Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dragon Age: Origins

Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Onko sulla boksin levyversio? Miten se niin kuin...toimii? Stand-alone tuotteesta ei kuitenkaan ole kyse, niin tallennetaanko jotain kovalevylle siitä disciltä ja sitten pelaillaan Origins-levyllä vai mitä?

En osaa sanoa, kun latasin livestä.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Onhan tuota vänän tullut pelattua ja aikalailla hyvää tasoa kyllä. Tosiaan ehkä vähän helpohko, mutta en nyt muutenkaan ole aina hakemassa ihan extreme haasteita peleistä, kun en enää koe olevani se HC-pelaaja mitä joskus nuoruuden "villeinä vuosina".

Hauskana yksityiskohtana todettakoon että kun aloitin Awekeningin niin olin pelkissä kalsareissa...:D
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Awakening tarjoaa pelattavaa noin 20 tunniksi. Mikäli ihastuit Dragon Agen maailmaan, on Awakening-lisäri pakko-ostos: se todellakin jatkaa tarinaa eikä ole vain kaupallinen ylimääräinen oksa.:)
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Pakko kyllä kehua Biowarea, jos kerran Awakening on todellakin onnistunut lisäri. Vaikka nuo ~tunnin DLC:t ihan kivoja onkin, niin mieluusti vaihtaisin kaikki ne yhteen tällaiseen kunnolliseen pakettiin. Sama koskee Mass Effectin jotain ase- ja pukupaketteja. Ihan jees, mutta kahmoon, tuokaa lisää kunnon pelattavaa!

Tällä hetkellä peliaikani on erittäin varattua ja rajallista nyt ja pitkälle tulevaisuuteen, mutta pakko-ostos tämä on. Sitten joskus. :(
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Pakko kyllä kehua Biowarea, jos kerran Awakening on todellakin onnistunut lisäri. Vaikka nuo ~tunnin DLC:t ihan kivoja onkin, niin mieluusti vaihtaisin kaikki ne yhteen tällaiseen kunnolliseen pakettiin. Sama koskee Mass Effectin jotain ase- ja pukupaketteja. Ihan jees, mutta kahmoon, tuokaa lisää kunnon pelattavaa!

Tällä hetkellä peliaikani on erittäin varattua ja rajallista nyt ja pitkälle tulevaisuuteen, mutta pakko-ostos tämä on. Sitten joskus. :(

OT: ensi kuussa pitäisi pärähtää kunnolla pelattavaa ME2:n "vastaavan" DLC:n muodossa. Eli siis tälläisen erikseen hankittavan. En tiedä kuinka paljon tuossa on, mutta jonkun verran. Ensi viikolla jo tarjoillaan ilmaiseksi Hammerhead, joka sekin varmaan sisältää vähän pelaamista sen kanssa.

Ja samaa mieltä, ennemmin sitä maksaa kympin tai kaksi siitä että tulee kunnolla pelaamista, kuin euron tai kaksi(tai saa ilmaiseksi) jotain melkolailla turhaa sälää. Falloutin isoin DLC oli esim. hyvä esimerkki millaista DLC:tä kaivataan. Ja tässä tämä Awekening mielestäni hyvä mittapuu jatkossa millainen DLC:n olisi hyvä olla.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Noin. Nyt on vihdoinkin peli läpi. Plakkarissa oli inan vajaa 50 tuntia. Täytyy kyllä myöntää, että kun on nyt pelannut kohtuullisen lyhyen ajan sisällä kaksi BioWaren peliä läpi, niin olettaa saavansa jokaisesta yksinpelistä näin paljon irti. Noh, onhan tässä vielä Awakening. Tosin pitää pelata Dragon Age uusiksi ensin läpi ja saada sellainen loppu, joka on oikeutettu Grey Wardenille. Perhana!
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Tänään huomasin kun en ollut pelannu tätä livessä vähään aikaan, että päivityksen jälkeen asetukset olivat nollautuneet esim. vaikeustasokin oli eri pelin alkaessa.

pieksin muuten sen...
lohikäärmeen, joka vartioi sitä tuhkaurnia siellä vuorilla normal-vaikeustasolla. Melkoista siksakkia sai vetää, kun fire resistanssit oli aika nollilla. :D
Hyvä että sen ruumis on täynnä vaikka minkälaista sälää.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Tänään huomasin kun en ollut pelannu tätä livessä vähään aikaan, että päivityksen jälkeen asetukset olivat nollautuneet esim. vaikeustasokin oli eri pelin alkaessa.]

