Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dragon Age: Origins

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Ainakaan haku ei löytänyt, että tässä ketjussa oltaisiin mainostettu Warden's Fall Machinima-sarjaa.

Aivan uskomattoman laadukkaasti tehtyä kamaa. Tarina, ääninäyttely, ohjaus; kaikki on aivan priimaa ja voisin jopa väittää, että laatu paikoin ylittää jopa pelin virallisten välivideoiden tason. Nauttikaa.

Ainakaan haku ei löytänyt, että tässä ketjussa oltaisiin mainostettu Warden's Fall Machinima-sarjaa.

Aivan uskomattoman laadukkaasti tehtyä kamaa. Tarina, ääninäyttely, ohjaus; kaikki on aivan priimaa ja voisin jopa väittää, että laatu paikoin ylittää jopa pelin virallisten välivideoiden tason. Nauttikaa.

pitääpä tutustua, itse löysin eilen ensimmäistä kertaa tuon Machiniman youtubesta. Tosin ME2 -aiheessa mentiin, Blasto - the first hanar spectre :D

Ei vilaukselta tosiaan näytä hullummalta. Nyt ei vain pääse vielä kunnolla katsastamaan.

Mutta mitäs venkoilua tämä on, maanantaiaamu ja tetsailujen pitäisi olla jo täydessä vauhdissa?

Tosin ME2 -aiheessa mentiin, Blasto - the first hanar spectre :D
Täähän tuli kanssa Illiumin keskusradiosta. Sen jälkeen uutisoitiin Hanar-lähetystön tekemästä valituksesta. :)

Eikös sen Witch Hunt -laajennuksen pitänyt tulla tänään. Itse en ainakaan ole nähnyt sitä kauppapaikalla.

Tuo Witch Hunt -laajennus on nähtävästi buginen. Sillä Biowaren foorumeilla puhutaan aika kiivaan siitä, ja oma kokemus on, että Witch Hunt -laajennus loppu kesken vaikka sen olisi pitänyt jatkua vielä.

Tuo Witch Hunt -laajennus on nähtävästi buginen. Sillä Biowaren foorumeilla puhutaan aika kiivaan siitä, ja oma kokemus on, että Witch Hunt -laajennus loppu kesken vaikka sen olisi pitänyt jatkua vielä.
Witch Hunt ei lopu kesken, mutta joillain on ollut bugeja lopun dialogin kanssa.
Toki tavallaanhan tämä DLC kyllä loppuu kesken, jättäen aika lailla kaiken avoimeksi, mutta niin se on BioWaren taholta tarkoitettukin.

Tuttuun tapaan ympäristöjen kierrättämisen täyteinen ja hyvin lyhyt paketti on tosiaan kyseessä.
Lopun cliffhangeri sai kuitenkin nostettua odotuksia jatkon, eli DA2:n osalta. Pakkohan näiden kuvioden on siinä jatkua, ei tämä voi tähän jäädä.

Spoilerit eivät sisällä yksityiskohtia juonesta, mutta kertovat sen luonteesta.

jpsepp sanoi:
No se sitten oli todella lyhyt, suunilleen jotain 20-30 minuuttia.
Itse sentään sain yli tunnin kulumaan ilman yhtään game overia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kun pelasin, niin menin Morriganin mukana peilin läpi, niin sen jälkeen näky vähän aikaa minun hahmoni ja Morrigan se peilin "toisella" puolella ja sitten tulikin lopputekstit. Koska tämä välähdys näkyi lopussa niin luulin sen olevan bugi.

Nyt tuntuu, että tuossa meni kyllä rahaa ihan hukkaan. Koska tiivistettynä tuo laajennus meni siten, että ensin käydään Flemethin kotona, jossa saadaan naispuolinen elf mukaan. Sitten käydään Cirgle of magissa ja saadaan yksi mage mukaan ja sen jälkeen käydään parissa paikassa ja lopussa lyhyt keskustelu Morriganin kanssa ja THE END

Oletin tuon paljastavan asioita, kuten mm. mikä siitä Morriganin ja Wardenin lapsesta tulee.

En haluaisi valittaa, mutta se oli todellakin liian lyhyt. Itse kuulun siihen porukkaan, jotka pitivät Morrigan hahmosta DAO:ssa, joten itse odotin tätä, mutta *ygh* nyt on vain turhautunut olo.

Kun pelasin, niin menin Morriganin mukana peilin läpi, niin sen jälkeen näky vähän aikaa minun hahmoni ja Morrigan se peilin "toisella" puolella ja sitten tulikin lopputekstit. Koska tämä välähdys näkyi lopussa niin luulin sen olevan bugi.

Nyt tuntuu, että tuossa meni kyllä rahaa ihan hukkaan. Koska tiivistettynä tuo laajennus meni siten, että ensin käydään Flemethin kotona, jossa saadaan naispuolinen elf mukaan. Sitten käydään Cirgle of magissa ja saadaan yksi mage mukaan ja sen jälkeen käydään parissa paikassa ja lopussa lyhyt keskustelu Morriganin kanssa ja THE END

Oletin tuon paljastavan asioita, kuten mm. mikä siitä Morriganin ja Wardenin lapsesta tulee.

