Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DS, Metroid Prime: Hunters

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naaahu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Naaahu

New Member
Metroid Prime: Hunters video materiaalia cube-europen pojilta!

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6692

"The game is superb.

I should know, I played it, filmed that footage, and made the video.

So ultra sweet. You guys wait til you get a taste of the love of MetroidDS :)
--er-no"

Näyttää oikein hyvältä ja kosketusnäytön käyttö näyttää hauskalta. :p Tämä on ehkä mielenkiintoisin DS:n julkaisupeli. Vauhdittaa koneen myyntiä varmasti mukavasti.
16 pelaajan death matchia pelaaman.. taitaa rajoittua minulla 5 pelaajaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Juh, sen verran olen tosta videoita ja infoa tsekkaillut ja todella vakuuttavalta näytti. DS on muutenkin minulle jo pakkohankinta, pystyyhän sillä jopa pelata vaikka Advancen pelejä vaikka masiina ei itsessään ede ole Gameboy

Re: Re: DS, Metroid Prime: Hunters

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pegi
Juh, sen verran olen tosta videoita ja infoa tsekkaillut ja todella vakuuttavalta näytti. DS on muutenkin minulle jo pakkohankinta, pystyyhän sillä jopa pelata vaikka Advancen pelejä vaikka masiina ei itsessään ede ole Gameboy

Kyllä vain, minulle myös. Tuo kosketusnäyttö on minulle se tärkein juttu. Se kuulosti heti alussa mahtavalta idealta ja jokaisen pelivideon myötä silmät kirkastuu entisestään! :)
Ja Mario 64 remake on tuon huntersin lisäksi melkoinen pommi. N64 version olen pelannut 120:llä tähdellä läpi kymmenisen kertaa ja pidän sitä ehkä kaikkien aikojen parhaana pelinä.

Noin 180 asteen käännökseen käytettiin kynällä VIISI pyyhkäisyä näytön halki. Innovatiivisella kynällä saadaan siis sama efekti kuin kytkemällä hiiren vauhti minimiin! Onneksi sentään taistelussa näytti olevan lukitussysteemi.

Mistä nyt oikeasti pitäisi innostua? Siitäkö pelkästään, että peli on uusi Metroid ja käyttää erikoista ohjaustapaa? Jos unohtaa pelin nimen, ainoa mitä jää jäljelle (tämän hetkisillä tiedoilla) on kankea ja yksinkertaisen näköinen FPS, joka vielä vaatii kavereita, joilla on myös DS:t.

(Enkä tietystikään tarkoita, etteikö vielä pahasti keskeneräisestä pelistä voisi tulla vaikka kuinka hyvää.)

Niistä asioista minä ainakin innostun, mutta ei niistä ole pakko innostua. :) Kyllä tuolla kosketusnäytöllä tuossa pelissä muutakin saavutetaan kuin se että käännökset on hidasta tehdä kyynää käyttäen. Siinä voi aivan fyysisesti näyttää kynällä mihin kohtaan ampua ja suoraan näytöltä ympärilleen katselu vaikuttaa hyvältä. Kääntymisen väittäisin tuossakin pelissä normaalisti tapahtuvan niinkuin Cuben primessä eli yhtä ohjainsauvaa(tässä tapauksessa ristiohjainta) ja olkapäänappeja käyttäen, mutta pelaaja halusi nyt vain kääntyä tuolla tavalla.
Pelissä on vaihtoehtoisia ohjaustapoja niille joille näytön käyttö tuottaa päänvaivaa.

Minua vakuuttaa myös peliä kokeilleen miehen kehut.. vaikka hän nintendo fani miehiä onkin niin kyllä hyvin järkiperäisiä arvosteluja on cube peleistä tullut.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom