiivista. (mitä nyt kovalevy, DTS äänet PELEISSÄ, verkko-ominaisuudet)

(Mut onnex mulle ei oo kehittynyt mitään katkeruutta tai asenne vammaa kun olen kuunnellut eri konsolin kannattajia)

;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi

Jotenkin minusta tuntuu, että tälläiset viestit kannattaa jatkossa suunnata Konsolisota-osioon. Kiitos.

- Esa

[HUOMATTAVA MÄÄRÄ TÖRKYÄ POISTETTU]

Vitu vitu paska paska. Huomaa, että nyt sataa kakkaa Xbox puolelta. Kannattaisi ehkä moderaattorina hieman siistiä noita kielikuvia, keskustella otsikon aiheesta ja muutenkin viedä se fanboy asenne sinne Xbox puolelle takaisin. Täällä puhutaa Gamecubesta. PISTE.

No ää, eix oo ihan vitun kauheeta ku kuluttajille tarjotaan vaihtoehtoja!!1 (eihän sitä Xboxia ole pakko ostaa. Huom. se on todellakin Xbox eikä x-box) Pitäis vaan Nipalla olla samanlainen monopoliasema kuin MS:llä on käyttis puolella. Vitux se padikin on nii kauhee möykky ja ihan musta, sen on pakko olla ylkkä paska, vaikken ole sitä kokeillut. Ja on ihan kauheen väärin ku siinä on yhdistelty monien padien parhaita puolia!!1 (Sen padinkin taitaa olla suurelta osalta suunnitellut niinkin paska lafka ku Sega, tai jos ei ole niin vaikutteita heiltä on saatu. Omiin käsiini se istuu todella hyvin) Ja se koko ja meteli, vittux se on melkein auton kokonen ja pitää saman laista ääntä ku V8-kone. (Nätisti se tuossa hyllyssä lojuu eikä mitään häiritseviä ääniä kuulu pelatessa) Hyviä peläjäkään sille ei oo tulossa ku Mario ja Zelda ei tuu sille. (mitä noita nyt on, Haloa, JSRF, Sega GT 2002, TWS, yms...) Kaikki äkspoxissa on kopiout Nipan koneista eikä mitään uutta ja innovatiivista. (mitä nyt kovalevy, DTS äänet PELEISSÄ, verkko-ominaisuudet)
Pientä skitsofreniaa pukkaa, mutta eipä se mittään... :D

Hmm... toivottavasti kukaan nyt ei sotke minua "yoshi":iin.

Olen nimittäin nickillä "Yoshi" peliplaneetan keskustelufoorumeilla ja monissa muissa paikoissa.

Minä en tuollaista scheisseä näppiksellä ulostaisi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika

Vitu vitu paska paska. Huomaa, että nyt sataa kakkaa Xbox puolelta. Kannattaisi ehkä moderaattorina hieman siistiä noita kielikuvia, keskustella otsikon aiheesta ja muutenkin viedä se fanboy asenne sinne Xbox puolelle takaisin. Täällä puhutaa Gamecubesta. PISTE.

Hmm... huomaan että joku ei ymmärtänyt mun viestiä. Suuri osa tekstistä oli tarkoituksella kirjoitettu typerästi. Jutussa vain suluissa olevat oli kirjoitettu tosissaan, paitsi se viimeinen omalla rivillään.

Kulipoika voisi palata takaisin yläasteen äidinkielentunneille, jotta hän voisi opetella sellaisia mielenkiintoisia sanoja kuin "sarkasmi" ja "ironia" :)

Tappakaa moralisoijat itsenne. Menkää johonkin kommarimaahan valittamaan, bisnes on bisnestä. Luuletteko että Sony oli tosi iloinen kun Square hyppäsi Nintendon kelkkaan TÄYSIN ilman Sonyn suostumusta sopimusta kiertäen? Nintendolla varmaan nauravat itsensä kipeäksi siinä missä Sonyllä repivät pelihousujaan.

Mitä sitten? Ei paljoa kiinnosta minua. Ei kiinnosta sekään että MS käyttää rahaa markkinoille päästäkseen, varsinkin kun tekevät tappiota kokoajan jumalattomasti. Konsolimarkkinoille hyppääminen on muutenkin uskomattoman rohkea veto jotta kunnia siitä MSlle.

Kenellekkään ei tullut mieleen sekään että Nintendo omistaa aimo osan Raresta ja sen takia se on Nintendon leirissä ollutkin. Oliko Nintendo iso ja paha koska teki niin? Ei. Mutta jos MS tahtoo osan samasta firmasta, se yhtäkkiä onkin?

sori nyt vaan Xbox faneille se mun viime viesti, mutta se vaan sattuu olemaan mun hekilökohtainen mielipide Xboxista. Se ei kyllä tarkemmin ajateltuna sopinutkaan tälle palstalle, mutta ei teidän Xbox fanien tarvi tulla tänne siitä ruikuttaan,pysykää siellä omalla palstalla. Unohin tosiaan ne Xboxin äänet sehä oli vissiin uutta:rolleyes:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom