Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

dreamkey

marwel

New Member
Elikkäs. Tuli hankittua tämä segan jo melkein kuollut konsoli ja olisi muutama kysymys kun en ole aikaisemmin kyseistä konetta omistanut. Onko tuo Dreamkey toiminnassa vielä.. eli pääseekö nettiin pelaamaan vai jätänkö suosiolla muovit cd:n päälle? Sit pystyyks eri alueiden japani, usa ja europelit pistään samalle muistikortille?

Pikasen testailun perusteella jäi koneesta positiivinen kuva..
Käytettynä suomessa tuntuu olevan dc pelit olevan todella harvassa. Jos nyt saisi nuo klassikot hyllyyn jostain hommattua.
 
Vastaus: dreamkey

marwel sanoi:
Pikasen testailun perusteella jäi koneesta positiivinen kuva..
Käytettynä suomessa tuntuu olevan dc pelit olevan todella harvassa. Jos nyt saisi nuo klassikot hyllyyn jostain hommattua.
Oikeasti, ne ovat todella harvassa. Uskallan väittää, että kivijalkaliikkeen hyllystä löytää DC-pelejä vain puhtaalla sankariudella (VPD taitaa olla poikkeus), ja jos löytääkin, pelien laatu on mitä on mitä on. Netti onkin sitten toinen juttu. Täällä joku saattaa joskus myydä jos tuuri käy, mutta huuto.netissä liikkuu jonkin verran sentään tavaraa. Klassikkojen metsästys on tässä vaiheessa aika karua hommaa.
 
Vastaus: dreamkey

Jep.. Hieno homma että tallennukset onnistuu samalle kortille. Cubessa vain kun tuo ei oikein onnistu turvallisesti niin piti tarkistaa miten Dc:n laita on. Vielä tuosta Dreamkeystä infoa jos saisi. Kyllä itse allekirjoitan kans saman faktan että kyllä Dreamcast pelit suomessa tuntuu olevan todella harvinaisia. Huutonetissäkin porukka myy varmaankin lähinnä eteenpäin ebay kamaa. Onneks tuolta brittien ebaystä saa melko edullisesti vielä muovitpäällä oleviä julkasuja myös klassikoista.
 
Vastaus: dreamkey

dreamkey toimii kunhan on uusin versio siitä. ite kävin just pari päivää DCllä netissä ja tallensin suoraan muistikortille pari pelitallennusta. :) jotain mitä xboksilla ei voi tehä ilman luottokorttia :mad: :
 
Vastaus: dreamkey

:confused: Minä en saa Dreamcastilla nettiä toimimaan Dreamkey 3.0:llalla.Tungin puhelinjohdon PChen tein jotain asetuksia kuten verkkosilllan. Aina kun Connectaan niin tulee: Line is busy tai There is proplem in your connection. Kokeilin myös puhelinpistorasiaan, mutta ei toimi onko kenelläkään kokemuksia Dreamkey kolmosesta???

Kokeilin myös että soitan Dreamcastilla omaan kännykkään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: dreamkey

Borellus sanoi:
:confused: Minä en saa Dreamcastilla nettiä toimimaan Dreamkey 3.0:llalla.Tungin puhelinjohdon PChen tein jotain asetuksia kuten verkkosilllan. Aina kun Connectaan niin tulee: Line is busy tai There is proplem in your connection. Kokeilin myös puhelinpistorasiaan, mutta ei toimi onko kenelläkään kokemuksia Dreamkey kolmosesta???

Sen verran muistelisin, että tämä viritelmä ei toimi PCI modeemeilla ollenkaan. Vaan modeemin piti muistaakseni pystyä myös vastaanottamaan soittosignaaleja(?)
 
Vastaus: dreamkey

jooo ihan puhelinpistokkeeseen mä sen DC:n modeemin kytkin mutta en sit muuten muista mitää asetuksista ku on nii kauan ku ne piti säätää...
 
Ylös Bottom