Gimble
Well-Known Member
Vastaus: DOOM
Sauhut otettu 1. tehtävän muodossa -> kädenjatke! Näin hyvää kontrollia en ole ennen konsolipelissä tuntenut! Asiaa on hieman helpotettu pienellä liimatähtäimellä mutta peli on sen verran nopea ja hektinen että tämä nyt taitaa olla kerrankin ihan perusteltua, jos haluaa kunnolla haastetta niin saa sen autoaimin kyllä poiskin päältä. Mutta siis ensifiilis on että mättöä isolla ämmällä ja tässä taitaa olla käsissä henkilökohtaisesti harvinainen tekele. Yksinpeleissä en useimmiten jaksa viihdyä ja alkaa haukotuttaan, mutta nyt ei todellakaan ole sitä vaaraa. Tulee Dead Spacemaiset fiilikset koska selviytymisen eteen täytyy tehdä duunia. Yksinpelissä on viisi vaikeustasoa josta kaksi pahinta on lähtiessä lukittuna. Vaikein auki oleva antaa jo ihan hyvin haastetta. Health ei mammarimaisesti regeroidu ja joudut välttelemään osumia ja olemaan koko ajan valppaana_muitoin mölliäiset tulee sanamukaisesti repimään sulta pään irti! Hauska yksityiskohta että välillä mölliäset "säteilee" ja oikein ajoitetulla tapolla tai glory killillä ruumiista pompsahtaa kaivattua healthiä palkinnoksi.
Eli oikein intensiivistä menoa ja kun se "nurkan taakse latautumaan piiloon" -pelityyli on poissa niin tuo vaan nyt maistuu paremmalta ainakin mulle kuin mikään sitten Dead Space 1. Tottakai ihan päätöntä liukuhihna teurastusta, mutta teknisesti vain aivan helmi pelattavuus ja hyvä tunnelma. Täytyy päivittää myöhemmin fiilareita kun on enemmän tunteja alla, moninpeliä tyypitetty ja SnapMappiä katsottu. Nyt kun nähnyt vähän tuota yksinpelin menoa niin heti tuli mieleen kuinka kiva olisi rakentaa piinaavan vaikeita yksinpelitehtäviä muiden riesaksi. Kaikille omille tehtäville on kuulemma vielä jonkinlaiset leaderboard jutut eli voi seurata että tuliko tehtyä liian helppo. Näin äkkiseltään todella hyvät ensifiilarit!
PS. Samoilla linjoilla piraten kanssa siitä että näyttää todella huomioon ottaen huomioon että pyörii sametisti 60 FPS. Joo, on se ehkä yksi parhaimman näköisistä! Audiomaailma on myös loistavuutta!
Sauhut otettu 1. tehtävän muodossa -> kädenjatke! Näin hyvää kontrollia en ole ennen konsolipelissä tuntenut! Asiaa on hieman helpotettu pienellä liimatähtäimellä mutta peli on sen verran nopea ja hektinen että tämä nyt taitaa olla kerrankin ihan perusteltua, jos haluaa kunnolla haastetta niin saa sen autoaimin kyllä poiskin päältä. Mutta siis ensifiilis on että mättöä isolla ämmällä ja tässä taitaa olla käsissä henkilökohtaisesti harvinainen tekele. Yksinpeleissä en useimmiten jaksa viihdyä ja alkaa haukotuttaan, mutta nyt ei todellakaan ole sitä vaaraa. Tulee Dead Spacemaiset fiilikset koska selviytymisen eteen täytyy tehdä duunia. Yksinpelissä on viisi vaikeustasoa josta kaksi pahinta on lähtiessä lukittuna. Vaikein auki oleva antaa jo ihan hyvin haastetta. Health ei mammarimaisesti regeroidu ja joudut välttelemään osumia ja olemaan koko ajan valppaana_muitoin mölliäiset tulee sanamukaisesti repimään sulta pään irti! Hauska yksityiskohta että välillä mölliäset "säteilee" ja oikein ajoitetulla tapolla tai glory killillä ruumiista pompsahtaa kaivattua healthiä palkinnoksi.
Eli oikein intensiivistä menoa ja kun se "nurkan taakse latautumaan piiloon" -pelityyli on poissa niin tuo vaan nyt maistuu paremmalta ainakin mulle kuin mikään sitten Dead Space 1. Tottakai ihan päätöntä liukuhihna teurastusta, mutta teknisesti vain aivan helmi pelattavuus ja hyvä tunnelma. Täytyy päivittää myöhemmin fiilareita kun on enemmän tunteja alla, moninpeliä tyypitetty ja SnapMappiä katsottu. Nyt kun nähnyt vähän tuota yksinpelin menoa niin heti tuli mieleen kuinka kiva olisi rakentaa piinaavan vaikeita yksinpelitehtäviä muiden riesaksi. Kaikille omille tehtäville on kuulemma vielä jonkinlaiset leaderboard jutut eli voi seurata että tuliko tehtyä liian helppo. Näin äkkiseltään todella hyvät ensifiilarit!
PS. Samoilla linjoilla piraten kanssa siitä että näyttää todella huomioon ottaen huomioon että pyörii sametisti 60 FPS. Joo, on se ehkä yksi parhaimman näköisistä! Audiomaailma on myös loistavuutta!