Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dreamcast-puoteja?

Kyosti

New Member
Juuri Dreamcastin vihdoinkin hankkineena arvostaisin kokeneempien konsolikaverien vinkkejä siitä, mistä ko. vehkeen pelejä ja ohjaimia voisi koettaa hankkia.
Huuto.net ja tämän bbs:n palstat ovat tiedossa, mutta muut suuntimat otan kiitoksella vastaan.

t.kyösti
 
Videopelidivari eli www.vpd.fi on kai tärkein tällä hetkellä... Helsingissä on Fun Stationeissa vielä jotain tavaraa jäljellä mutta hiljaista on muuten.
 
Suomesta alkaa olla jo vaikea löytää DC:n pelejä. Katsopa linkkilista DCFIN-avaussivulta, sielläon muutamia liikkeitä, joilla on minimalistinen valikoima pelejä tarjolla.

Englannista PAL-pelejä vielä saa ihan kivasti, tosin osa liikkeistä (mm. Game) ei enää listaa DC-pelejä laisinkaan.

-=Pacdam=-
 
GamesMix = maailman huonoin webbikauppa.

... varmasti on muitakin, jotka ovat samaa mieltä.
 
Hö. Mulla ei oo koskaan ollu mitää ongelmia niiden kans. Ja mä oon ollu niiden asiakas jo Nordic Games-ajoilta, (ja gameplay).
 
Vaikka Gamesmixin sivuilla tuotteen kohdalla mainitaan: "Varastossa" se ei tarkoita Suomen varastoa vaan Ruotsin josta tavara lähtee...kestää 1-2kk..
 
itse olen tilaillut osoitteesta www.gamer.uk.com ,sieltä saa käytettynäkin ja ilman postikuluja.omasta mielestäni suomesta ei ole ainakaan mitään järkee tilata postiennakolla kun liikkeet ottaa yleensä 5-7 euroo postikuluja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Vaikka Gamesmixin sivuilla tuotteen kohdalla mainitaan: "Varastossa" se ei tarkoita Suomen varastoa vaan Ruotsin josta tavara lähtee...kestää 1-2kk..

Ei kestä enää noin kauaa. Shenmueni tuli 3 päivässä. Ihan luotettava paikka tuo on ainakin minulla ollut.
 
Hmm, ainakin mulle Gamesmix on toimittanut tilaamani pelit nopeasti, parin päivän sisällä. Ei mitään valittamista ko. puodin toiminnassa.
 
Tilasin Gamesmixiltä kaksi tavaraa: DC rumblepakin ja 4megan muistikortin.

3½ viikkoa meni ennenkuin paketti saapui, sisällä oli muistikortti ja lasku. Laskussa luki, että rumble on jälkitoimituksessa. Wow, luulin jo että koko tilaukseni on unohdettu.

Pari viikkoa lisää odotusta ja postilaatikkoon saapuu postiennakkolappu Gamesmixin ruotsin varastolta. No, pääasia oli kuitenkin että edes tavarat mitkä tilasin tulisi..sen verran huono maku kuitenkin jäi, että saa tapahtua liikkeessä ihmeitä, että seuraavan kerran painan firman sivuilla "tilaa" nappia. Onneksi kaikki eivät ole joutuneet kärsimään Gamesmixin toilailuiden takia.

p.s Gamesmixin puhelinnumerossa vastasi joku huonosti suomea puhuva ruotsalainen(tai suomenruotsalainen, ei voi tietää)...
 
Stockalla keskustassa tsadissa kaikki DC-pelit 5. Tosin vaihtoehdot ovat Mortal Combat Gold, ja Dynamite Cop.:)
RGB-kaapelit myös 5
 
RGB-kabel?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Stockalla keskustassa tsadissa kaikki DC-pelit 5. Tosin vaihtoehdot ovat Mortal Combat Gold, ja Dynamite Cop.:)
RGB-kaapelit myös 5

Milloin kävit kattoo, siis onko niillä vielä montakin noita DC:n kaapeleita myynnissä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: RGB-kabel?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Blasteroid
Milloin kävit kattoo, siis onko niillä vielä montakin noita DC:n kaapeleita myynnissä?
Lauantaina niitä oli vielä pino siellä.
Veloxneb: Stadi = tsadi, se on sitä tsadin lsangia. Siis kyllä ihan yleisesti käytetty ilmaus täällä eteläisemmäsä suomessa.
Mutta siis kyseessä on Helsinki.
 
Re: Re: RGB-kabel?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Lauantaina niitä oli vielä pino siellä.
Veloxneb: Stadi = tsadi, se on sitä tsadin lsangia. Siis kyllä ihan yleisesti käytetty ilmaus täällä eteläisemmäsä suomessa.
Mutta siis kyseessä on Helsinki.

Stadin tiesin, mutten tsadia. Eihän noista täällä maalla... :)
 
Ylös Bottom