Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DOOM

Vastaus: DOOM

Aloitti allekirjoittanutkin tämän pelin uudestaan :D
On tuo yksinpeli täyttä rautaa edelleen! ;)

Moninpeli kun ei allekirjoittanutta oikein kiinnosta.
Tuo CrossOut taitaa olla ainoa poikkeus siihen sääntöön.
sille on oma topicci täällä käykääs kattoo.
 
Vastaus: DOOM

Toivottavasti IDn pojat ja tytöt saa taiottua jotain ihmeitä että Switch versio pyörisi 60 FPS edes low asetuksilla ja 720p, jos jää 30 FPS niin turha julkaisu oli sitten kuinka kannettava versio tahansa.
 
Ei se nyt ihan putkeen mennyt, vaikka kuinka on grafiikasta karsittu ja resoluutio on siellä 600p paikkeilla, peli silti yskähtelee todella pahasti Switchillä ja 30 FPS on vain haave isoissa taisteluissa.

 
Ei se nyt täysin sulavasti kyllä pyöri, mutta ainaki pari ekaa chapteria mitä oon pelannu niin on toiminu iha ok handheldissä. En suosittele kyllä pelaamaan tv ruudun kautta switchillä jos aikasemmin pelannu esim ps4 versiota. On kyllä pirun vaikeaa noilla switchin tateilla ohjata ja tähdätä kun ovat niin pieniä ja tähtäystatti on vähän liian alhaalla mielestäni, tulee ranne ja peukku kipeeksi. Ehkä tähän tottuu ku pelaa vähä pidempälle vielä.
 
Ei se nyt ihan putkeen mennyt, vaikka kuinka on grafiikasta karsittu ja resoluutio on siellä 600p paikkeilla, peli silti yskähtelee todella pahasti Switchillä ja 30 FPS on vain haave isoissa taisteluissa.



Switch on erinomainen laite, mutta kyllähän tästä näkee ettei ehkä tälläset pelit sovellu Switchille. Doomia pelaisin mielelläni kannettavassa muodossa, mutta epätasainen 30 fps ei sitten houkuttele yhtään, varsinkaan jos resoluutiokaan ei ole edes hd. Onneksi Switchillä on muuten mahtavia pelejä.
 
Switch on erinomainen laite, mutta kyllähän tästä näkee ettei ehkä tälläset pelit sovellu Switchille. Doomia pelaisin mielelläni kannettavassa muodossa, mutta epätasainen 30 fps ei sitten houkuttele yhtään,varsinkaan jos resoluutiokaan ei ole edes hd. Onneksi Switchillä on muuten mahtavia pelejä.
Kyl mä suosittelen ostaa jossain vaiheessa. Kyllä tämä peli iha pelattava on, ei ainakaa tähän asti ole tuottanut ongelmia tuo fps.
 
Nyt tullut n.30 tuntia vietettyä switch version moninpelin parissa ja on se vaan erittäin hyvää viihdettä vaikka teknisiä ongelmia onkin vaikka muille jakaa.
Monessa matsissa on välillä ruudunpäivitys lähempänä 20fps kuin 30fps. Esim molten kentän keskus alueella kun on useampi pelaaja ottamassa matsia. Joskus jopa kuuluttajan ääni hidastui ja usein äänet pätkii ja rutisee.

Tuosta huolimatta pelaaminen on olllut koukuttavaa ja hauskaa. Äsken selasin cod: ww2 ketjua ja tuli huomattua pari syytä miksi doomin moninpeli vaan toimii.
Ei camppereita. Olen ehkä kolme tuollaista nähnyt, mutta kyllä ne parin kuoleman jälkeen jo tajuavat pysyä liikkeellä. Paikoillaan pysyminen on nopein tapa päästä hengestään, koska tiimien värit on kirkkaan sininen ja punainen niin kyllä se vastapuolen campperi loistaa kuin naantalin aurinko jossain nurkassa tai pylvään päällä.

Ei quick scopettajia. Ei perkkejä joita on pakko käyttää ettei näy vastustajan kartalla 90% ajasta, koska karttaa ei edes ole.
Pelkkää hektistä old school sinkohippaa josta on tullut pidettyä melkein 10 vuotta taukoa. Ilmankos tuntuu tuoreelta.

Nyt kuitenkin olen polttanut itseni loppuun jo sen verran, että yksinpeli saa jäädä myöhemmäksi. Se on kuitenkin tullut pelattua jo ps4:lla yli vuosi sitten joten voihan tässä vaikka odotella jos sieltä korjattaisiin isommat tekniset ongelmat pois.
Itse olen kyllä tyytyväinen switch version ostoon vaikka se ps4 versio on edelleen hyllyssä. Koskaan en sen moninpeliä kokeillut joten ilman switch versiota minulla olisi jäänyt hyvä moninpeli kokematta.
 
