Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DOOM

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

Kai tästä löytyy ADS? On vuosi 2016 niin pitäisi olla ihan itsestään selvää laitta tuo FPS peleihin. Yhdessäkään kuvassa tai video pätkässä ei näy ainakaan ADS:ää rupeaa vähän huolestuttamaan. Jaa kauppaan jos sitä ei pelistä löydy.
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

Kai tästä löytyy ADS? On vuosi 2016 niin pitäisi olla ihan itsestään selvää laitta tuo FPS peleihin. Yhdessäkään kuvassa tai video pätkässä ei näy ainakaan ADS:ää rupeaa vähän huolestuttamaan. Jaa kauppaan jos sitä ei pelistä löydy.

Eipä ole ADS:ää onneksi näkynyt, mutta esim. Battlefrontista tuttu zoom löytyy ainakin yhdestä aseesta.

Ja hyvä näin, tässä on sentään kyse Doomista. ADS tyhmentää ja hidastaa pelattavuutta aivan liikaa areenaräiskinnöissä.
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

No eipä tarvikkaan ostaa tätä sitten. Kampanjan vuoksi olisin ostanut, mutta niin kuin sanottu on vuosi 2016 ja se kyllä tarkoittaa konsoli fps peleissä sitä, että ilman muuta ADS:n pitää löytyä. Jotkut kuten id software ovat jämähtäneet sinne 90-luvulle, valve on toinen tälläinen relikki.
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

Jos rupeet tota vaatimaan Doomilta niin oot aivan väärässä ketjussa puhumassa, palaa takasin codiin
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

Ihmisillä on kyllä niin uskomattomia vaatimuksia että jokainen peli pitäis olla aivan samanlainen ettei niitä edes erota toisistaan. Menkööt itse tekemään sen DOOMin jossa on ADS jos se on niin tärkeää. Pitäis varmaan veri ja irtoraajatkin poistaa ettei erottuis CODista niin paljon ? Muutama killstreak härveli lentelmään myös niin oltais tyytyväisiä.
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

Ihmisillä on kyllä niin uskomattomia vaatimuksia että jokainen peli pitäis olla aivan samanlainen ettei niitä edes erota toisistaan. Menkööt itse tekemään sen DOOMin jossa on ADS jos se on niin tärkeää. Pitäis varmaan veri ja irtoraajatkin poistaa ettei erottuis CODista niin paljon ? Muutama killstreak härveli lentelmään myös niin oltais tyytyväisiä.

Juurikin näin.
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

Zodin kanssa samoilla linjoilla! Kyllä nykyään pitäisi jokaisesta FPS-pelistä löytyä mahdollisuus ampua tähtäimen läpi. Se ei tarkoita, että kaikkien pelien pitäisi olla CoDeja, Bäfiä tai vastaavia, mutta ne Quaket ja muut 90-luvun jutut saisivat pysyä siellä 90-luvulla.

Olin varovaisen kiinnostunut ennen tätä ilmoitusta, mutta enpä ole enää. Lonkkatähtäysräsikinnät ensimmäisestä kuvakulmasta ovat niin viime vuosituhatta, että jääkööt sinne...
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

Hyvä vaan kun on vaihtelua, eikä kaikki ole Call of Dutya (niin paljon kuin sarjasta pidänkin).

Tässä säväys tulee tuosta överiksi vedetystä verellä läträämisestä. Oli aikanaan vallankumouksellinen ensimmäisen persoonan räiskinnän saralla, pelaajille sukupolvikokemus. Tätä oli pohjustanut ansiokkaasti Wolfenstein. Vastaavaan tuskin nyt ylletään, joten jätetään hankintapäätöksen sinetöinti lähemmäksi julkaisua.
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

Olkoon vaikka 2116, ei se tarkoita että kaikissa fps-peleissä pitäisi olla ADS. Kaikkia ei voi ikinä miellyttää, mutta miksei heille jotka haluavat lonkalta räiskiä, saisi sellaisia pelejä olla kun on varmasti on kysyntääkin. Mikä siinä on niin hienoa että se pitäisi laittaa jokaiseen peliin, omat suosikkini ovat melkein kaikki olleet lonkalta ammuttuja.

Jotkut kuten id software ovat jämähtäneet sinne 90-luvulle, valve on toinen tälläinen relikki.

Joissain id:n pelissä on ollut ADS, kuten uudet Wolfit.
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

Kai tästä löytyy ADS? On vuosi 2016 niin pitäisi olla ihan itsestään selvää laitta tuo FPS peleihin. Yhdessäkään kuvassa tai video pätkässä ei näy ainakaan ADS:ää rupeaa vähän huolestuttamaan. Jaa kauppaan jos sitä ei pelistä löydy.
Mikä on ADS?
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

Aim down sight, eli aseella voi tähdätä nappia painamalla, kuten melkein kaikissa nykyajan fps-peleissä.
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

Aim down sight, eli aseella voi tähdätä nappia painamalla, kuten melkein kaikissa nykyajan fps-peleissä.

