Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Miten muuten saan sen tehtävän, että saan sen kivigolem Shalen? Tuleeko se vaan matkan varrella vai onko se tietyn matkan päässä? Sama kysymys Warden`s Keepiin.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Miten muuten saan sen tehtävän, että saan sen kivigolem Shalen? Tuleeko se vaan matkan varrella vai onko se tietyn matkan päässä? Sama kysymys Warden`s Keepiin.
Sitten kun pääset omaan leiriin ja vapaasti kulkemaan kartalla, niin nuo tulee vastaan.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Sitten kun pääset omaan leiriin ja vapaasti kulkemaan kartalla, niin nuo tulee vastaan.

Onko se Shale jossain paikassa, mistä sen voi hakea, milloin vain haluaa? Olen meinaan nyt pelannut 4 tuntia, ja ajattelin hakea sen heti kun vain osaan.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Miten pystyn tekeen tosta mun maagista blood magen tai muun sellaisen?
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Onko se Shale jossain paikassa, mistä sen voi hakea, milloin vain haluaa? Olen meinaan nyt pelannut 4 tuntia, ja ajattelin hakea sen heti kun vain osaan.

Avaa karttasi. Keltaisella palkilla kartallesi merkitty Sulcher's Pass on paikka, jonne sinun tulee matkustaa. Sieltä löytyy seppä, jolle puhuttuasi kartallesi avautuu uusi sijainti, Honnleth. Shale löytyy Honnlethista siis.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

Miten tosta maagista voi tehä esim. blood magen?
 
Vastaus: Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

Kymysys Urn of Sacred Ashes questiin liittyen:

Eli olen juuri hakenut ne tuhkat sieltä temppelistä ja siinä kun sitten käppäillään ulos sieltä, niin siellä on se kongi jota soittamalla sieltä ilmestyy se jumalaton lohikäärme. Niin voiko sen tulla myöhemmin tappamaan jos nyt ei saa hengiltä? Olen level 11 vasta tällä hetkellä eli taisin tulla aika aikaisin tuonne paikkaan. Ei ole nimittäin mitään mahdollisuuksia tappaa sitä.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

No mutta eikö kukaan voi kertoo, että mistä sen blood magen saa valittua?
 
Vastaus: Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

Kymysys Urn of Sacred Ashes questiin liittyen:

Eli olen juuri hakenut ne tuhkat sieltä temppelistä ja siinä kun sitten käppäillään ulos sieltä, niin siellä on se kongi jota soittamalla sieltä ilmestyy se jumalaton lohikäärme. Niin voiko sen tulla myöhemmin tappamaan jos nyt ei saa hengiltä? Olen level 11 vasta tällä hetkellä eli taisin tulla aika aikaisin tuonne paikkaan. Ei ole nimittäin mitään mahdollisuuksia tappaa sitä.

Tässä vastaukseni:

Olin itse tasolla 12 Human Noble Warrior ja pieksin sitä turpiin Wynnen, Alistairin ja Shalen avulla. Muista varautua health potioneilla sekä Lyrium potioneilla, ne ovat kultaakin kalliimpaa siinä taistelussa. Varaudu myös siihen että kerta kaksi niin voitto tulee. Itse pelasin vielä Normal vaikeusasteella mutta muista paussata taistelua ja seurata jatkuvasti kulkua. Myös kaikki Fire Resistance tavarat auttavat. Tähän vielä se että viholliset skaalautuvat sinun tasosi mukaan ja jos tulisit takaisin tasolla 18 High Dragon olisi huomattavasti kovempi pala.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

Kymysys Urn of Sacred Ashes questiin liittyen:

Eli olen juuri hakenut ne tuhkat sieltä temppelistä ja siinä kun sitten käppäillään ulos sieltä, niin siellä on se kongi jota soittamalla sieltä ilmestyy se jumalaton lohikäärme. Niin voiko sen tulla myöhemmin tappamaan jos nyt ei saa hengiltä? Olen level 11 vasta tällä hetkellä eli taisin tulla aika aikaisin tuonne paikkaan. Ei ole nimittäin mitään mahdollisuuksia tappaa sitä.

