Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Driveclub-peliseura

Orou

Moderaattori
Ylläpitäjä
Laita ilmoituksesi tähän ketjuun, jos kaipaat lisää jäseniä Driveclub-kerhoosi, etsit valmista kerhoa tai haluat muuten vain peliseuraa.

Muu keskustelu pelistä käydään Driveclubin peliketjussa.
 
Vastaus: Driveclub-peliseura

Löytyiskö clubia johon mahtuisi yksi kuski? SeaFoXx12 tunnuksella ollaan liikenteessä.
 
Vastaus: Driveclub - Serverit ruuhkassa, Plus Editionia ei vielä julkaistu

KFin 3 klubi tehty, koska kaksi aikasempaa ovat täynnä.
 
Vastaus: Driveclub - Serverit ruuhkassa, Plus Editionia ei vielä julkaistu

KFin 3 klubi tehty, koska kaksi aikasempaa ovat täynnä.

Mitäs edellytyksiä tällaiseen klubiin pääsemiselle on? :) Itse hommasin pelin ja olishan se ihan kiva saada noi klubin autotkin käyttöön ja kerätä klubille samalla lisäpisteitä. :) Satunnaisesti tätä varmaan pelailen mutta ei tämän varmaan maailman vakavinta touhua pidäkään olla? :p
 
Vastaus: Driveclub - Serverit ruuhkassa, Plus Editionia ei vielä julkaistu

Mitäs edellytyksiä tällaiseen klubiin pääsemiselle on? :) Itse hommasin pelin ja olishan se ihan kiva saada noi klubin autotkin käyttöön ja kerätä klubille samalla lisäpisteitä. :) Satunnaisesti tätä varmaan pelailen mutta ei tämän varmaan maailman vakavinta touhua pidäkään olla? :p
Ei oikeastaan yhtään mitään edellytyksiä. Vapaasti voi laittaa hakemusta ja 5 nopeinta hyväksyn klubiin. :)
Tärkeintä juurikin, että saisi avattua noi klubi autot.
 
Vastaus: Driveclub - Serverit ruuhkassa, Plus Editionia ei vielä julkaistu

Ei oikeastaan yhtään mitään edellytyksiä. Vapaasti voi laittaa hakemusta ja 5 nopeinta hyväksyn klubiin. :)
Tärkeintä juurikin, että saisi avattua noi klubi autot.

Kiitti vastauksesta! Just laitoin hakemusta vetämään, näköjään onnistui tuo pyyntö lähettää ilman että jatkuvat online-ongelmat olisi ainakaan siihen vaikuttaneet. :) All for one, and one for the team! :D

Hei TommiR! Otetaas tää vielä takas, kaveri haluu samaan tiimiin mun kanssa mutta ei omista virä tätä peliä. Niin mä pomppaan sit sen kanssa johonkin toiseen koplaan kun saa pelin hommattua. :)
 
Vastaus: Driveclub - Serverit ruuhkassa, Plus Editionia ei vielä julkaistu

No niin ukkelit! Nyt olis Konsolifinin "kannattajaklubi" FinShaggers pystyssä. :D Paikkoja klubissa vielä vapaana, tällä hetkellä kahden hengen tiimi kyseessä. Jos rento kaahailu ja klubiautojen availu kiinnostaa, pistähän pyyntöä tulemaan! Mieluusti täysikäisiä, rennolla asenteella olevia kuskeja kaivataan! Join the "lucky number 13" gang! ;)
 
Vastaus: Driveclub - Serverit ruuhkassa, Plus Editionia ei vielä julkaistu

Vielä yksi paikka "Team Raikkonen" klubissa jäljellä. Noustaan kovaa tahtia :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Driveclub - Serverit ruuhkassa, Plus Editionia ei vielä julkaistu

Noniin, eli updaten paikka! :) FinShaggersille hyväksyin nyt kolme liittyjää. He ketkä muistavat tämän päivän aikana mielenhäiriöissään hakeneensa klubiin, olette tulleet valituiksi. :p

Ilmeisesti teidän täytyy vielä kuitata pelin puolella liittymisenne niin siinä vaiheessa olette mukana. Klubi on nyt tasolla 5 ja suunta on ylöspäin! Tere tulemast! :)

Edittiä: Nyt klubi tasolla 6, kävin pari skabaa ajamassa. :p

Edit2: Shabi: Klubipyyntö käyty kuittaamassa, tervetuloa remmiin! ;) Klubitaso 8, kiitokset kuskeille!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vielä vapaita paikkoja!

Jos kiinnostaa ihan uusi klubi pohjoisen pojan meiningillä ja rennolla huumorilla varustettuna, niin tässäpä sellaista: ShaManiacs

PSN kaveripyyntöä vaan tulemaan niin lisäilen klubiin samantien. PSN ID sama kuin nick täällä, eli: JohnnyBDead

Odotukset:

- Mielellään rentoa huumorintajusta peliseuraa. Hyvää läpänheittoa.
- Ei velvotteita klubin edistymisen suhteen, kunhan mielenkiintoa vain kuiten löytyy, ettei täysin idlaile.
- Tietty jos pohjosesta, sanotaanko Oulun yläpuolelta löytyy jengiä, tahi jos vaikka oot lähtösin pohjosesta nii se on plussaa, mutta ei todellakaan mikään vaatimus.
- Iällä ei väliä, itse olen 28v., että lähinnä kuitenkin toivoisin aikuismaista käytöstä. :p

I WANT YOU TO JOIN!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Driveclub-peliseura

Avoin Fair Team kaipaa muutamaa jäsentä. :)

Klubi täynnä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Driveclub-peliseura

SOri OT mut liittyy edelliseen viestiin: Saaks klubi-pisteitä vaan klubin väreissä ajamalla? Jos näin on niin tää on mulle uutta. :)

Kyllä, peli mainitsee siitä aina jossain välissä hyvin pienellä präntillä. Myös yhteys serveriin pitää olla auki.
 
Vastaus: Driveclub-peliseura

^Kiitos Burnout! Tuo tuli täysin puun takaa itselle. :) No onneks meidän klubilla on niin hienot kaarat että niillä kehtaakin ajella. ;)

Ja sit taas asiaan: FinShaggersissa vielä yksi paikka vapaana! Jos olet täysi-ikäinen, rento jantteri ja klubi kiinnostaa, pistä inviteä Driveclubin puolelta tulemaan! :) FinShaggers syö hitaat! :D

EDIT: Antti, olet mukana klubissa! Käy vielä hyväksymässä klubikutsu pelin puolella niin homma on taputeltu! Welkom the gäng! :D Tämän jälkeen likainen sekstetti on siis kasassa FinShaggersin osalta. Ja sit vaan hanaa. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Driveclub-peliseura

Näköjään liityit, muistathan käyttää klubin autoja, saadaan klubin leveliä ylös! ;)



Joo luulin et se laittaa sulle pyynnön liittyä klubiin, mutta liittykin suoraan siihen :eek: Jep niillä tulikin ajeltua eilis iltana!
 
Ylös Bottom