Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DS Lite (Uudistettu DS)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uudistettu DS

Voiko DS:llä tehdä useampia profiileja tai voiko peleissä tehdä näin?

Jos esimerkiksi lainaan tyttöystävältäni Nintendogsin, saanko siihen jotenkin oman pentuni koulutettavaksi, vai onko se vaan 1 koira per pelaaja tai pelikasetti. Sama kysymys koskee muitakin pelejä, esim. Meteosta.

Tehkääs nyt näin:

1. Menkää Huntersin yksinpeliin
2. Painakaa yläviistoon vasemmalle

Toimiiko tuo teillä kunnolla?

Salmari sanoi:
Voiko DS:llä tehdä useampia profiileja tai voiko peleissä tehdä näin?

Jos esimerkiksi lainaan tyttöystävältäni Nintendogsin, saanko siihen jotenkin oman pentuni koulutettavaksi, vai onko se vaan 1 koira per pelaaja tai pelikasetti. Sama kysymys koskee muitakin pelejä, esim. Meteosta.

Ei liity koneeseen mitenkään, kaikki pelitiedot tallennetaan kaseteille. Eli riippuu täysin pelistä. Noista mainitsemistasi peleistä Nintendogsissa voi pitää kolmea koiraa kerrallaan, mutta Meteoksessa on vain yhdet pelaajatiedot. Yleensä peleissä on pari kolme tallennuspaikkaa, esim. Mario & Luigi 2:ssa 2 ja New SMB:ssä 3.

OT: Muutinpa vihdoin vanhentuneen otsikon ajan tasalle.

Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Normi ds ja lite ei taida toimia yhteen wi-fissä. Onko jollain tästä kokemuksia? Kokeiltiin karttia pelata ja ennen on hyvin toiminut mutta nyt ei löytäny kaveria joka oli hankkinut liten.

Kyllä se toimii, itekkin monesti pelaillut kaverin kanssa uutta Mariota kaksinpelinä.

Voetto sanoi:
Kyllä se toimii, itekkin monesti pelaillut kaverin kanssa uutta Mariota kaksinpelinä.
Juu kyllä näin on. Saatiin pelit toimimaan hyvin kun kokeiltiin uudestaan vielä vähän temppuili mutta ei se liittynyt todennäköisesti mitenkään liteen.

Tosin se johtui siitä että Harayu tuli mukaan remmiin. Sun statsit ei vieläkään näy mulla :confused:

Saa olla aika tarkkana tossa sneikkaamisessa että pystyy pitämään a-nappia koko ajan painettuna, tai muuten löytää ittensä ojasta ;)

Onko muuten litessä se vika että ääni rätisee hiljaisella volumella? "vanhassa" mallissa se häiritsee, ainakin minua.

Eipä rätise, eikä myöskään laite posahda enää voimakkaasti kun sen laittaa päälle/pois päältä.

Kurimus sanoi:
Onko muuten litessä se vika että ääni rätisee hiljaisella volumella? "vanhassa" mallissa se häiritsee, ainakin minua.

Itellä ei Litee ole, mutta monesta paikasta olen lukenut, että tuo ongelma olisi poissa.

Se on hieno homma. Pitääpä ehkä käydä huomenna tutkimassa konetta kaupassa ja ehkä jopa ostamassa ainakin uusi mario pitää poistaa kaupasta lite ehkä kuitenkin vasta vähän myöhemmin.

Päivitystä omaan tilanteeseeni:

Hommahan meni siis niin, että ensiksi ostetun valkoisen Liten kanssa oli ongelmia ristiohjaimen kanssa. Periaatteessa se toimi myös vinosuuntiin, mutta käytännössä ei (ei siis todellakaan kivuttomasti ja joka kerta).

Menin sitten ostopaikkaan (Anttila, Top Ten) ja kerroin että tällainen homma ja voisiko tuota ristiohjaimen toimintaa testata jollain toisella liikkeessä olevalla koneella.. sehän onnistui ja testissä kävi ilmi, että kyllä niissä ohjaimissa vaan ON eroja.

Loppujen lopuksi koneet vaihtoivat paikkaa, minun entinen valkoinen Lite lähti ilmeisesti maahantuojalle/vast. vaihtoon ja sain tilalle sen mustan Liten jolla toimivuutta testattiin. Ja nyt muuten kanssa toimii :D

Onnellinen loppu siis, uskomatonta kyllä.

Hyvää kesää kaikille (loma alkoi just...)

misfit83 sanoi:
Päivitystä omaan tilanteeseeni:

Hommahan meni siis niin, että ensiksi ostetun valkoisen Liten kanssa oli ongelmia ristiohjaimen kanssa. Periaatteessa se toimi myös vinosuuntiin, mutta käytännössä ei (ei siis todellakaan kivuttomasti ja joka kerta).

