Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2

pohynnin

New Member
En löytänyt tätä aihetta täältä ja tuntuu että tätä peliä ei kovin moni wiin omistaja huomioi, mutta minä voin sanoa, että peli ei todellakaan ole mikään lisenssisotku, vaan peli on loistavasti tehty tappelupeli perustuen dragonball z -anime sarjaan.

Toki peli on aika suora käännös PS2-versiosta, mutta liikkeentunnistusta käytetään loistavasti ja pelaaminen onnistuu hyvin, vaikka oppimista riittää, sillä combo-liikkeiden teko on todella haastavaa.

Miinuksena tästä pelistä on kyllä mainittava liian raju vaikeustasojen ero ja vaikka maastot tuhoutuu niin ne tuntuu hiukka ahtailta (mutta se johtunee siitä kun ukot lentää parhaimmillaan puoli kilometria iskuista).

Jos wiille kaipaatte hyvää peliä ostakaa tämä hyvät ihmiset.
 
Vastaus: Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2

Juu, kaverilla testasin ps2- versiota ja tiesin heti että tämä olisi pakko ostos Wiille. Tilautin pari päivää sitten puolenkuun peleistä, mutta ei ole vielä saapunut. Toivottavasti tulee tiistaina. :rolleyes:
 
Vastaus: Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2

Ostin tuo Dragonballin noin viikko sitten ja olen ollut tyytyväinen peliin. Dragon adventuren olen pelannut noin 60% läpi mutta peliä on vielä reilusti jäljellä. Pitää taas tänään jauhaa eteenpäin. Suosittelen kaikille db:n ja tappelupelien ystäville.
 
Vastaus: Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2

Wincewand sanoi:
Ostin tuo Dragonballin noin viikko sitten ja olen ollut tyytyväinen peliin. Dragon adventuren olen pelannut noin 60% läpi mutta peliä on vielä reilusti jäljellä. Pitää taas tänään jauhaa eteenpäin. Suosittelen kaikille db:n ja tappelupelien ystäville.

Kuis ohjaus toimii?
 
Vastaus: Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2

Aluksi ohjaus tuntui aika hankalalta mutta kun peliä on pelannut muutaman tunnin niin siihen pääsee sisälle ja erikoisliikkeiden tekeminen on helpompaan kuin ps2 tai cube ohjaimella.
 
Vastaus: Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2

Huom. tämä peli kuuluu VPD:n varastontyhjennys-kampanjaan, hintaa á 39.90 (vrt. Play.com ~55 euroa).

http://www.vpd.fi

mahtaakohan VPD maksaa mulle nyt provikkaa tästä mainostamisesta?
 
Vastaus: Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2

Tibor sanoi:
Huom. tämä peli kuuluu VPD:n varastontyhjennys-kampanjaan, hintaa á 39.90 (vrt. Play.com ~55 euroa).

http://www.vpd.fi

mahtaakohan VPD maksaa mulle nyt provikkaa tästä mainostamisesta?

Näitä tällaisia voisi laittaa tuonne tarjousketjuun josta ne löytyisi helpoiten :)
 
Vastaus: Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2

Ostin pelin eilen ja olen kerennyt vain kokeilemaan sitä trainingia, lentämistä ja sen sellaista, mutta kyllä tuo ohjaus toimii loistavasti...Paljon hahmoja, pitkä juonimoodi. Olisipa ollut nettipeli:(

Eikö muuten tännekin voisi aloittaa ketjua, johon voisi pistää sen oman taistelijan koodin...Vai onko sellainen jo :eek: ?
 
Ylös Bottom