Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DualShock 3

Vastaus: DualShock 3

Ja ei tälläkään ohjaimella tee mitään, ku edelleen noi L2 ja R2 napit ihan vehkeestä. Eikö ne kenenkään muun mielestä ole ihan paskat ? :). Jos on niin luulis et ne olis sonylla tajunnu noita muuttaa. Tuo ohjain on hyvä kaikkeen muuhun ku pelaamiseen. Itelle ku tossa muutaman viikon päästä pleikan ostan, niin liimaan niihin nappeihin sellaiset muovi palaset et ei niistä sormet luista pois. :) Nyt noista ohjaimista on kai saatu painavammat ku edelliset ei oli sopinu edes verkonpainoiksi ku oli niin keveitä et ei olis edes uponnu.

Mun mielestä takanapit on ainakin ihan jees. En tajua miten kaikilla on niiden kanssa niin paljon ongelmia. Play.com:sta tuli tilattua trikkerit ihan mielenkiinnon vuoksi, mutta ihan hyvin olen minä ainakin pärjänny nykyisillä.

Miksi ostaa Suomesta 60 hintaan, kun netistä saat postikulujen kanssa tilattua euron-pari päälle 30 hintaan. Kai se on ihan jees, että tietty porukka ostaa täältä ryöstähinnoilla, joten Sony jatkaa älytöntä hinnoitteluaan.
 
Vastaus: DualShock 3

Tampereen Stockmannilta löyty jo viimeviikolla DUALSHOCK3 ohjaimia hinta oli muistaakseni 59e.:eek:
 
Vastaus: DualShock 3

Tuli eilen ostettua Dualshock 3 anttilasta 59,90 ja huomenna menen hakemaan Resistance Fall of Manin. Tukeeko Resistance tärinää?
 
Vastaus: DualShock 3

Puolenkuunpelit
ilmottaa, että tuote saatavilla 24.6.08

OT:

PKP myy trikkereitä 10 hintaan ja postitusluokka näytti olevan jotakin 5.50 = 15.50 ??
Aivan käsittämätöntä riistoa verrattuna esim. Play.com:iin, joka myy ne kotiinkuljetettuna n. 5 hintaan. Miksi kukaan haluaa maksaa 3-kertaisen hinnan?

Arvioitu toimitusaika: 1-5 päivää Tilaustuote; tilaavatkohan hekin tuotteet jostakin Play.com:sta ja lätkäsevät kolminkertaisen hinnan ja myyvät eteenpäin : )

/OT
 
Vastaus: DualShock 3

Nyt en tajuu, voisko joku valaista mua.
Siis missä mielessä tää DS3 on uusi?

Itse ostin kaupasta jo muutama kuukausi sitten, ja siis ihan suomesta, joten missä mielessä tää on vasta nytten tullut kauppoihin?
Ja kyllä, nimenomaan DualShock 3 jossa värinät ja muut

-pihalla
 
Vastaus: DualShock 3

Harmaatuotuna varmasti ollut myynnissä jo pitkään, nyt on kyse jostain ihan muusta. Harrastelijat täälläkin ovat näitä tilailleet yesasia.comista jo reilun puolivuotta.
 
Vastaus: DualShock 3

Itse ostin kaupasta jo muutama kuukausi sitten, ja siis ihan suomesta, joten missä mielessä tää on vasta nytten tullut kauppoihin?
Tismalleen sama laite se on. Virallinen Euroopan julkaisu tapahtuu vasta tällä viikolla, mutta ei se ole tietenkään estänyt harmaatuomasta DS3-kapuloita esim. Japanista jo aikaa sitten.
 
Vastaus: DualShock 3

Ok kiitos infosta. Ja tosiaan ihan alan liikkeestä tämän ostin kun kerran piti lisäohjain hankkia, eli ei tullut tilattua mistään.
Miksi kyse harmaatuodusta, eikä liikkeillä ole ollut lupaa vielä myydä?

Tosiaan olo oli vähän että wtf kun itellä ollu kourassa kyseinen vempain jo kuukausia ja etusivulla hehkutettiin julkaisua.
 
Vastaus: DualShock 3

Miksi kyse harmaatuodusta, eikä liikkeillä ole ollut lupaa vielä myydä?
Tosiaan olo oli vähän että wtf kun itellä ollu kourassa kyseinen vempain jo kuukausia ja etusivulla hehkutettiin julkaisua.


Harmaatuonti = Omaa kautta tuotu tuote, ei virallisesti maahantuojan kautta. Luvasta en tiedä miten NF suhtautuu noihin *shrug*.
 
Vastaus: DualShock 3

Miksi kyse harmaatuodusta, eikä liikkeillä ole ollut lupaa vielä myydä?

"Harmaatuonnista" puhuminen on vain virallisten maahantuojien tapa mustamaalata (heh).

"Harmaatuodut" tuotteet sinänsä ovat ihan aitoa ja kelvollista tavaraa, maahantuojat eivät vain yleensä pidä kilpailusta, varsinkaan kun kilpailijat yleensä myyvät saman tavaran halvemmalla.

Maahantuojalla on merkitystä lähinnä silloin, jos laitteen takuuhuoltoa Suomessa tarjoaa vain virallinen maahantuoja. Tosin nykyään suurten valmistajien takuutkin tuppaavat olemaan Euroopan-laajuisia, jolloin maahantuojalla ei ole merkitystä myöskään takuun toimivuuden kannalta.
 
Vastaus: DualShock 3

Itse olen tuota Dualshock 3 Ostamassa tässä jossain lähiaikoina, niin osaisiko joku kertoa jotain paikkaa mistä saisi edullisesti Dualshock 3:sen ostettua?
YesAsia on yksi vaihtoehto, mutta jos joku tietää parenman niin kertokaa.

Lisäksi haluaisin tiettää, että onko noissa Japanin ja Amerikan Dualshokeissa mitään huomattavia eroja verrattuna eurooppalaisiin versioihin?
 
Vastaus: DualShock 3

Itse olen tuota Dualshock 3 Ostamassa tässä jossain lähiaikoina, niin osaisiko joku kertoa jotain paikkaa mistä saisi edullisesti Dualshock 3:sen ostettua?
YesAsia on yksi vaihtoehto, mutta jos joku tietää parenman niin kertokaa.

Lisäksi haluaisin tiettää, että onko noissa Japanin ja Amerikan Dualshokeissa mitään huomattavia eroja verrattuna eurooppalaisiin versioihin?

YesAsian valitsemalla et maksa ainakaan liikaa. Tuskin (mistään) muualta paljon halvemmalta edes saisikaan.

Muiden maiden/alueiden ohjaimilla ei meidän ohjaimiin verrattuna eroja ole. Joten eipä ole USA:n ja Japanin ohjaimillakaan mitään eroja.
 
Ylös Bottom