Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DS takuu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peetuparta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DS takuu

Perseenperse.. Rakas pikkuveljeni oli pelaillut minun DS Liteä.. Ja kun tänään katsoin kosketusnäyttöä niin jopas se oli naarmuinen.. Näytössä vissiin miljoona selvästi näkyvää naarmua.. Nyt kyllä vituttaa älyttömästi!!!!!! :mad: Menisköhän tuo takuuseen jos heittäisin vaikkapa niille että "kuuluukos tämän kynän naarmuttaa tätä fuckin näyttöä?!?!?!"
 
Vastaus: DS takuu

eewokki sanoi:
Perseenperse.. Rakas pikkuveljeni oli pelaillut minun DS Liteä.. Ja kun tänään katsoin kosketusnäyttöä niin jopas se oli naarmuinen.. Näytössä vissiin miljoona selvästi näkyvää naarmua.. Nyt kyllä vituttaa älyttömästi!!!!!! :mad: Menisköhän tuo takuuseen jos heittäisin vaikkapa niille että "kuuluukos tämän kynän naarmuttaa tätä fuckin näyttöä?!?!?!"

Nyt tiedät mitä varten nushieldit on. ;)
 
Vastaus: DS takuu

eewokki sanoi:
Perseenperse.. Rakas pikkuveljeni oli pelaillut minun DS Liteä.. Ja kun tänään katsoin kosketusnäyttöä niin jopas se oli naarmuinen.. Näytössä vissiin miljoona selvästi näkyvää naarmua.. Nyt kyllä vituttaa älyttömästi!!!!!! :mad: Menisköhän tuo takuuseen jos heittäisin vaikkapa niille että "kuuluukos tämän kynän naarmuttaa tätä fuckin näyttöä?!?!?!"

Ja sitten tällaisten tapausten jälkeen ihmetellään, että miksi takuu nihkeästi korjaa niitä laitteita ilmaiseksi. Itse (tai pikkuveljesi) toimesta rikottu näyttö ei kyllä kuulu mitenkään takuun piiriin.

Enkä nyt oikein tajua mitä sille ketjun DS:lle oli tapahtunut, onko se näyttö halki vai pimenikö se vain? Oletko varma, ettet ole pelatessasi vääntänyt laitetta?
 
Vastaus: DS takuu

Lloyf sanoi:
Nyt tiedät mitä varten nushieldit on. ;)

Joo ja lite versioon ei näytä löytyvän niitä suomesta.. Ja sekin maksaa... Luulisi liten mukana tulevan noita nushieldejä.. Kaikki maksaa ja kaikesta otetaan vielä veroja!! Tämän viestin kuuluisi mennä kohta puolin muihin aiheisiin.. PS. SUOMEN LAKI ON PERSEESTÄ!!! Taidanpa siis muuttaa Somaliaan :rolleyes:
 
Vastaus: DS takuu

Kun minä ostin DS Liten Gigantista, myyjä kysyi haluanko ostaa samalla jonkun takuupaperin siihen joka maksoi 40 euroa. Lappu kuulemma korvaa täysin uuden DS:n jos koneeseen tulee pienikin vika, Nintendo itse kuulemma lähettää uuden paketin. Takuuaika on 2 vuotta, eli kone lähtee aika varmasti vaihtoon jossain vaiheessa koska minusta on aivan törkeää maksaa lisää jotta saa takuun koneeseen. Minusta se takuu pitäisi tulla ihan tuosta noin, eikä ostella mitään lappuja sitä varten.
 
Vastaus: DS takuu

Taitaa olla iha gigantin oma takuu, joka on aika kusetusta, kun ei tuo juuri mitään lisää siihen turvaan, joka kuluttajansuojalaissa jo määritellään.
 
Vastaus: DS takuu

Mulla on erittäin positiivinen kokemus AMO:n huollosta.

Kosketusnäyttö oli ruvennut temppuilemaan (ei aina reagoinut eikä kalibrointi tahtonut onnistua ollenkaan). Viime viikolla oli huollossa ja näytti toimivan jonkin aikaa - tämä huoltokeikka meni takuuseen vaikka en ollut älynnyt mitään ostokuittia näyttää (ja ostamisestakin oli yli vuosi).

Mutta viikonloppuna alkoi taas samaa vikaa esiintymään uudestaan. Vein tänä aamuna DS:n taas AMO:n huoltoon ja kaveri kaivoi heti kättelyssä tuliterän DS:n paketista ja iski sen mulle kouraan. Otti vanhan varaosiksi. Vähänhän tässä piti ajella mutta huolto toimi erittäin ystävällisesti ja ilman pienintäkään jänkkäämistä.
 
Vastaus: DS takuu

Oma Ds Liten takuukuitti on nyt kadonnut ja kone ei enää toimi.
eli mitä tehdä koneen kanssa että sen saisi huoltoon?
 
Vastaus: DS takuu

Mordor sanoi:
Oma Ds Liten takuukuitti on nyt kadonnut ja kone ei enää toimi.
eli mitä tehdä koneen kanssa että sen saisi huoltoon?
Yhteys suoraan huoltoon. Kuittia tai ei, vasta julkaistussa koneessa on 100% varmasti takuuta jäljellä. Pitäisi siis hoitua.
 
Vastaus: DS takuu

Nyt on ruvennut ds:n kaiuttimet rätisemään käynnistys äänen kohdalla.
Onko muilla ollut vastaavaa?
Onnistuuko takuuhuolto?

Mielestäni, joku on pielessä, jos takuu ei korjaa vikaa.
 
Vastaus: DS takuu

Kun minä ostin DS Liten Gigantista, myyjä kysyi haluanko ostaa samalla jonkun takuupaperin siihen joka maksoi 40 euroa. Lappu kuulemma korvaa täysin uuden DS:n jos koneeseen tulee pienikin vika, Nintendo itse kuulemma lähettää uuden paketin. Takuuaika on 2 vuotta, eli kone lähtee aika varmasti vaihtoon jossain vaiheessa koska minusta on aivan törkeää maksaa lisää jotta saa takuun koneeseen. Minusta se takuu pitäisi tulla ihan tuosta noin, eikä ostella mitään lappuja sitä varten.

Noh ainakin kuluttajansuojalain mukaan tällaisissa tuotteissa on aina vähintään 6kk takuu, vaikka siitä ei erikseen mainittaisikaan. Eli 6kk olisi ollut vähintään ilman tuota lappuakin takuuta.
 
Ylös Bottom