Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dreamcast:n netti ja hiiri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
I Ostinpa hiiren ja näppiksen molemmat toimivat. Yritin pelata Rainbow 6:aa. Näppis toimi joten kuten (suunta jäi "pohjaan" vaikka irrotti napista). Hiiri ei kuitenkaan skulannut laisinkaan.

Tämän listan mukaan vain Rogue Spear (eikö se ole Roqe) tukisi hiirtä ja näppäimistöä. Mutta kun minulla on siis ihan vain pelkkä Rainbow 6! Pelini siis tukee ainakin näppistä, jolloin listassa on virhe. Ja jos FPS-peli tukee näppäimistöä, niin eihän siinä ole mitään ideaa, että hiirtä ei tueta. Millä kummalla saan sen toimimaan. Hiiri oli 2-portissa, näppis ykkösessä ja ohjain+VMU 3:ssa.

II Onko kaapeliyhteydellä (kiinteä Baana) mahiksia päästä DC:llä nettiin/PSO:hon?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
I Ostinpa hiiren ja näppiksen molemmat toimivat. Yritin pelata Rainbow 6:aa. Näppis toimi joten kuten (suunta jäi "pohjaan" vaikka irrotti napista). Hiiri ei kuitenkaan skulannut laisinkaan.

Tämän listan mukaan vain Rogue Spear (eikö se ole Roqe) tukisi hiirtä ja näppäimistöä. Mutta kun minulla on siis ihan vain pelkkä Rainbow 6! Pelini siis tukee ainakin näppistä, jolloin listassa on virhe.

Muistaakseni ensimmäinen R6 ei todella tue näppistä tai hiirtä. Näin sanotaan manuskassa ja kokeilinkin, eivät toimi. Tuo kuvailemasi käyttäytyminenkin kyllä minusta tarkoittaa että näppiksellä peliä ei voi pelata, mikä lienee tuon ko. listan juoni.

Ja kyllä se on Rogue Spear eikä Roqe Spear tai mitään muutakaan. Näin nimi lukee esim. pelin kannessa.

Mä muistan nähneeni Soldier of Fortunessa jonku hiiri&näbis option. :confused:

Listassa ainakin muistaakseni lukee niin, mutta ei se oikein tässä tapauksessa auta. Pitää varmaan ostaa joku noita tukeva peli jossain vaiheessa.

Voisin muuten ostaa halvalla näppiksen paketin ja ohjeet, kun ostaessani itse näppiksen, ei niitä mukana tullut. Eihän sillä ilman boxia ja ohjeita mitään tee :D.

Ylös Bottom