Minäkin vastaan tähän. Suosittelen lämpimästi Drake Scale Armoria, jonka Mestari Wade voi sinulle työstää. Kyseisen herran voit paikantaa Denerimin Market Disctrictiltä pajastaan. Drake Scale Armor antaa kohtuulliset resistancet tuleen, joten ei siitä haittaakaan ole.

Kyseiseen suomustustilaisuuteen kannattaa varautua myös tuhdilla määrällä potioneita. Spirit Healer on luonnollisesti myös kova sana.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

Tässä vastaukseni:

Olin itse tasolla 12 Human Noble Warrior ja pieksin sitä turpiin Wynnen, Alistairin ja Shalen avulla. Muista varautua health potioneilla sekä Lyrium potioneilla, ne ovat kultaakin kalliimpaa siinä taistelussa. Varaudu myös siihen että kerta kaksi niin voitto tulee. Itse pelasin vielä Normal vaikeusasteella mutta muista paussata taistelua ja seurata jatkuvasti kulkua. Myös kaikki Fire Resistance tavarat auttavat. Tähän vielä se että viholliset skaalautuvat sinun tasosi mukaan ja jos tulisit takaisin tasolla 18 High Dragon olisi huomattavasti kovempi pala.

Minäkin vastaan tähän. Suosittelen lämpimästi Drake Scale Armoria, jonka Mestari Wade voi sinulle työstää. Kyseisen herran voit paikantaa Denerimin Market Disctrictiltä pajastaan. Drake Scale Armor antaa kohtuulliset resistancet tuleen, joten ei siitä haittaakaan ole.

Kyseiseen suomustustilaisuuteen kannattaa varautua myös tuhdilla määrällä potioneita. Spirit Healer on luonnollisesti myös kova sana.

Kiitoksia vinkeistä. Olen juuri käynyt teettämässä itselleni Superior versiot niistä Drake Scale Armoreista. Ja tällä hetkellä teen Lake Calenhadissa questia jotta saan sen Wynnen sieltä sitten mukaan kun menen takaisin mättämään turpaan sitä dragonia. Ekalla yrityksellä oli Morrigan healimassa.. :D
 
Vastaus: Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

No mutta eikö kukaan voi kertoo, että mistä sen blood magen saa valittua?

No etkö tarkistanut sen linkin minkä aikaisemmin annoin, sieltä löytyy kohta:

Blood mage Unlocking

During the Redcliffe quest line, if the Warden is a mage, there will be an opportunity to unlock the specialization by choosing to enter the Fade to kill the Desire Demon. However, if you want the Blood Mage Specialization you must converse with the Desire Demon. In return for sparing its life, the Desire Demon will give you something, one of these options being blood magic.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

Kysymys RedCliffeen liittyen:

Eli huomasin tuolta yleisen keskustelun puolelta, että RedCliffen tavernassa on mahdollista saada säilöttyä tavaroita, jos tekee tuon kylän suojelemistehtävän oikealla tavalla. Tein sen aikanani juuri niin, että hoidin sen tavernan omistajan puolustamaan tuota kylää. Nykyään paikka on sen neitosen hallussa ja sieltä pystyy ottamaan kamaa ilmaiseksi. Vaihtoehtona on myös stash, mutta en jostain syystä saa kuitenkaan säilöttyä sinne mitään tavaraa. Mistähän mahtaa johtua? Olisi huutava tarve saada muutamia kamoja säilöön tuonne, koska oma tavaratilani on muuten kokoajan täynnä. Nuo kyseisen säilöttävät releet on semmoisia, että niitä ei ole vielä mahdollista vetää niskaan ja olisivat kuitenkin tarpeellisia tulevaisuudessa.

