Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dreamcast Coders Cable

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iceman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Iceman
Eli olisi tarkoitus rakentaa tälläinen:http://dev.dcemulation.com/tutorials/createcoderscable.htm
Tietääkö kukaan saako noita DC<->NeoGeo link cableita mistään? Kun pitäisi saada liitin Dreamcastin sarjaporttiin, josta sitten kytkeä Dreamcast tietokoneeseen.

Eiköhän noitakin kaapeleita saa, varmaan samasta paikasta kun niitä Koodaajan Kaapeleitakin. Omani ostin täältä. Kannattaakohan alkaa itse väkeltämään, kun tuo ei maksa kuin 19.90$ + pk. Tuolla ei tosin näytä olevan noita Neolink-piuhoja ...

Re: Re: Dreamcast Coders Cable

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Eiköhän noitakin kaapeleita saa, varmaan samasta paikasta kun niitä Koodaajan Kaapeleitakin. Omani ostin täältä. Kannattaakohan alkaa itse väkeltämään, kun tuo ei maksa kuin 19.90$ + pk. Tuolla ei tosin näytä olevan noita Neolink-piuhoja ...

Ainoa ongelma on, että kun tilaa tuolta ulkomailta niin pitäs olla luottokortti ja itsellänihän sitä ei ole..:/
Taitaa jäädä Dreamcastilla koodaaminen väliin, kun eipä meikälainen taida saada tuota kaapelia mistään.
Mutta jos joku on tilaamassa tuolta jotain tavaraa niin ilmoitelkoot minullekin, jos tuon kaapelin saisi siihen samaan lähetykseen mukaan..

Itse tilailen Play-Asiasta pari kertaa kuukaudessa tavaraa ja voin aina tilata yhden kaapelin samalla. Voin ilmoitella sinulle, jos ja kun teen tilauksen sieltä seuraavan kerran.

Pacdamkin taitaa tilailla tuolta aika usein, joten hän saattaa tilata minua aikaisemmin jotain?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Itse tilailen Play-Asiasta pari kertaa kuukaudessa tavaraa ja voin aina tilata yhden kaapelin samalla. Voin ilmoitella sinulle, jos ja kun teen tilauksen sieltä seuraavan kerran.

Pacdamkin taitaa tilailla tuolta aika usein, joten hän saattaa tilata minua aikaisemmin jotain?
Paljon kiitoksia.
Mielenkiinnosta kysäisen, että paljonko tuolta tulee yleensä postikuluja esim. vaikka parille pelille?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Iceman
Paljon kiitoksia.
Mielenkiinnosta kysäisen, että paljonko tuolta tulee yleensä postikuluja esim. vaikka parille pelille?
Postikuluja tulee vähän peleille ja kaapeleille, nämä kun eivät paljoa paina. Esim. pari kappaletta Jap-DC-pelejä tulee 5 taalalla Suomeen.

Minulla on juuri yksi tilaus matkalla (DC-ohjain -> PC -adapteri, Cuben digitaalinen padi ja Cube-GBA -linkkikaapeli). Olen kyllä tilaamassa lisääkin mahdollisesti jo tässä kuussa, joten eiköhän tuollaisen kaapelin voisi liittää tilaukseen. Ja koska omalla kaapelillani (Asialta, käyttämätön) ei juuri nyt ole käyttöä, voin myydä sen sinulle (Icemanille, siis) siihen hintaan, minkä se maksaa Play-Asialla (+postikulut). Otappa siis yhteyttä, jos haluat koodailemaan jo tällä viikolla ;)

Ylös Bottom