Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DS Lite (Uudistettu DS)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

aggzzu sanoi:
Gigantista hankittiin tuo lite, ai että on kaunis konsoli. :D En uskalla kuin hipaista näyttöä, ettei vaan tule naarmuja. :X

Näytönsuoja olisi kova sana. Itsellä on normaali DS:n ruutu ihan paskana(kiitos Ouendan ja muut semmoset) ja naarmut jopa haittaavat joskus peluuta, vaikka ne eivät edes oikein näy kun ds on päällä. Noh, julkaisussa ostin, niin on se aikoja kestänytkin =)
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Minulla oli aikaisemmin tuo alkuperäinen Ds ja se meni myös ihan naarmuille. Voisi tosiaan harkita näytönsuojaa, paljonko ne maksavat?

Milläs muuten putsailette noita näyttöjä? Mielettömän nopeasti on tullut kaikenmaailman roiskeita ja muita.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Minä putsaan mikrokuitu liinalla joka tuli bulgaariassa lomaillessa kun ostin aurinko lasit.
Meneekö muuten muilla DS liten käyttäjillä etu kansi( vai mikä lieneekään ylänäytön takana oleva peilaava kansi) ihan likaiseksi?
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Kurimus sanoi:
Itse en ole yli 39 DS-peleistä maksanut ja todennäkösesti tule koskaan maksamaankaan.

Niin no jos olet huomannut niin nykyään näitä uusimpia pelejä ei saakkaan ihan noin halvalla. Nintendo perhana on nostanut hinnat lähemmäksi 45 euroa :(
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Anteeksi tuplapostaus

Minulle tuli ensimmäinen vika minun Liteeni. Minun L-nappula ei tahdo toimia. Se ei painaudu. Osaisiko joku kertoa mitään hyvää syytä? Nappulan välissä ei näkynyt yhtään roskaa joka saattaisi pistää sen jumiin, joten veikkaan että syy löytyy koneen sisältä. Jos vaikka joku jousi olisi päässyt vääntymään. En kyllä ymmärrä voiko se tehdä niin itsestään mutta näköjään voi. En uskaltaisi avata koko DS:ää, mutta saisiko tuon jotenkin korjattua? Onkohan Nintendolla sitten kuinka pitkä tuo takuu?
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Juri sanoi:
Niin no jos olet huomannut niin nykyään näitä uusimpia pelejä ei saakkaan ihan noin halvalla. Nintendo perhana on nostanut hinnat lähemmäksi 45 euroa :(
Miksiköhän noin? Silloin kun DS julkaistiin, muistan että sitä mainostettiin sillein että "nintendon omien pelienhinnat 40 " ja ihmettelin että miten ne on halvempia kun advancen pelit.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Oli aika naurettava tänään, Seinäjoen Anttilassa nainen kävelee ympäriinsä. Lopuksi kysyy myyjältä "Löytyykö täältä Nintendogsille pelejä"?
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Onko täällä kenelläkään hirveästi naarmuja ulkokuoressa? Itselläni, kun kason valoa vasten, siinä näkyy naarmuja ja sormenjälkiä, jotka eivät lähde. Käytän Airform koteloa kylläkin. Ja kyseessähän on musta lite.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Olen tässä pitkään miettinyt Nintendo DS Liten hankintaa avovaimolle synttärilahjaksi. Nyt on päätös tehty että sellanen hankitaan. Mistähän lähtis DS halvimalla PKS seudulla? Mieluiten pinkki malli. Kyllä mä siitä sen 149e voisin maksaa mutta siihen pitäisi vielä ostaa lisäksi peli, eli hinta nousis jo lähemmäs 200e....

Gigantissa näkyy olevan musta ja valkonen 139e mutta kun pitäs olla pinkki :D
Eli jos jostain bongaatte halvemalla niin ilmottakaa ihmeessä =)
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

DS Lite on parempi. Siinä on paljon kirkkaampi näyttö, joten sen käyttö esim autossa pienellä auringonpaisteella ei ole mahdotonta. Perus-DS ei toimi ulkoilmavalaistuksessa (edes pilvisellä) juuri ollenkaan.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Ro0Ki3 sanoi:
Kumpi kannattaisi hankkia, DS vai DS Lite?

En ymmärrä miksi ihmiset kyselevät tuota.

DS Lite on kaikinpuolin parempi kuin vanha versio. Ainoastaan hinta on parempaa normaalissa DS:ssä, mutta ei niin suuri ero ole, että kannattaisi edes harkita ostavan muuta kuin liteä.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Aah.. Huomasin parin viikon Animal crossingin pelaamisen jälkeen naarmun näytön alareunassa. Miten se on edes mahdollista kun Animal crossingissa ei edes hirveästi kosketusta käytetä.. Ei se pelaamista haittaa, mutta ärsyttää kuitenkin.. -.-

Hitto kun piti olla niin pihi sen näytönsuojan kanssa, en ajatellut, että se tällaisessa ajassa naarmuuntuu..

Tuskin vieläkään aion sojaa ostaa, mutta mietin vain millaisia jäkiä tulee vaikkapa vuodessa..:confused:
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Haittaavatko nuo pelaamista paljon? Eivät näytä kovin oahalta. Jos on vain ulkonäkökysymys niin eivät nuo naarmut mielestäni NIIN vakava juttu ole..

Joku jossain sanoi väsänneensä oman suojan piirtoheitin-kalvosta.. Pitäisiköhän kokeilla? :D
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

aggzzu sanoi:
Haittaavatko nuo pelaamista paljon? Eivät näytä kovin oahalta. Jos on vain ulkonäkökysymys niin eivät nuo naarmut mielestäni NIIN vakava juttu ole..
Ei haittaa oikeastaan ollenkaan. Nuo tulivat pääosin Meteosta pelatessa (minkä huomaakin säännöllisin välein esiintyvistä pystysuuntaisista naarmuista :)). Oli stylukseen tullut pieni kolhu joka nuo naarmut kaiversi.
 
Ylös Bottom