Eihän tämä ole ollut plus pelinä pelikkarilla? Rupesin tässä ihmettelemään, kun selasin PS4 kirjastoa ja sieltä löytyi tämä peli vaikka en ole sitä ikänä ostanut. No pistin latautumaan näytti kokoa olevan joku yli 70GB.
 
Eihän tämä ole ollut plus pelinä pelikkarilla? Rupesin tässä ihmettelemään, kun selasin PS4 kirjastoa ja sieltä löytyi tämä peli vaikka en ole sitä ikänä ostanut. No pistin latautumaan näytti kokoa olevan joku yli 70GB.
Ei, mutta siitä on ollut heinäkuussa tarjolla ns. Full Game Trial, eli ihan täysi versio uusimmilla päivityksillä, mutta käyttöoikeus rajattiin vain yhteen tiettyyn viikonloppuun. Enää sitä ei voi pelata.
 
Ei, mutta siitä on ollut heinäkuussa tarjolla ns. Full Game Trial, eli ihan täysi versio uusimmilla päivityksillä, mutta käyttöoikeus rajattiin vain yhteen tiettyyn viikonloppuun. Enää sitä ei voi pelata.

Näköjään sitä ei voinut enää pelata. Olin varmaan laittanut sen silloin heinäkuussa lataukseen mutta ei ollut tullut pelattua. Ja sen takia se sieltä omasta kirjastosta löytyi.
 
Huomenna koittaa mukavat ajat ps4 pro ja xonex pelaajille kun Doom saa 4k päivityksen. Ainakin ps storessa peliä saa alesta 10€ eli nyt on hyvä aika hypätä mukaan jos löytyy 4k töllötin.

 
Kyllä tämä on mahtava juttu, ja ihanasti vielä yksinpeli ihan alkutekijöissään saa senkin nyt viimeinkin kokea vieäkin parempanaUIUI. Olen tätä salaa jopa vähän odottanut. Kunhan nyt vaan framet pysyy siellä tasossa "sametti" jossa ollut tähänkin saakka. Pitääkö sitä lyödä DOOM pitkästä aikaa tulille ja vaiks ihan moninpelinkin merkeissä? Jos joku on halukas kaveriksi lähteen ottamaan savut uudistuneesta DOOMista nyt pääsiäisenä saapi lähestyä Xbox Live viestillä, tai vaikkapa Discordissa GimbleFIN#2503.
 
Kyllä tämä on mahtava juttu, ja ihanasti vielä yksinpeli ihan alkutekijöissään saa senkin nyt viimeinkin kokea vieäkin parempanaUIUI. Olen tätä salaa jopa vähän odottanut. Kunhan nyt vaan framet pysyy siellä tasossa "sametti" jossa ollut tähänkin saakka. Pitääkö sitä lyödä DOOM pitkästä aikaa tulille ja vaiks ihan moninpelinkin merkeissä? Jos joku on halukas kaveriksi lähteen ottamaan savut uudistuneesta DOOMista nyt pääsiäisenä saapi lähestyä Xbox Live viestillä, tai vaikkapa Discordissa GimbleFIN#2503.

Boksin puolella lisärit tais myös olla ilmaisia? Vieläkö tietäisi tukeeko ps4 pro versio tossa päivityksessä hdr:ää niin kävis yksinpelistä muutaman trophyn nappaan :D
 
Tuskinpa tulee hdr:ää, kun eivät siitä maininneet :(
 
Doom olis PS storessa 9,95€ tarjouksessa mutta boksin puolella hintaa on pari kymppiä. Jos olis sama hinta niin hankkisin, on maistunut nyt viime aikoina switchillä ja aiemmin ps4:llä (levyversio löytyy)
 
Doom olis PS storessa 9,95€ tarjouksessa mutta boksin puolella hintaa on pari kymppiä. Jos olis sama hinta niin hankkisin, on maistunut nyt viime aikoina switchillä ja aiemmin ps4:llä (levyversio löytyy)

Jos oikein tarkan markan mies olet VPD saa 15 € fyysisen, jonka ehkä saat käytön jälkeen myytyä 10-20 € eli +/-5 € jää hinnaksi :)
 
Jos oikein tarkan markan mies olet VPD saa 15 € fyysisen, jonka ehkä saat käytön jälkeen myytyä 10-20 € eli +/-5 € jää hinnaksi :)
En tiedä pystyisikö edes Jethro Rostedt tuohon :D Pikaisen vilkaisun perusteella käytetyt DOOM kopiot eivät tunnu menevän kaupaksi edes 5 eurolla.
 
Tuli laitettua levyltä asentumaan, kiitettävän kokonen päivitys lähti latautumaan boxilla, 60,89 gigaa :)

Tullut hyllyssä lepuutettua peliä juuri tähän saakka että tuo 4K päivitys saapuu.
 
Ylös Bottom