Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Drifting

coolaroola

Active Member
Tähän ketjuun koottakoon drifting-keskustelu. Tuo Japanissa kamalan suosittu autourheilumuoto on itselle aika vieras...

Millaisilla autoilla on paras driftata? Millaiset ovat hyvät driftaussäädöt? Entä kuinka driftataan kunnolla? Pisteethän nollautuvat heti kun auto menee ympäri tai ulos radalta.
 
Vastaus: Drifting

Tähän ketjuun koottakoon drifting-keskustelu. Tuo Japanissa kamalan suosittu autourheilumuoto on itselle aika vieras...

Millaisilla autoilla on paras driftata? Millaiset ovat hyvät driftaussäädöt? Entä kuinka driftataan kunnolla? Pisteethän nollautuvat heti kun auto menee ympäri tai ulos radalta.

Varmaan suosituin auto on ainaki noiden drift trialin rankingien perusteella buick special, mut periaatteessa voi vetää ihan millä vaan mikä sopii ittelle parhaiten. Omia suosikkeja tohon kisaan on buickin lisäks corvette’60 ja viper gts. Säätämiseen en itte sen paremmin oo perehtyny, ku et camper kulmaa vähä enemmän eteen ja pikkasen taakse (vaikka 3 eteen 1 taakse) ja välitykset pieneks, et voit vetää vikalla vaihteellakin pyörähtämättä. Sit noista pisteistä sen verran, et ehkä tärkeintä on oikeat linjat, eikä niinkään vauhti tai kulma tai oikeastaan parempi on mitä hitaammassa vauhdis pystyy vetään. Eilen olin vielä 30. siin uudes drift trialis, saa nähdä paljo oon pudonnu. Ja yllättävän hyvin muutkin suomalaiset pärjäilly.
 
Vastaus: Drifting

Ite en ole edes viittiny noita Drift Trialeja koitta ku ei mitenkää voi pärjätä maailman muille pelaajille :D
 
Vastaus: Drifting

Mulla sattuukin olemaan tappiin tuunattu Buick Special, joten ehkä tänään illalla muutama veto. Entä renkaat? Onko Racing Softeilla liikaa grippiä? Ja eikö pisteitä tule aina silloin kun perä on slaidissa tai renkaat sutivat??
 
Vastaus: Drifting

Mulla sattuukin olemaan tappiin tuunattu Buick Special, joten ehkä tänään illalla muutama veto. Entä renkaat? Onko Racing Softeilla liikaa grippiä? Ja eikö pisteitä tule aina silloin kun perä on slaidissa tai renkaat sutivat??

Comfortit rajotuksena ainaki drift trialis jos sitä meinasit. Helpoiten pisteitä saa hardeilla, mut niillä pitää vaan ajaa sulavammin ettei tuu liian kova vastaheitto. Pisteitä tulee ku auto on poikittain :D. En tiedä sit onko mikään helpoin alotteluauto toi buick, jos ei suju ni kokeile sitä blitz dunlop skyllee, voi olla helpompi käsitellä.
 
Vastaus: Drifting

Tänään koitin driftailla,autox otin wrc sitikan,renkaat oli comfort softit.Pienen treenin jälkeen c4 totteli hyvin mua.Vähän yli 13000 pojoa sain sektorijutkassa ja samal jonkin trophykin sain.
 
Vastaus: Drifting

Osaisko joku Drift hirmu kertoa minkälaiset on oikeat säädöt tuossa driftauksessa? Autona on uusin RX-7 ja renkaina Sport hardit. Nyt on edessä camberia 3 ja takana 1. Jousitus edessä kova ja takana pehmeämpi. Arvoja juuri nyt en muista :D Tehoa 591hp. Ollaanko edes lähellä totuutta?
 
Vastaus: Drifting

Osaisko joku Drift hirmu kertoa minkälaiset on oikeat säädöt tuossa driftauksessa? Autona on uusin RX-7 ja renkaina Sport hardit. Nyt on edessä camberia 3 ja takana 1. Jousitus edessä kova ja takana pehmeämpi. Arvoja juuri nyt en muista :D Tehoa 591hp. Ollaanko edes lähellä totuutta?

Jousituksen laittaisin itse toisin päin, edestä pehmeä ja takaa kova. Näin ollen (ainakin pitäisi) saadaan eteen lisää pitoa ja takapää pysymään sladissa.
 
Vastaus: Drifting

Osaisko joku Drift hirmu kertoa minkälaiset on oikeat säädöt tuossa driftauksessa? Autona on uusin RX-7 ja renkaina Sport hardit. Nyt on edessä camberia 3 ja takana 1. Jousitus edessä kova ja takana pehmeämpi. Arvoja juuri nyt en muista :D Tehoa 591hp. Ollaanko edes lähellä totuutta?

