Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dori-Magasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja footrip
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

footrip

New Member
Jees, toi Dori-Maga-uutinen oli mielenkiintonen. Olis hieno ruveta tilaamaan tollasta lehtee, mut lieneekö se mahollista.. ja sehän on tietysti japaniks, eikö vaan? Mun kotipaikkakunta (sjk) ei sisällä paikkaa ostella tollasia lehtiä...dammit. Pelit-lehden tilaus loppu ja uuden pelilehden tilaus kiinnostais, mutta mitähän tilais?...:confused:

Suomalaisen kirjakaupan välityksellä on kuulemma mahdollista tilata tuhansia ulkomaalaisia lehtiä. Voisit kysyä Seinäjoen liikkeestä jos he voisivat tilata sinulle jonkun hyvän lehden.

Dori-Maga on nimenomaan japaniksi, joten siitä ei välttämättä kauheasti iloa irtoa.

Mä en koskaan oikein tykänny Pelit-lehdestä, täynnä turhia ja ärsyttäviä tekstipläjäyksiä. Ja toimittajat yrittää kaikkensa ollakseen hauskoja, ei kunnon asiaa. Ei hyvä. Mutta jos sais Sega-painotteisen lehden jostain nii ois hyvä..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan footrip
Ja toimittajat yrittää kaikkensa ollakseen hauskoja, ei kunnon asiaa.

Mielestäni juuri huumorin överiksi vetämättömyys on Pelit-lehden parhaita puolia. Pelit on myös kenties luotettavin alan lehti jota luen - asiapainotteisuus on valitettavasti kärsinyt sen jälkeen kun Pelit ja Peliasema yhdistettiin. Esimerkkinä Marko Ahosen jutut.

Pelaaja on myös ihan hyvä lehti. Itse pidän Pelaajasta enemmän kuin Pelitistä. Omasta mielestäni Pelaajan arvostelut ovat luotettavampia ja siinä on muutenkin enemmän minua kiinnostavia juttuja. Tämän takia annan ääneni Pelaajalle.

Jes tällasta keskustelua mä hainkin. :) Kun mä selailin kaupassa Pelaajaa nii tuli hienot Super Power-ajat mieleen. Ehkä mä rupeen sitä tilaamaan. Itse asiassa yritinki kerran netitse tilata, mut mun tilaus ei jotenki menny läpi, enkä uudestaan oo jaksanu vielä yrittää.

Ylös Bottom