Mahewcoro
Active Member
DSiWare alkaa vähitellen saada sen verran sisältöä että oma ketju lienee tarpeellinen. Tässä ketjussa voi keskustella sekä julkaistuista, tulevista että huhutuistakin DSiWare-peleistä.
Viking Invasion vaikuttaa ihan hauskalta tornipuolustuspeliltä mutta 800 pistettä on aika paljon tuollaisesta, joten ei ole tullut ladattua.
Dragon Quest Wars on lähinnä moninpeliin ja online-kähinöihin painottuva pikku- ja pikataktiikka, 500 pisteellä mielestäni kohtuullinen diili.
Asphalt 4 vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta itse olen tyytynyt Urban GT 2:een... ainakin tältä erää.
WarioWaresta tuttu 200 pisteen Pyoro on yllättävän näppärä peli niin yksinkertaiseksi tapaukseksi... paitsi tietenkin tosipelaajalta löytyy alkuperäinen WarioWare.
Tulevista odotan Thorium Warsia, Shantaeta ja toivottavasti myös Mighty Flip Champs saataisiin tänne Euroopan kauppaankin.
Mario vs. Donkey Kong: Minis Marchia en suosittele, mieluummin kannattaa ostaa DS-versio alennuksesta ja kokeilla, vaikuttaako peli hyvältä. Itse en pitänyt.
Mites, onko tuonne DSiWare-puolelle tullut mitään muuta kuin paperilennokkeja ja "Mario-kelloja"? Mielestäni DSiWare on ollut varmasti koko konsolihistorian surkein lanseeraus. Alussa oikein otti päähän edes käydä koko palvelussa, vaikka laitoin 50e "sisään" pelejä varten ja 16gb:n muistikortti olisi sisällä. Vielä ei ole päässyt tuhlaamaan..
Taitaa siellä tosin olla nyt mm. "Mario vs. Donkey Kong: Minis March Again" ja jotain muita..
Onko tietoa milloin Game & Watch -pelejä olisi tulossa palveluun? Vanhat Gameboy ym klassikot olisivat myös hieno lisäys..
Nyt saa suositella jotain - ja mielellään jotain "oikeasti hyvää". Kellot, paperilennokit ja iänikuiset puzzlet eivät kauheasti kiinnosta.
Viking Invasion vaikuttaa ihan hauskalta tornipuolustuspeliltä mutta 800 pistettä on aika paljon tuollaisesta, joten ei ole tullut ladattua.
Dragon Quest Wars on lähinnä moninpeliin ja online-kähinöihin painottuva pikku- ja pikataktiikka, 500 pisteellä mielestäni kohtuullinen diili.
Asphalt 4 vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta itse olen tyytynyt Urban GT 2:een... ainakin tältä erää.
WarioWaresta tuttu 200 pisteen Pyoro on yllättävän näppärä peli niin yksinkertaiseksi tapaukseksi... paitsi tietenkin tosipelaajalta löytyy alkuperäinen WarioWare.
Tulevista odotan Thorium Warsia, Shantaeta ja toivottavasti myös Mighty Flip Champs saataisiin tänne Euroopan kauppaankin.
Mario vs. Donkey Kong: Minis Marchia en suosittele, mieluummin kannattaa ostaa DS-versio alennuksesta ja kokeilla, vaikuttaako peli hyvältä. Itse en pitänyt.