Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DS Lite (Uudistettu DS)

Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Muropaketissa nimimerkki Rift kirjoitti seuraavaa:

Todenperäisyyestä en osaa sanoa, mutta tämmöseen kommenttiin törmäsin tuolla eräällä keskustelupalstalla:

"Jyväskylään avattavassa lelukaupassa Toys "R" Us:issa Nintendo DS Lite maksaa n. 75€ 24.8."

Edit: http://www.toys-r-us.fi/
Linkki: http://plaza.fi/muropaketti/bbs/t378839,120

Mahtaakohan pitää paikkaansa? Tietääkö kukaan jyväskyläläinen asiasta mitään?
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Ei joku kiltti jyväskyläläinen voisi koettaa hakea minulle tuollaista 75 euron DS Liteä? Maksan tietenkin postikulut yms. ja vaivanpalkkaakin olisi jonkin verran tiedossa.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

HuHu ViNu sanoi:
Ei joku kiltti jyväskyläläinen voisi koettaa hakea minulle tuollaista 75 euron DS Liteä? Maksan tietenkin postikulut yms. ja vaivanpalkkaakin olisi jonkin verran tiedossa.

Enpä usko että niitä saa ostaa yli 1 kappaletta. Itse aion ainakin yrittää itselleni kaapata 75 e liten, muttaku vähä ongelmii ku kauppa aukee 10:00 ja koulu myös. Ei sit tiiä pitäskö jäädä pois tunnilta, mut opettaja on kyl semmone et antaa pian kurssista hylätyn. :( Taidan kumminki tyytyä käymään ruokavälkällä ja toivoa hartaasti ,että niitä on vielä jäljellä.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Ostin Liten 74,95 eurolla viime hetkellä. Sulkemisaikaan kauppaan ja asiakaspalveluun myymättömien tarjoustuotteiden arvontajonoon. DS:n kohdalla ei tarvinnut edes arpoa, sillä sen sai suoraan käteen ja jäljelle jäi vielä.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Oliko niitä paljoa siellä jäljellä? Tuossa viikon päästä lähden käymään Jyväskylässä, saisinkohan itselleni yhden... Epäilyttää, mutta toivon parasta.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

taitaa olla aika hankala laittaa paikoilleen niin että menee just millilleen suoraan, vrsinkin tuohon alaosaan.
siellä kun on niitä nappeja aika mukavasti.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

pelle sanoi:
taitaa olla aika hankala laittaa paikoilleen niin että menee just millilleen suoraan, vrsinkin tuohon alaosaan.
siellä kun on niitä nappeja aika mukavasti.

Jep, kärsivällisyyttä ja vakaata kättä tarvitaan. Jännitti, että liimapinnat ottaa yhteen, tai jotain muuta ikävää sattuu. Pikkaisen taisi alaosa mennä liikaa vasempaan reunaan, mutta ei onneksi liian paljoa.

Sisäpuolen ulkoasuun olen kyllä tyytyväinen. Kuvassa yläosa näyttää ehkä vähän epätasapainoiselta. Sillä siinä oikean puolen kaiutimen alapuolella on yksi isompi sininen pallero, mutta valo sattui just heijastumaan siitä kohdin.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

ColdSkull sanoi:
Oliko niitä paljoa siellä jäljellä? Tuossa viikon päästä lähden käymään Jyväskylässä, saisinkohan itselleni yhden... Epäilyttää, mutta toivon parasta.
Kyllä siellä vielä litejä on myynnissä mutta tarjous oli vaan sen avajaispäivän voimassa.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Sivujen tarjousliitteessä luki "tarjoukset voimassa 10.9 asti". Eli joku voisi sanoa, oliko tuo totta vai ei...
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

ColdSkull sanoi:
Sivujen tarjousliitteessä luki "tarjoukset voimassa 10.9 asti". Eli joku voisi sanoa, oliko tuo totta vai ei...
Ne tuotteet mitä oli rajoitettu määrä olivat myynnissä vain sen avajaispäivän siihen halpaan hintaan. Näin minulle siellä kerrottiin.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

ticoru sanoi:
Ei pidä paikkaansa.
Pahoittelen väärää tietoa. Henkilökunta valehteli minulle nähtävästi päin naamaa, ne paskiaiset. Mutta hyvä niin, saa Coldskull sitten halvan liten. Vai onko sielä vielä nyt tavaraa jäljellä?
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

ticoru sanoi:
Tuossa klo 15 aikoihin oli litejä hyllyssä vielä n. 10-20.
Nämäkö oli varmasti niitä 75 euron tarjouslitejä? Ostitko itse vai huomasitko vain hyllyssä? Lieneeköhän liike huomenna auki, voisi yhden käydä hakemassa.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

ticoru sanoi:
Tuossa klo 15 aikoihin oli litejä hyllyssä vielä n. 10-20.

Äsh, tuskin enää viikon päästä on yhtäkään. Taino, todella hyvällä tuurilla voisi olla 1-3 jäljellä...
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

tuhnu sanoi:
Nämäkö oli varmasti niitä 75 euron tarjouslitejä? Ostitko itse vai huomasitko vain hyllyssä? Lieneeköhän liike huomenna auki, voisi yhden käydä hakemassa.

juuri niitä. ostin yhden "kröhöm" tyttärelle. On se huomenna auki, aukioloaikoja vaan en muista.

ja tuo 10-20 on vain karkea arvaus, voipi olla enemmänkin.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Huippulaitehan tuo lite on. Pelotti vähän ostaa kun kaikki höpötteli ristiohjaimen huonoudesta mutta kyllä minulla se ainakin toimii moitteettomasti. On se vähän erituntuinen kun alkuperäsessä ds:ssä mutta siihen tottuu varmasti aika nopeeta. Ensi viikolla jos saisi hankittua näytönsuojat niin voisi ottaa liten kunnolla käyttöön.

EDIT: on muuten tuolla FF III Litellä hintaa aika miehekkäästi ($350) vaikka siihen tuleekin itse peli mukana niin on se silti aika kallis verrattuna normi liteen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Annoin mustan Liten vaimokkeelle 31v-synttärilahjaksi tänään, ja mieluinen näytttää olevan. :D Mukaan laitoin 3 peliä: Dr. Kawashima's Brain Training, New Super Mario Bros ja Nintendogs. Koko iltapäivä on nyt sitten koulutettu koiraa ja ihmetelty aivojen vanhuutta.

Tuota kapistusta katsoessa ja pelaillessa (ja kyllä, minä olen pelannut sillä vähemmän meistä kahdesta) tulee väistämättä mieleen, miten kauas on tultu Gameboysta ja varsinkin Game & Watch -peleistä. (Nuoremmille käyttäjille tiedoksi: Game & Watch -elektroniikkapelit olivat 80-luvun vastine näille nykyisille käsikonsoleille. Lisää esim. Wikipediasta. http://fi.wikipedia.org/wiki/Game_&_Watch )

Mahtiostos, ja enköhän minäkin saa sillä aina välillä pelailla. ;)

Ai niin - ovatko ne ruudunsuojakalvot oikeasti tarpeellisia? Luulisi, ettei tuolla Styluksella voi kovinkaan suurta vahinkoa saada aikaan.
 
Ylös Bottom