Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

dRun Pelimies.fi Liiga video

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KoRni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: dRun Pelimies.fi Liiga video

Main video oli hyvä ja nättejä tappoja. Soadi sniputti pari aika nättiä. Editointi taas kerran huippuluokkaa...

Outtakes aivan mahtava. :D Ulkomaalaisille tuskin aukeaa ihan yhtä hyvin nuo kaikki. Varsinkin tuo Bling matsin alkusäätö pisti naurattamaan kunnolla. :p

Onko jätkiltä tulos mitään MW2 videota tulevaisuudessa?

Pidin melkein enemmän tuosta Outtakesista tuon ääniraidan takia. Aika lahjakkaasti Quassimo pisti mun piikkiin tuota Marine´s vai YlösAlas-kysymystä. "Khyll opettajan pitäs osata lukea..." Kyllä meinasi taas naurattaa...

Pidin melkein enemmän tuosta Outtakesista tuon ääniraidan takia. Aika lahjakkaasti Quassimo pisti mun piikkiin tuota Marine´s vai YlösAlas-kysymystä. "Khyll opettajan pitäs osata lukea..." Kyllä meinasi taas naurattaa...

Toi muuten meni just tälleen: te (dRun) valitsitte mapin ja kysyitte (koska sääntökirja määrää) meiltä kumpi puoli. Sanoin samantien että Marines, tästä alkoi yllättäen tää normaali ylös-alas sisään-ulos veivaus! Ei mun herkkä sielu tota kestänyt jolloin tunsin jotain outoa nivusissani, otin luurit pois ja putsasin 'paikat'. Luurit päähän ja pelin alkaessa huomasin sitte kaikkien muiden kun minun olevan väärällä puolella. Kiitos siitä kaikille. Erityis kiitos vielä omalle klaanille kun lähditte tohon Ahman kimpoiluun mukaan!

Tää on viimene kerta kun ylös-ulos arpakone päättää että mulla on punanen ropelihattu päässä klaanimatsissa. Vitu!

Lataa: http://slproductions.1g.fi/videos/CoD4/dRun-PML_CoD4.wmv
oikee click, tallenna.. / (PS3) kolmio, tallenna kohde..

Oli kyllä varmaan parasta gameplaytä huomioivaa editointia mitä olen nähnyt, kuitenkin niin että välillä tuli todella säväyttäviä kohtia myös ihan editoinnillisista syistä. Tällänen kombo onkin paras tuollaisella "turnausvideo"-teemalla. Muutenkin intro oli todella hieno, kun normaalisti nuo tuppaa melkeinpä videossa kuin videossa olemaan tylsää menoa tyyliin "ohhohhoijaa menis nyt jo minuutti ennen ku itte asia alkaa"

Loistomeininkiä, thumbs up!

quassimo tunnetaan siitä, että se aina heittää kaikkia C4:llä silmään.

Main video oli hyvä ja nättejä tappoja. Soadi sniputti pari aika nättiä. Editointi taas kerran huippuluokkaa...

Outtakes aivan mahtava. :D Ulkomaalaisille tuskin aukeaa ihan yhtä hyvin nuo kaikki. Varsinkin tuo Bling matsin alkusäätö pisti naurattamaan kunnolla. :p

Onko jätkiltä tulos mitään MW2 videota tulevaisuudessa?

Ei huonoista peleistä tee kukaan videoita. :p

Ylös Bottom