Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DS Lite (Uudistettu DS)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Voitin aiemmin tällä viikolla DS:n eräästä kilpailusta. Ei kuitenkaan kiinnostanut tuo tavallinen rumilus, joten myinpä sen pois ja ostin liten tilalle. Kylläpä nyt kelpaa pelata new super mario brossia. :)
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Jebula sanoi:
Onko kellään ilmennyt, alanäytön kellertämistä?
Sellaisestakin olen lukenut.
Mulla on sillee vähä kellertävä se alanäyttö, ei sitä muuten huomaa kun siinä alotusjutus et valitaa peli jne. Eli ei se hirveesti häiritse:rolleyes:
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Eikö niitä kele tule suomalaisiin nettikauppoihin mitään näytönsuojia DS Liteen???? Kelettää kö liteä ole päässy vieläkään kokeileen!!! Olen valmis maksamaan mitä vaan!!! Pistäkää linkki jos löytyy... Ja kokemuksia?
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Ja vielä animal crossingia varten: Riittääkö 256 laajakaista Animal Crossingin/muidenkin nettipelaamiseen?
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Onkos porukat huomanneet sellaista ilmiötä GBA-pelejä pelattaessa, että näytön (tässä tapauksessa ylänäyttö) yli kulkee hiljalleen tuollainen hento häiriöraita. Liikkuu ylhäältä alas uudestaan ja uudestaan.

Näkyy parhaiten yksivärisellä vaalealla ruudulla (ei kuitenkaan valkoisella). Kohtuu vaikea tuo on varsinkin normaalitilanteessa huomata, mutta pisti silmään Minish Cappia pelatessa, jossa oli sopiva yksivärinen luolaston lattia, jolla ilmiö näkyi hyvin.

Mc FreeZylle: Riittää hyvin 256.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Aattelin että jos tänää kävisi ostamassa tämän Liten niin sellasta kysysin että onko se heti aluksi ihan "pakollinen" se suoja siihen näyttöön? Ku aattelin et jos nyt pärjäis tän kuukauden ilman sitä nii sais sen sit samalla kun tilaan muutakin tavaraa.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Rewolt Fin sanoi:
Aattelin että jos tänää kävisi ostamassa tämän Liten niin sellasta kysysin että onko se heti aluksi ihan "pakollinen" se suoja siihen näyttöön? Ku aattelin et jos nyt pärjäis tän kuukauden ilman sitä nii sais sen sit samalla kun tilaan muutakin tavaraa.

Se riippuu sinusta. Ei ds rikki ilman niitä mene, mutta näyttöön tulee pieniä hiusnaarmuja joita ei pelatessa näy, mutta saattavat kynää liikuttamalla hieman tuntua (joskin ei haittaa pelaamista millään lailla) jos laite on pois päältä nämä naarmut näkyvät. Keitä nämä haittaavat (mm. minä) eivät vain halua niinkään täydelliseen laitteeseen kuin Lite, minkäänlaista virhettä, joten heille suojat ovat välttämätön pakko.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Lloyf sanoi:
Se riippuu sinusta. Ei ds rikki ilman niitä mene, mutta näyttöön tulee pieniä hiusnaarmuja joita ei pelatessa näy, mutta saattavat kynää liikuttamalla hieman tuntua (joskin ei haittaa pelaamista millään lailla) jos laite on pois päältä nämä naarmut näkyvät. Keitä nämä haittaavat (mm. minä) eivät vain halua niinkään täydelliseen laitteeseen kuin Lite, minkäänlaista virhettä, joten heille suojat ovat välttämätön pakko.


Riippuu myös paljon siitä, mitä pelejä pelaat. Itsellä ei vanhassa DS:ässä näkynyt naarmun naarmua, vaikka en suojia käyttänytkään. Pelailin lähinnä Another Codea, Castlevaniaa, Mario 64:stan ja Partners in Timeä. Varmasti esim. joku Warion pelaaminen on huomattavasti "vaarallisempaa" :D
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

tänään sain minäkin oman mustan liteni ja kyllä eroa on kuin päivällä ja yöllä kun pelasi metroidia, nyt siitä yläruudusta jopa näkee vaikka katselukulma ei olisi paras mahdollinen.
mutta ei jotain hyvää ilman jotain huonoa.
nimittäin se ristiohjain on kyllä paskempi kuin vanhassa, ihan yhtä vetelä se on kuin aina ennenkin mutta nyt varsinkin se legendaarinen vasen yläkulma vaatii kovaa painamista että kone käsittää, ei tuo sentään niin paha ole kuin ngage qd:ssa jossa on peukalo kipeä 5 minuutin jälkeen jos pelissä viistosuuntia tarvitsee.
noh kaipa se siitä löystyy.

sopivasti tuli tänään nuo horin näytönsuojjatkin.

muistanko muuten väärin vai eiko prime: huntersissa todellakaan voi pelata yksin botteja vastaan?
itse ainakaan äkkiä kokeilemalla sellaista löytänyt vaikka muistaakseni pitäisi mahdollista olla.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

pelle sanoi:
muistanko muuten väärin vai eiko prime: huntersissa todellakaan voi pelata yksin botteja vastaan?
itse ainakaan äkkiä kokeilemalla sellaista löytänyt vaikka muistaakseni pitäisi mahdollista olla.

