Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Doom (2005)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Doom (2005)

Taidan jättää Doomin väliin ja menen nurkkaan odotamaan Silent Hilliä.

En odota kyseistä elokuvaa "innolla", mutta kyllähän se pitää nähdä. :)

Tuo elokuva on todella todella surkea

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tulipas tämäkin käytyä lauantaina katsomassa ja näin jälkeen päin toivon, että olisi jäänyt väliin. Elokuvan alkupuolella olin vielä toiveikas, sillä se ei vaikuttanut ihan niin surkealta kuin olin odottanut, kunnes se alkoi muuttua käsittämättömän tylsäksi. Koko ajan annettiin viitettä siitä, että jotakin tulisi pian tapahtumaan, mutta mitään ei sitten tapahtunutkaan - ainakaan mitään kovin järkevää. Viimeistään puolesta välistä leffa sitten lähtikin alas päin ja vauhdilla. Olin odottanut, että elokuva olisi todella huono, mutta se ylitti odotukseni olemalla vielä huonompi. Jos tuosta jotakin positiivista pitäisi hakea, niin Rosamund Pike ja onhan toki lopputekstien (jos ne jaksaa katsoa - minä en) aikana yksi Nine Inch Nailsin biisi.
On se tosiaankin kumma, että kun pelistä tehdään elokuva, siitä ei oteta juuri mitään muuta kuin nimi ja muutamia ulkoasuun liittyviä elementtejä, jotka sitten liitetään elementteihin, joilla ei ole mitään tekemistä pelin kanssa. Ei näin.

Varsin viihdyttävä leffa vaikkei mitään tekemistä doom pelien kanssa juuri ole. Törkeää hyväksi käyttöä mutta silti hyvä leffa.

Nähty ja hieman ihmettelin pitäväni leffasta omassa genressään. Doom-peleistä en tiedä paljon mitään, mutta muuten ihan messevä pläjäys hyvällä musiikilla höystettynä. Pari hassua kohtausta jäi hymyilyttymään ja loppuratkaisu oli suoraan syvältä sieltä, mutta muut ihan 3/5 thumbs up pläjäys.

Ylös Bottom