- Renkaiksi kannattaa hommata comfort hard tai medium, Ite oon käyttäny samanlaisia edessä ja takana, joillain edessä astetta paremmat
- alustaa takapäätä aina jäykemmäksi (ei tosin tartte säätää aina ollenkaan
- Tiheämpi vaihelaatikko kannattaa ostaa ( 6 short tai täysin säädettävä)
- Ja tehoa kannattaa laittaa tarpeeksi :) Jo 300hp rupee onnistumaan, pitää olla sen verran jerkkua että pystyy kesken luisun isompaa nakkaamaan pesään
- 4 vedolla onnistuu myös driftaus kun muuttaa veto suhdetta edessä n. 25%, takana n.75%
- Drifteriksi käy mikä vaan taka tai neliveto mihin saa voimaa, (Rata autot yleensä hankalia driftata) Onhan siellä noita driftereitä valmiina
esim. genki hyper silvia, re amemiya rx-7, pari blitz skylleä yms..
 
Vastaus: Drifting

Lancerit ja imput on hyviä alotella driftaileen ja kun saa ne hallittua vähintään hyvin niin sitten kannattaa siirtyä 300hp takavetosiin. Ei kannata heti alottaa 700hp Vipereistä, kun silloin tuloksena on vähintään aina pyörähdys. Sitten vaan kokeilee sopivia renkaita itselle.
Omasta mielestä toi Buicki on todella vaikea saada driftiin ja muutenkin driftata, mutta sitku sen saa hyvään asentoon niin se menee oikeen sulavasti ja pisteitä tulee paljon.

Ja säädöistä sen verran, että auton tietty kandee olla mahdollisimman matala ja camberit sun muut säädetään sitten radan mukaan. Ei muuta..

Ps. Ärsyttää noissa drift trialeissa, kun pädipelaajat o vallannu koko listan suunilleen.. Sais olla ratti ja pädipelaajil omat listat..
 
Vastaus: Drifting

Itellä corvette convertible (c3)`69 n547hp. On täysin säädettävä alusta ja perässä säädettävä lukko... On tullu näin aluks heitettyy parhaimillaan autum ring mini 5 kertaa putkeen...:D
 
Vastaus: Drifting

Ehdottomasti paras drifteri tähän asti on ollut Mercedes-Benz 190E 2.5 vuosimallia '91.

Parhaimpia ajettavia koko pelissä.


PS. Nelivetoja ei tueta ;)



Ainiin, tärkeimpiä juttuja tossa driftailussa on kova jousitus ja LSD-säädöt... Camberia sitten oman maun mukaan xd.
 
Vastaus: Drifting

Ja jos/voisi laittaa myös suuntaa antavia pistemääriä..
Itsellä = 11 357 Autum mini ring auto:AEM s2000 :rolleyes:
 
Vastaus: Drifting

Mutta, lasketaanko 4wd driftaamiseksi jos laittaa nelikko autossa vedon taakse, niin paljon ku menee.. (muistaakseni 80%tms.):eek:
 
Vastaus: Drifting

Ehdottomasti paras drifteri tähän asti on ollut Mercedes-Benz 190E 2.5 vuosimallia '91.
Höpö höpö :cool:

_smaller.jpg
 
Vastaus: Drifting

Mutta, lasketaanko 4wd driftaamiseksi jos laittaa nelikko autossa vedon taakse, niin paljon ku menee.. (muistaakseni 80%tms.):eek:

90% :). Nelivedolla aina, enemmän tai vähemmän, mennään nelipyöräluisua eli ei ole driftaamista. Toi volvo on muuten aika hauska vekotin, ku voi rankoo täysiä eikä tunnu misää pienet töyssyt. Vähä enemmän tehoo silti sais vaan olla. Se gixeri vekotin on kans kokeilemisen arvone, suosittelen.

e. Nii ja joissain nelivedois saa kuulemma 100% takavedon, ei oo ittellä vaan tullu vastaan ku en muutenkaan noita nelivetoja paljo hommaa.
 
Vastaus: Drifting

Tuo Voloovo näyttäisi ihan mukavalta autolta driftingiin.
Täytyy vain katsoa, löytyykö sitä.

Btw, voiko siis joillain 4wd-autoilla laittaa koko vedon takapyörille?
En ole ainakaan itse vielä huomannut.
 
Vastaus: Drifting

Btw, voiko siis joillain 4wd-autoilla laittaa koko vedon takapyörille?
En ole ainakaan itse vielä huomannut.[/QUOTE]

pystyy säätää 10/90
 
Ylös Bottom