Toinen kysymys on semmoinen, että mistä kaikkialta noita repun laajennuksia pystyypi ostamaan? Olen niitä koittanut matkani varrella tarkoin etsiä, mutta eivät ole vielä tästäkään huolimatta vastaan kävelleet.

Kiitokset vastauksista jo etukäteen! :)
 
Vastaus: Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

Kysymys RedCliffeen liittyen:
Tuotahan juuri on valitettu, että pelin stash myydään Warden's Keepin mukana. Luulin että tuo Redcliffen toimisi samalla tavalla, mutta ehkä siinä sitten on se stashaaminen estetty. En muista säilöinkö itse sinne koskaan mitään vai otinko vain. Jos homma ei siis onnistu, niin kyseessä lienee vain pelintekijän esto.

Lista backpack-myyjistä (ei välttämättä täydellinen):

Inventory - The Dragon Age Wiki - Dragon Age, characters, creatures, and more
 
Vastaus: Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

Tuotahan juuri on valitettu, että pelin stash myydään Warden's Keepin mukana. Luulin että tuo Redcliffen toimisi samalla tavalla, mutta ehkä siinä sitten on se stashaaminen estetty. En muista säilöinkö itse sinne koskaan mitään vai otinko vain. Jos homma ei siis onnistu, niin kyseessä lienee vain pelintekijän esto.

Lista backpack-myyjistä (ei välttämättä täydellinen):

Inventory - The Dragon Age Wiki - Dragon Age, characters, creatures, and more

Ok, kiitokset vastauksesta.

Samaan aiheeseen liittyen:

Olen vain tosiaan tainnut seilata onneni ohi suurimmilta osin noiden backback kauppiaiden kanssa. Olisi pitänyt ottaa tuo lista huomioon jo aikaisemmin.

Tosiaan aika tyhmää, jos/kun noita tavaroita ei voi säilöä ennen kuin tuon lisäosan ostaa. Tuon ominaisuuden olisi pitänyt olla ehdottomasti ilman mitään lisämaksuja jo valmiissa pelissä mukana. Varsinkin kun tuo normaali säilytystila on jokaisella hahmolla heti alkuun samankokoinen. Harmittaa myös hieman se, että tuota kantokykyä ei pysty pelin edestessä nostamaan millään arvoilla ylöspäin. Tämä on yksi harvoista erittäin ärsyttävistä seikoista, joita pelistä löytyy.

Nyt täytyy sitten tarkoin miettiä, että miten jatkaa eteenpäin. Tuota lisäriä ei kiinnostaisi pelkästään arkun/ säilömisen mahdollistamisen takia ostaa. Muuten kun en sille hirveästi tarvetta näe. On vielä varsinaisessa pelissäkin pelattavaa ihan mukavasti.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

^ Tuohon tavaranhallintaan liittyen olen täysin samaa mieltä. Tuonne toiseen ketjuun jo valitinkin samasta aiheesta. Mikähän aivopieru tässä on oikein käynyt. Ilmeisesti kyse on puhtaasta rahastuksesta niin en ihan periaatteesta osta tuota lisäriä. Pitäkööt tunkkinsa prkl. Jatkuva miettiminen mitä tuhoan seuraavaksi inventorystä syö niin pahasti peli-iloa että välillä tekee mieli jättää koko homma kesken. Ja että systeemi olisi saatu mahdollisimman urpoksi niin tietysti yksi jalokivi vie saman verran tilaa kuin haarniska. Yritä siinä sitten jotain potioneita ja ansoja tehdä kun ei edes ns. pakolliset tavarat mahdu mukaan. Grrr.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

Tuosta lisätilasta vielä sen verran, että:

itse ostin juuri ennen viimeistä taistelua tuolta campista Bodahn Ferriciltä backpackin. Ja ensimmäisellä läpipeluulla löysin myös paljon näitä packeja vaikka olinkin lopussa. Kyllä niitä siis löytyy! :)
 
Ylös Bottom