Ahaa nimi näköjään vaihtunut iän myötä tolla :D joskus Call of duty 1 aikaan puhuttiin vaan Iron Sightista, piti sen takia vähän miettiä että mikä helvetti on ADS.
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

En kyllä ymmärrä miksi joku kaipaa ADS:ää kaikkiin ammuntapeleihin. Onko kyse ohjaimella pelaamisen helpottamisesta (auto-aim) vai mistä? Halokin toimii edelleen erinomaisesti ohjaimella, vaikka vasta viimeisimmässä versiossa tähtäimen läpi tähtäämällä saa marginaalisen hyödyn. Omasta mielestäni liika ADS:n suosiminen on pilannut monta lupaavaa räiskintäpeliä, ja se tappaa tehokkaasti muut taitovaatimukset kuin sinnepäin tähtäämisen.

Conan pääsi jo kokeilemaan peliä, ja jos tämän tyylistä videota kestää katsoa niin voi bongata hieman uutta pelikuvaa.

[video=youtube;J5FWxCb_qU4]https://www.youtube.com/watch?v=J5FWxCb_qU4[/video]
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

En kyllä ymmärrä miksi joku kaipaa ADS:ää kaikkiin ammuntapeleihin. Onko kyse ohjaimella pelaamisen helpottamisesta (auto-aim) vai mistä? Halokin toimii edelleen erinomaisesti ohjaimella, vaikka vasta viimeisimmässä versiossa tähtäimen läpi tähtäämällä saa marginaalisen hyödyn. Omasta mielestäni liika ADS:n suosiminen on pilannut monta lupaavaa räiskintäpeliä, ja se tappaa tehokkaasti muut taitovaatimukset kuin sinnepäin tähtäämisen.

Kyllä se tuo enemmän fiilistä peliin, ja onhan se realistisempaa siten tähtäillä, kuin lonkalta ammuskella.
itse ajattelin vielä odottaa sitä Betaa, kun ei vielä alphaa päässyt testailemaan, vaikka oli Wolfensteinin mukana tullut koodi käytetty jo 2014.
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

Kyllä se tuo enemmän fiilistä peliin, ja onhan se realistisempaa siten tähtäillä, kuin lonkalta ammuskella.
itse ajattelin vielä odottaa sitä Betaa, kun ei vielä alphaa päässyt testailemaan, vaikka oli Wolfensteinin mukana tullut koodi käytetty jo 2014.

Onhan se myös niin realistista kun mutantteja ammuskellaan sen tähtäimen läpi, sekä hypitään raketti hyppyjä ja juostaan ***** kovaa. Mut onhan se hyvä et ADS tuo realismia.
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

Huurun pointissa on järkeä. Ei se, millaisia vihollisia pelissä ammutaan, eikä edes se, millaisilla pyssyillä. Vaan se, kuinka niitä ammutaan, lonkalta vaiko tähtäimen läpi! Kyllä Doomiin voi tällä vuosituhannella jo odottaa mahdollisuutta ampua tähtäimen läpi, vaikka kuinka muuten Doom olisikin örkkeineen...
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

Varmaan sen takia jätetty ADS pois koska Doom, ja haluttu säilyttää se vanha meininki ilman "turhia hidasteita". Aikaisempi alpha jätti ikävä kyllä vähän kylmäksi, toivottavasti beta on parempi kokemus.
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016

Huurun pointissa on järkeä. Ei se, millaisia vihollisia pelissä ammutaan, eikä edes se, millaisilla pyssyillä. Vaan se, kuinka niitä ammutaan, lonkalta vaiko tähtäimen läpi! Kyllä Doomiin voi tällä vuosituhannella jo odottaa mahdollisuutta ampua tähtäimen läpi, vaikka kuinka muuten Doom olisikin örkkeineen...

Juuri tätä hain, ja pahoittelut jos Sarine ja HideoMiyamoto ei ymmärtänyt, että puhe oli ADS:n käytöstä räiskintäpeleistä ylipäätään. En suinkaan vain Doomista.

Onhan se myös niin realistista kun mutantteja ammuskellaan sen tähtäimen läpi, sekä hypitään raketti hyppyjä ja juostaan ***** kovaa. Mut onhan se hyvä et ADS tuo realismia.

Jos nyt puhutaan hieman siitä Doomista, niin se pienikin realismi tulisi sinun mielestä hylätä niinkö? Toivottavasti vastaat hieman rauhallisemmin, ja luet tekstin kunnolla ennen kun sekoat jälleen, ei tämä ole suinkaan noin vakavaa, ja sanaa realismi ei ehkä kannata ottaa kovin vakavasti kun peleistä puhutaan.
 
Vastaus: Doom [Hype - 13.5.2016]

No tuon ADS pois jättämisellähän selvästi vain haetaan tarkoituksella enemmän "arcade" tyylistä menoa. Sellaista kuin räiskinnät oli ensimmäisten doomien aikoihin. Eiköhän se ole ihan tarkkaan harkittu päätös.
 
Ylös Bottom