Juuh, samoin tosiaan tuo vaikeustaso pysyy samana vaikka vaihtaisi hahmoa/peliä. Eli siis jos toinen pelaa easylla ja itse hardilla, niin kannattaa olla tarkkana kumman vaikeustaso on aina päällä. Nimimerkki vesitetty loppukliimaksi.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Mites tässä muuten nuo vaikeustasot menee? Niistä kun ei ole missään arvostelussa puhuttu. Aina vaan sanotaan että taistelut on aika aikaisin jo haastavia mutta ei sanaakaan että pelissä yleensä voi vaikeustason valita. Minä kun olen aika nyyppä mitä ropeihin tulee ja haluaisin vaan seikkailla ja nauttia tarinasta ilman mitään vaikeita taisteluita ja jatkuvaa huolta siitä että pistänkö nyt pisteet oikeisiin kykyihin.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Eilen tuli awakening postilaatikkoon ja ihan vähän vaan alkuun testasin (~4h :D) Hyvältä vaikuttaa, kertakaikkiaan, parit vanhat tututkin nähty
Vaikkei kaikki tuosta Oghrenista tykkää niin kyllähän se on aika legendaarinen veitikka one-linereineen, ja joiningin Homer-röyhy ryypyn jälkeen hiukan repsautti :D
Bioware osaa :cool:
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Tuli sitä omalta osalta Dragon Age läpi mentyä myös vihdoinkin. Kovasti tekesi mieli uudestaan pelata mutta ei riitä aika tuollaiseen. Tuo Awaken kiinnoistaisi kyllä kovasti myös mutta kamalan kalliilta tuntuu. Sama hinta pitäisi maksaa kun itse pelistä. Vaikka olisi varaa ja varmasti joka pennin arvoinenhan tuo on mutta periaattesta en. Peli omasta latauspalveluksesta maksaa vielä kympin enemmän. Rahastuksen makua.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Ai tyyliin 25€ on liian kova hinta noinkin tiukasta paketista, joka on kestoltaan ja sisällöltään laajempi kuin monet kokonaiset pelit? Ohhoh...
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Ai tyyliin 25€ on liian kova hinta noinkin tiukasta paketista, joka on kestoltaan ja sisällöltään laajempi kuin monet kokonaiset pelit? Ohhoh...

No ei, vaan se että lisä-osa maksaa saman verran tai jopa enemmän mitä itse peli on rahastusta mielestäni.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

No ei, vaan se että lisä-osa maksaa saman verran tai jopa enemmän mitä itse peli on rahastusta mielestäni.
Uutuudet maksavat yleensä enemmän kuin vanhuudet, näin myös pelikaupassa. Lisäosan hinta on noin puolet emopelin hinnasta julkaisussa, mikä vaikuttaisi sangen sopivalta. Toki kuluttajalla on mahdollisuus odottaa hinnanlaskua myös lisärin kanssa, kuten ilmeisesti itse olet tehnyt emopelin kanssa.

En tykkää siitä, että Awakeningin kohdalla kehdataan puhua rahastuksesta. Siinä missä nykypäivän pelikaupassa on paljonkin rahastusta ja monenlaista DLC-hömppää, on Awakening aurinkoinen ilmestys kaiken tuon harmaan tauhkan keskellä.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Ja varsinkin jos hankkii MSpisteet jotain toista kautta, niin tuon lisärin hinnaksi ei tosiaan jää kuin ~25€ tai jopa vähemmän. Rahastus on terminä jotenkin väärä, sillä lisäri tosiaan tarjoaa rahallisesti per tunti mitaten yhtä paljon, kuin emopeli itse. Rahastust olisi julkaista DLC joka antaa Alistairille uuden hiustyylin...
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

No ok sitten. Rahastus ei ole hyvä termi käyttää Awakeningistä. Kyllä täällä UKn online palvelussa tuosta pitää koko hinta pulittaa. Elit ~£40, sama hommaa PSN puolella myös. Saa pelin halvemmalla mutta se ei ollut se pointti. Aina kait Xbox Liven storessa saa enemmän pulittaa ja se ärsyttää. Noh turha tästä vääntää. Myönnän että Awakening on paljon parempi mitä keski verto DLC ja joka äyrin arvoinen varmasti.
 
Ylös Bottom