Voi pelata botteja vastaan. Menet vain multiplayeriin, sieltä multicard playhyn, lisäät
botit ja menoks. :D
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

pelle sanoi:
tänään sain minäkin oman mustan liteni ja kyllä eroa on kuin päivällä ja yöllä kun pelasi metroidia, nyt siitä yläruudusta jopa näkee vaikka katselukulma ei olisi paras mahdollinen.
mutta ei jotain hyvää ilman jotain huonoa.
nimittäin se ristiohjain on kyllä paskempi kuin vanhassa...

Tänään hain DS Liten (valkoinen) ja samaa mieltä olen.
Ruutu näyttää värit paaaljon paremmin ja laite on kädessä ihanampi, mutta ristiohjaimesta en pidä. Nyt on tullut pelattua vain Tetristä ja Mariota, mutta toivottavasti tuohono tottuu kun uusia pelejä hankitaan ja suuntaa pitää olla muutakin kuin vasen ja oikea.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Mä oon lukenu liikaa tätä viestiketjua. Pakko käydä ostamassa duunin jälkeen DS Lite. Vaimoke varmaan ratkee riemusta:D .. Miten muuten on, pitääkö laite jotenkin "esiladata", vai pääsenkö suoraan pelailemaan, kun vain pistän laitteen laturiin?
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Mickey sanoi:
Miten muuten on, pitääkö laite jotenkin "esiladata", vai pääsenkö suoraan pelailemaan, kun vain pistän laitteen laturiin?
Todennäköisesti pääset jopa suoraan pelaamaan ilman laturia, ainakin minulla laitteen akku oli ladattu jo toimitettaessa.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

On siinä ihan kivasti virtaa pakasta vedettäessä. Pelasin sen aluksi tyhjäksi ja sitten annoin olla laturissa joku 16h, tiedä sitten onko moinen tarpeellista mutta kännykän akkujen kanssahan neuvovat niin tekemään.

Ja kyllä se vaimokekin heltyy kun laittaa Nintendogsin käyntiin (kokemuksen syvällä rintaäänellä) :p

EDIT: Ja tietty pelasin latauksen aikana minkä töiltä, parisuhteen ylläpidolta yms vähempiarvoisilta kiireiltä ehti...
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Tänään tuli DS Lite ja Animal Crossing ja mukavallehan tuo vaikuttaa.:) Vähän aikaa pelailin käyttäen kosketusnäyttöä, mutta naarmujen pelossa ajattelin oottaa suojien tuloa. Kun vertailee vanhaan DS:ään jonka kyllä möin pitkä aika sitten niin laitetta on selvästi mukavampi käyttää ja näytön parempi kirkkaus on selvästi plussaa.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Pakko sanoa, että paras hankinta kyllä pitkään aikaan. Ihmetyttää miten olen voinut elää ilman "DeeÄssää" tähän asti.

noose01 sanoi:
Ja kyllä se vaimokekin heltyy kun laittaa Nintendogsin käyntiin (kokemuksen syvällä rintaäänellä) :p

Vaimoke heltyi jo ilman Nintendogsia. Alku napinan ja pienen yllytyksen jälkeen oli parempi puolisko sormet syyhyten Marion uusien seikkailujen kimpussa (vaikkei muuten pelejä pelaakaan). Ei meinannut antaa meikäläisen pelata enää ollenkaan. Joutuu varmaan hankkimaan toisen koneen meidän taloon:D ..

Laiskuuttani kysäisen nyt samalla, miten muuten toi nettipeli käytännössä toimii? Pitääkö mun hommata joku piuha millä saan DS:n kiinni tietokoneeseen/laajakaistaboksiin vai kuinka? Ni ja maksaako se erikseen jotain?
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Jos sulla on langaton netti himassa niin toimii sillä suoraan ilman palikoita. Mutta jos ei ole niin usb:hen liitettävällä wifi-palikalla sitten toimii. olikohan ne jotain 40-50e?
 
Ylös Bottom