Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DOOM

Vastaus: DOOM

Eiköhän sen joudu alusta aloittamaan, mutta eihän se demo mikään kovin iso ole.
 
Vastaus: DOOM

Mulla ainakin lähti alusta, mutta tosiaan se eka leveli on tosi putkimainen ja nopea verrattuna myöhempiin.
 
Vastaus: DOOM

Eiköhän tuo ole ihan puhtaasti nostalgian takia, saa lisää sitä vanhan Doomin tunnelmaa jos haluaa.
 
Vastaus: DOOM

Oli kyllä vaikein taistelu tähän asti, tuolla helvetin ekassa kentässä. Tuli Summoneereja 2, ja Hell Knighteja ihan perkeleesti, ja muutenkin tilaa ei juuri ollut. Mutta tämä peli ei ole kyllä pettänyt vielä millään tavalla.
 
Vastaus: DOOM

Pelaakos tätä muut verkossa? Joskus olisi mukavaa vetää deathmatchia suomipoppoolla.

Tykkään kyllä moninpelistä(kin) kuin hullu puurosta, kolisee mulle ainakin paremmin kuin Halo. On vaan vähän kaatunut siihen ettei jaksa keskenään määräänsä enempää hinkata ja pelikaverit ampuu mielummin hassun näköisillä vesipyssyillä jotain saippuakuplia jossain haltijapelissä. :confused: Tässä olisi sentään MOOTTORISAHA ja muutenkin äijämeininki! Jos peliseuraa tähän helmeen löytyy niin lupaan puhaltaa pölyt Super shotgunista ja heittäylyä mukaan teurastamaan Xbox Onen puolella, onhan se pirun hauskaa ja varsinkin porukalla on.
 
Vastaus: DOOM

On muuten helvetin vaikea peli Ultra violencella, olen niin kova jätkä että olen pelannut alusta asti tolla vaikeustasolla. ;)
 
Vastaus: DOOM

Mäkin vedin UV:lla läpitte. Nyt on hauska fiilistellä alkupään kenttiä ja etsiä puuttuvia salareita kun on runeja käytössä ja kaikki aseet.

Nyt olis vaan niin kiva pystyä nostamaan vaikka Nightmarelle lennosta joutumatta aloittamaan kaikkea keräilyä alusta.
 
Vastaus: DOOM

ei paha ollut pc versio tästä, kaverin koneella kävin testaamassa ja se hiiri/näppis yhdistelmä/fps sai semmosen olon että olis halunnu mennä itkemään ilon kyyneleitä vessaan. mä jo pelkäsin että kun palaa konsoli puolelle niin se olis kun käytetty menkkarätti suoraan silmien väliin....MUTTA kappas ainoa mistä tuntu vähän konsolii versiota ahdistavan oli tuo fps(joo oke plus sun muut pikku jutut)
 
Pc version vulkan upgrade on nyt saatavilla ja puhuvat aika massiivista framerate pomppaukista ylöspäin, itse en pääse kun vasta loppuviikosta testaamaan.
 
Vastaus: DOOM

AMD:n kortit saivat aika hyvin lisää puhtia Doomiin, n. 30-305%. Nvidiallakin tulokset parani, muttei niin paljoa.
 
Ylös Bottom