Vastaus: DualShock 3
Mun mielestä takanapit on ainakin ihan jees. En tajua miten kaikilla on niiden kanssa niin paljon ongelmia. Play.com:sta tuli tilattua trikkerit ihan mielenkiinnon vuoksi, mutta ihan hyvin olen minä ainakin pärjänny nykyisillä.
Miksi ostaa Suomesta 60 hintaan, kun netistä saat postikulujen kanssa tilattua euron-pari päälle 30 hintaan. Kai se on ihan jees, että tietty porukka ostaa täältä ryöstähinnoilla, joten Sony jatkaa älytöntä hinnoitteluaan.
Ja ei tälläkään ohjaimella tee mitään, ku edelleen noi L2 ja R2 napit ihan vehkeestä. Eikö ne kenenkään muun mielestä ole ihan paskat ? . Jos on niin luulis et ne olis sonylla tajunnu noita muuttaa. Tuo ohjain on hyvä kaikkeen muuhun ku pelaamiseen. Itelle ku tossa muutaman viikon päästä pleikan ostan, niin liimaan niihin nappeihin sellaiset muovi palaset et ei niistä sormet luista pois. Nyt noista ohjaimista on kai saatu painavammat ku edelliset ei oli sopinu edes verkonpainoiksi ku oli niin keveitä et ei olis edes uponnu.
Mun mielestä takanapit on ainakin ihan jees. En tajua miten kaikilla on niiden kanssa niin paljon ongelmia. Play.com:sta tuli tilattua trikkerit ihan mielenkiinnon vuoksi, mutta ihan hyvin olen minä ainakin pärjänny nykyisillä.
Miksi ostaa Suomesta 60 hintaan, kun netistä saat postikulujen kanssa tilattua euron-pari päälle 30 hintaan. Kai se on ihan jees, että tietty porukka ostaa täältä ryöstähinnoilla, joten Sony jatkaa älytöntä hinnoitteluaan.