En haluaisi valittaa, mutta se oli todellakin liian lyhyt. Itse kuulun siihen porukkaan, jotka pitivät Morrigan hahmosta DAO:ssa, joten itse odotin tätä, mutta *ygh* nyt on vain turhautunut olo.

Huoh.

Taitaa jäädä tämänkin lisäosa ostamatta. Odotin kyllä, että BioWare panostaisi tähän "viimeiseen näytökseen" hieman paremmin. Lupailivat ensin että Witch Hunt antaa kysymyksiin vastauksia ja päättää dramaattisesti Originsin komplikaatiot. Jälleen tämäkin lisäosa näyttää vahvasti osoittautuneen pelkäksi nopeasti rääpäistyksi ja bugiseksi pikkupaketiksi, joka lupaa paljon mutta ei sitten anna mitään.

Elikkäs näiden kommenttien perusteella taidan "pitää morriganille antamani sanan" enkä lähde kuulusteluretkelle.

Lisäri hankittuna, mutta pelaaminen odottaa parempaa aikaa.
BeliEvilin kommentit kiinnostaisi toista wanhaa Biowarettajaa...

BeliEvilin kommentit kiinnostaisi toista wanhaa Biowarettajaa...

Ei mikään kovin ihmeellinen paketti. Olisivat mieluummin tehneet ihan kunnollisen lisärin Morriganista, kuitenkin sen verran mielenkiintoinen hahmo kyseessä. Tällaisenaan Witch hunt on n. tunnin mittainen seikkailu jossa käydään parit vanhat "luolastot" uudestaan lävitse, sekä vaihdetaan pari sanasta itse Morriganin kanssa, ei muuta. Mukaan liittyvät 2 uutta hahmoa eivät pahemmin kiinnosta, johtuen tietenkin DLC:n lyhykäisyydestä. Nämä uudet kumppanit tosin "jauhavat paskaa" ihan kiitettävän usein, joten täysin hiljaisia hetkiä ei tarvitse luolastoissa viettää. Myös muutamat pienet viittaukset itse emopelin tapahtumiin oli mukava pikku lisä.

Itse suosittelisin tätä kaikille, jotka haluavat jonkinlaisen päätöksen Grey Wardenin ja Morriganin romanssille, muille voi jäädä hommasta melko paska maku suuhun. DLC ei myöskään tarjoa oikeastaan minkäänlaista THE END-ratkaisua, vaikka BioWare näin lupailikin...

Itse suosittelisin tätä kaikille, jotka haluavat jonkinlaisen päätöksen Grey Wardenin ja Morriganin romanssille, muille voi jäädä hommasta melko paska maku suuhun. DLC ei myöskään tarjoa oikeastaan minkäänlaista THE END-ratkaisua, vaikka BioWare näin lupailikin...

Itse olen aivan samaa mieltä BeliEvilin kanssa, itselleni DLC jätti vain ison "kysymysmerkin", eikä viennyt ratkaisua loppuun. Itselleni tuli melkein tunne, että tälle DLC:lle tulee jatkoa, sillä omasta mielestä se loppui kesken.

Ultimaattinen Dragon Age:Origins- paketti on nyt vahvistettu. Itse emopelin lisäksi pakettiin sisältyy kaikki mahdolliset lisähärpäkkeet. *Klik*

edit: Paketin julkaisupäivästä ei ole mitään hajua... 2nd edit: Onpas! Paavi viisaampana miehenä kertoilee Lokakuun lopusta.

Hyvä paketti kyllä, mutta kysymys kuuluu: Onko sisältö levyllä tyyliin Oblivion ja Fallout 3 goty, vai pelkästään ladattavina kuten RE5 Gold Edition ja Gears 2 goty?

Hyvä paketti kyllä, mutta kysymys kuuluu: Onko sisältö levyllä tyyliin Oblivion ja Fallout 3 goty, vai pelkästään ladattavina kuten RE5 Gold Edition ja Gears 2 goty?

Pelifirman takia toivon, että mallia Gears 2 GOTY, koska Fallout 3:n tyylinen DLC-levy lähtee koko kaveripiirin kiertoon.

Toivottavasti DLC:t on erillisellä levyllä...!

Minä ajattelen (luonnollisesti) pelaajan kannalta ja DLC:t levyllä vaihtoehto on siltä kantilta paljon parempi vaihtoehto. Levyt kestää isältä pojalle ja pelin jälleenmyyntiarvo ja uusiokäyttö säilyy kunnossa.

UE menee ehdottomasti ostoon. Elektroninen Artsi vetäisi oikeasta narusta ainakin meikäläisen kohdalla. Alusta tosin vaihtuu PC:ksi ja tuleepa sekin pelielämys sitten koettua.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vaikka DA:O löytyykin sekä pc:llä että Xboxilla sekä awakening boksilla niin tulen kyllä ostamaan ultimate editionin siinä tapauksessa (pahaa pelkään että molempiin :D) että myös dlc:t ovat fyysisessä muodossa. Jos vain ladattavana niin no thanks, ei kiinnosta tuntikausien imutus.

Ylös Bottom