Menin sitten ostopaikkaan (Anttila, Top Ten) ja kerroin että tällainen homma ja voisiko tuota ristiohjaimen toimintaa testata jollain toisella liikkeessä olevalla koneella.. sehän onnistui ja testissä kävi ilmi, että kyllä niissä ohjaimissa vaan ON eroja.

Loppujen lopuksi koneet vaihtoivat paikkaa, minun entinen valkoinen Lite lähti ilmeisesti maahantuojalle/vast. vaihtoon ja sain tilalle sen mustan Liten jolla toimivuutta testattiin. Ja nyt muuten kanssa toimii :D

Onnellinen loppu siis, uskomatonta kyllä.

Hyvää kesää kaikille (loma alkoi just...)

Minulla ei käynyt yhtä onnellisesti :I

Huh-huh. Vihdoin ja viimein tuli hankittua DS Lite. New Super Mario Bros. ja DS Liten yhteissummaksi tuli 188 euroa, kiitos lahjakortin ja henkilökunta-alennuksen.

Onneksi oma yksilö näyttää olevan priimakunnossa, en ole vielä yhtään kuollutta pikseliä nähnyt eikä ylä-/alaviistoihin käveleminen tuota ongelmia. Täytyy kyllä myöntää, että odotin laitteen olevan hieman isompi. Näin tämä kulkee kyllä kätevästi taskun pohjalla.

Aikaisemmin en ole oikeastaan piitannut käsikonsoleista. Alkuperäisen DSän ilmestyttyä harkitsin kerran, jos kahteen laitteen hankkimista, mutta hanke jostain syystä jäi. Nyt DS Liten ilmestyttyä ei minulla ollut oikeastaan mitään syytä jättää laite hankkimatta. Enkä tule katumaan ostopäätöstäni.

Kävinpä kyselemässä onko tuota iQue DS Litea tullut kauppoihin täällä. Eipä ollut mutta sattuipa silmään tyhjä kortti DSlle mihin voi netistä ladata pelejä ja pelailla. Siis piraattikapistus, sellainen mitä on GBAlle ollut jo ikuisuudet. Kotona sitten katselin netistä että jep, varmaan jokainen julkaistu DS-peli löytyy hetkessä. No, yllättävän kauan siihen meni.

Darkblade sanoi:
Huh-huh. Vihdoin ja viimein tuli hankittua DS Lite. New Super Mario Bros. ja DS Liten yhteissummaksi tuli 188 euroa, kiitos lahjakortin ja henkilökunta-alennuksen.

Onneksi oma yksilö näyttää olevan priimakunnossa, en ole vielä yhtään kuollutta pikseliä nähnyt eikä ylä-/alaviistoihin käveleminen tuota ongelmia. Täytyy kyllä myöntää, että odotin laitteen olevan hieman isompi. Näin tämä kulkee kyllä kätevästi taskun pohjalla.

Aikaisemmin en ole oikeastaan piitannut käsikonsoleista. Alkuperäisen DSän ilmestyttyä harkitsin kerran, jos kahteen laitteen hankkimista, mutta hanke jostain syystä jäi. Nyt DS Liten ilmestyttyä ei minulla ollut oikeastaan mitään syytä jättää laite hankkimatta. Enkä tule katumaan ostopäätöstäni.

Hmm. Ottaen huomioon, että DS Liten suositushinta pyörii siinä 130 euron paikkeilla, ja että New Super Mario Bros. on ostopaikasta riippuen 39-45 euroa, ei tuo 188 ole todellakaan mikään asiallinen hinta. Varsinkin jos lahjakortilla ja henkilökunta-alennuksella oli jotain tekemistä ostoksen kanssa. Joku taisi kusta sinua nyt linssiin tai sitten olet vain Laihialta ( saita paikka! ) :I

Onko Liten suositushinta pudotettu jo nyt parilla-kolmella kympillä alaspäin? Suositushintahan taisi olla 159 € vielä julkaisun aikoihin...

Vanhan DS:n suositushinta oli kyllä 130 euroa vielä joku kuukausi ennen Liten julkistusta, mitä muistelen noita hintoja nähneeni.

Itse maksoin 169 euroa DS litestä ja mario kart ds:stä 30 euroa paikallisesta prismasta. Käsittääkseni tuo 169e on melko vakio hinta perus marketeissa.

Juu kyllä se 159euroa taitaa olla se suositushinta. En ole sen alle tainut liteä missään nähdä myynnissä. Vanhaa ds:ää saa jo siihen 119euroon ainakin konsolinetistä.

Ylös Bottom