Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dreamcast Outsells Xbox in Japan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
UH!

No kieltämättä on aika paukku! Kyllä sitä kannattaisi japanissa tehdä enemmän pelejä DC:lle kuin xboxille. :)

Jenkeissä xboxilla menee lujaa, mutta tuo japaniosasto on aivan uskomattoman nolo. Tuota menoa xbox katoaa sieltä varsin nopeasti (ja hiljaisesti.)

Mitähän xbox-heput tuohon keksivät puolustukseksi? :D ;)

Saaplari soikoon, mutta PS2:n vajaat 81000 konetta vastaan DC:n vajaat 3500 on tietysti turhan paljon.

En minä vanhana PSX:n omistajana mitenkään Sony-vastainen ole, enkä mitään sotaa halua aloittaa, mutta DC-uusheränneenä, soisin tietenkin tämän mahtavan konsolin saavan sellaisen osto-demantin, että Sega alkaisi taas sitä valmistaa, ja uusia pelejä alkaisi taas ilmestyä, ja...

Toivo elää.

"If there's a glimmer of hope for Xbox in Japan, though, it's this: up until now many of the software titles available for the machine have been developed with primarily American gamers in mind. As more Japanese-themed Xbox games become available, sales should hopefully increase accordingly."

Täytynee odotella. Minä tosin luulin, että niitä japsipelejä on jo siellä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Niin no, omistamistani konsoleista Dreamcast on ehdottomasti paras. Ja tuota lausetta saa lainata.
Erittäin positiivinen uutinen.
Se on totta! DC on tarjonnut eniten ja parhaimmat pelit:)

Mul ei oo mitenkään aikomusta myydä DC:ni. On se tyhmää myydä Dreamcastinsä pois;)

Hyvä DC, seuraavaksi Shenmue III DC:lle... :D

(Toivossa on hyvä elää)... ;)

Tuntuu muuten siltä, että DC on alkanut elää uutta elämää kuolemansa jälkeen. Mitä mieltä muut on?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nalle
Tuntuu muuten siltä, että DC on alkanut elää uutta elämää kuolemansa jälkeen. Mitä mieltä muut on?
Kyllähän se vähän siltä näyttää. Esim. Japanissa DC pelit on myyny paljon paremmin nyt (kiitos Sakura Taisenin) kuin pari kuukautta sitten. Ja onhan noita uusia pelejäkin ilmoitettu parin viikon sisällä enemmän kuin parissa viime kuukaudessa.

Olisihan se hienoa (joskin TODELLA epätodennäköistä) jos DC:lle alkaisi tulemaan pelejä taas ja hardwarea alettaisiin valmistamaan uudelleen. Mutta tätä emme tule varmaankaan koskaan näkemään...

Jokin aikaa sitten oli puhetta että Sega valmistaisi erän mustia Dreamcasteja , pääsivätkö ne ikinä kauppoihin asti !!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake_N
Jokin aikaa sitten oli puhetta että Sega valmistaisi erän mustia Dreamcasteja , pääsivätkö ne ikinä kauppoihin asti !!!
Kyseessä taisi olla ns. R7 DC:t. Näitä myytiin rajoitettu määrä Japanissa, ja ovat nytten jo aika haluttuja vehkeitä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kyllä, käytöstä vedetyt arcade-laitteet jota saa ostaa osoitteesta www.lan-kwei.com kalliilla hinnalla. 10 000 kappaletta valmistettu.

Mä ostin eilen uuden Dreamcastin ja olen siitä todella iloinen. Segan konsoli oli tervetullut lisä konsolieni joukkoon. DC on todella ostamisen arvoinen konsoli, mutta en usko, että sille pahemmin pelejä tehdään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mä ostin eilen uuden Dreamcastin ja olen siitä todella iloinen. Segan konsoli oli tervetullut lisä konsolieni joukkoon. DC on todella ostamisen arvoinen konsoli, mutta en usko, että sille pahemmin pelejä tehdään.

Oletkos jo päässyt testaamaan virtua tennistä?
Muista oikea varustus, eli:
4 ohjainta
3kaveria
2koria kaljaa
1 paketti buranaa aamuksi.

Uutisten mukaan Microsoft alensi ekspoksin hintaa 40% Euroopassa. Ilouutinen hankintaa harkitseville, mutta saattaa hieman harmittaa eräitä...

Dreamcast riittää onneksi minulle. Tietty tässä olisi tilaisuus aiheuttaa pientä tappiota Microsoftille, jos ei sattumalta pidä firmasta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Niin no, omistamistani konsoleista Dreamcast on ehdottomasti paras. Ja tuota lausetta saa lainata.
toivottavasti joku pääsee lainaamaan lausetta minultaki, ku saan ostettua DC:n jokupäivä.. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jmunkki
Uutisten mukaan Microsoft alensi ekspoksin hintaa 40% Euroopassa. Ilouutinen hankintaa harkitseville, mutta saattaa hieman harmittaa eräitä...
ne jotka ostivat XBOX:n 500e hintaan, saavat (tyypillistä microsoftille) lomakkeen täyttämällä ja lähettämällä MS:lle peliohjaimen ja pari peliä.. vai miten sen oli.. taitaa vaatia xbox:n sarjanumeroa, ym tilille.. tuskin ne niille lahjottelee tavaroita, jotka eivät konsolia omista :D

Ylös Bottom