Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Downfall (Der Untergang - Perikato) R2UK - 19.9.2005

Jarmo Hänninen

New Member
Etusivulta:

Oliver Hirschbiegelin ohjaama menestystä ja järkytystä niittänyt Adolf Hitlerin (Bruno Ganz) viimeisistä päivistä kertova Downfall (Der Untergang - Perikato) julkaistaan DVD:lle briteissä 19.9.2005.

Lisämateriaaliakin on mukavasti:

* The Making of Downfall (58 mins)
* Cast and filmmaker interviews (55 mins)
* The Historical Personalities and their actors
* Biographies
* The Bunker A Virtual Tour (13 mins)
* Shooting in Russia Behind the Scenes look with Production crew commentary (18 mins)
* About Shooting Behind the Scenes look with Directors Commentary (30 mins)

Kuuluu kyllä pakkohankintoihin. Olisi kyllä mielellään kuunnellut ohjaajan ja pääosanesittäjän mietteitä leffan tekemisestä kommenttiraidan muodossa.

Vastaus: Downfall (Der Untergang - Perikato) R2UK - 19.9.2005

Jarmo Hänninen sanoi:
Kuuluu kyllä pakkohankintoihin. Olisi kyllä mielellään kuunnellut ohjaajan ja pääosanesittäjän mietteitä leffan tekemisestä kommenttiraidan muodossa.

Niinpä tekee (siis kuluu pakko-ostoihin) tiesithän että r1:sellä ohjaaja kommentoi englanniksi leffan ... ? (sori minä ja mun ärykköset aina-ja-ikuisesti :D ) ei vaan, oisivat saaneet tuon jättää kyllä meitinkin versioon. Toisaalta huhu kertoo 3 tunnin tv-versiosta joka ois tuloillaan ensivuonna että josko hankkis vasta sitten sen kun näitä lättyjä löytyy muutenkin paljon ostoslistalta !

kuolemanpelko70 sanoi:
Niinpä tekee (siis kuluu pakko-ostoihin) tiesithän että r1:sellä ohjaaja kommentoi englanniksi leffan ... ? (sori minä ja mun ärykköset aina-ja-ikuisesti :D ) ei vaan, oisivat saaneet tuon jättää kyllä meitinkin versioon. Toisaalta huhu kertoo 3 tunnin tv-versiosta joka ois tuloillaan ensivuonna että josko hankkis vasta sitten sen kun näitä lättyjä löytyy muutenkin paljon ostoslistalta !

Mitä sitä turhia hätäilemään. Gladiaattoristakin tuli se "parempi" versio kauppoihin Suomessa tällä viikolla ;)

Suomiversiossa on muuten hieno paketti, peltilootasta löytyy tämä leffa. :)

Ylös Bottom