Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
PaKe69 sanoi:Mun pädi lähti muistaakseni kolme päivää nisupullan pädiä ennemmin matkaan, vaan ei ole vielä näkynyt.. Kai siitä joku ilmotus tulee, kun se jostain on noudettavissa? Odottavan aika kun on pitkä, prkl.
Japanilainen Game Watch testasi kestoa GT5 Prologuella teippaamalla kaasunappulan pohjaan ja antamalla auton hakata seinää päin ohjaimen täristessä jatkuvasti: 11 tuntia 35 minuuttia.Annika sanoi:Kuinkas kauan sillä latauksella pelailee?
PaKe69 sanoi:Ainakin mulle olivat tuon lähettäneet lahjana elikkäs giftinä, eikös silläkin ole joku merkitys tullikäytäntöihin? Ja kusti tuo tuon ovelle asti tai vie lähimpään postitoimipaikkaan jos ei saa tiputettua henk. koht.
Samassa paketissa olivat, mutta eivätpä tulliin takertuneet.Uisor sanoi:Jos yesasiasta tilaa vaikka kaksi ohjainta kerralla niin tuleeko ne samassa paketissa vaiko erilisissä? Vaikkei tuolla niin väliä, kun ei ole millä tilata.
Oliver sanoi:Samassa paketissa olivat, mutta eivätpä tulliin takertuneet.
Gigant sanoi:Ei ole omaa YesAsian DualShockkia näkynyt. 16-11 on postitettu, mutta missä lie viipyy. Kohta alkaa ihan oikeasti vi.....maan...
Veke sanoi:Joko DualShockkisi on saapunut ? Minun postitettiin 22.11. eikä ole sitäkään näkynyt...