Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DS vai PSP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nakkihuuli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DS vai PSP

pijokela sanoi:
Jotenkin oletteisi, että maassa, jossa konsoli = playstation, PSP olisi myynyt automaattisesti paljon enemmän?
Ehkä urbaani legenda onkin vain urbaani legenda.

No sehän tietysti riippuu käytöstä... Itse hankin aikoinaan DS:n sen julkaisupäivänä ja 6 kk myöhemmin oli pakko hankkia PSP niin ikään...

Nyt tänä päivänä DS on ollut kaks kolme kuukautta laatikon pohjalla (Edes New Super Mario Bros. saanut minua käyttämään sitä... Se ei kolahtanut.. En käsitä miksi..) kun puolestaan PSP:tä tulee käytettyä päivittäin musiikin kuunteluun ja internetissä surffailuun... Pelaamiseen tulee sitäkin käytettyä harvemmin... Tosin lemmings ja worms on harkinnassa... Ja NHL07 niin ikään PSP:lle...

Tekis mieli suositella DS:ää, mut... Vastoin kaikkia olettamuksia ja pelitottumuksiani.. Se ei vaan toiminut minun kohdallla... Jos pleikkarin pelitarjonta kolahtaa edes jollain tasolla, niin PSP on hyvä hankinta...

PSP:stä olen hankkiutunut eroon jo tovi sitten kun sille ei yksinkertaisesti ollut käyttöä. Hommasin puhelimen joka toimii huomattavasti paremin mp3 soittimena mitä psp, kannettavan pelaamis kiintiön täyttää DS ja leffoja ei tule katsottua "on the go". Täytyy myöntää että en ole kyllä päivääkään sen laitteen perään haikaillut.

PSP:tä suosittelen, ei nyt sen kummempia perusteluja, mutta itse ostaisin sen.

pijokela sanoi:
Nyt on noita PSP:tä näkynyt jo ainakin Prismassa hintaan 159, joten enää ei ole ainakaan hinnasta kiinni, kumman ostaa. Onko muka todella niin, että Suomessakin PSP on myynyt niin huonosti, että hintaa pitää laskea? :confused:

Jotenkin oletteisi, että maassa, jossa konsoli = playstation, PSP olisi myynyt automaattisesti paljon enemmän? Tunnen myös itse huomattavasti enemmän ihmisiä, jotka ovat ostaneet PSP:n (ja eivät tee sillä mitään) kuin ihmisiä, joilla on DS.

Käsittääkseni nuo 159 paketit ovat niitä Base -pakkauksia, joka ei ole sama juttu kuin julkaisupäivänä ilmestynyt Value -pakkaus.

Suosittelisin DS:ssää.Se on nimittäin aika halpa ja sille on hyviä pelejä,nyös että sil pystyy pelata myös GBA pelejä:D

Ylös Bottom