Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dreamcastin äänet hävis???

ninjamikko

New Member
Eli koneen telkkuun kytkettyäni huomasin, että ääniä ei enää tullut ollenkaan. Kokeilin toiseen telkkariin ja tuli pelkkää surinaa, kokeilin myös useilla eri peleillä, mutta ei siltikään ääniä. Kenelläkään tietoa mikä hajos ja miten vois korjata? Ois vähän kivempi pelailla äänten kanssa.
 
Vastaus: Dreamcastin äänet hävis???

Kokeile toisella välijohdolla, jos et ole sitä vielä tehnyt.
 
Vastaus: Dreamcastin äänet hävis???

Mietinkin tuota, että kummassa on vika. Itse laitteessa vai johdossa. En omista toista johtoa, joten sen kokeilu on hankalaa. Pitänee hankkia sellainen ensi sijassa. Ääniä lukuunottamatta kone pelaa normaalisti.
 
Vastaus: Dreamcastin äänet hävis???

Itse itselleni vastaten. Eihän siinä koneessa tai johdossa ollut mitään vikaa. Alkuperäisessä johdossa oleva valintakytkin (I/G asennot) oli muuton yhteydessä lipsahtanut väärään asentoon ja ääniä ei tullut sen takia. Kytkin oikeaan asentoon ja taas pelittää kuin uusi. Ei muuta kuin nauttimaan Dreamcastin huippupeleistä.
 
Vastaus: Dreamcastin äänet hävis???

ninjamikko sanoi:
Itse itselleni vastaten. Eihän siinä koneessa tai johdossa ollut mitään vikaa. Alkuperäisessä johdossa oleva valintakytkin (I/G asennot) oli muuton yhteydessä lipsahtanut väärään asentoon ja ääniä ei tullut sen takia. Kytkin oikeaan asentoon ja taas pelittää kuin uusi. Ei muuta kuin nauttimaan Dreamcastin huippupeleistä.

Kannattaa ehdottomasti hommata DC:n RGB-scart -piuha, jos telkkarista löytyy rgb:tä tukeva scart-liitäntä. Kuvan tarkkuus ja värikylläisyys on aivan eri planeetalta antennipiuhaan verrattuna.

Piuha löytyy ebaystä tai huuto.netistä alle 10 eurolla (esim. http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59766267)
 
Ylös Bottom