Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DualShock 3

Vastaus: DualShock 3

Mun pädi lähti muistaakseni kolme päivää nisupullan pädiä ennemmin matkaan, vaan ei ole vielä näkynyt.. Kai siitä joku ilmotus tulee, kun se jostain on noudettavissa? Odottavan aika kun on pitkä, prkl.
 
Vastaus: DualShock 3

PaKe69 sanoi:
Mun pädi lähti muistaakseni kolme päivää nisupullan pädiä ennemmin matkaan, vaan ei ole vielä näkynyt.. Kai siitä joku ilmotus tulee, kun se jostain on noudettavissa? Odottavan aika kun on pitkä, prkl.

Posteljooni oli paketin kanssa kaynyt ovella, mutta kun ei mahtunut luukusta sisaan niin jattanyt lapun, jotta saa noutaa postitoimistolta. Tutkimattomia ovat paketin tiet, mutta eikohan se sielta kohta kotiinsa loyda :)
 
Vastaus: DualShock 3

Tuli muuten tuo pädi eilen, heti autto kun vähä kiroili. Tuo siis lähti matkaan 19.11 ja oli perillä 4.12, reilu parin viikon toimitusaika.. Ei ollenkaan paha, matkaakin sentään jonku verran.
 
Vastaus: DualShock 3

Saiskohan noita sixaxis ohjaimia joskus vaihdettua päikseen dualshock ohjaimiin:rolleyes:
Ei enää viitsisi ostaa kolmatta ohjainta, kun jo kaksi sixaxisia löytyy..
 
Vastaus: DualShock 3

Tuskin noita noin vain vaihdetaan.
Omani sain eilen eli nyt kokoelmissa on jo kolme Sixaxista ja kaksi DualShock 3:sta. :cool:

EDIT: Vastaus alempaan, että ainakin itse tilasin valkoiset.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DualShock 3

tänään hairahdin ostamaan ds3 mustana, saa nähdä milloin on perillä.
lupasivat että viimeistään 18 päivä tätä kuuta olisi perillä. :D
 
Vastaus: DualShock 3

argghh tuskin ohjain mua sen onnellisemmaks tekee mutta hemmetti soikoon ei jaksaisi millään venata ja pari päivää sitten vasta lähti tilaus.. Otin myös sen valkoisen kun oli jotenkin niin tyylikkään näköinen eli nyt 1 sixaxis ja 1 dualshock 3 kohta :)
 
Vastaus: DualShock 3

Tilattu Yesasiasta, pitäisi saapua 19. päivä, en jaksanut kevääseen asti venata.
Kannattaa tilauksen yhteydessä napauttaa koodi WGASIA5, niin saa sen viiden taalan alennuksen.
Täytyy vaan toivoa, ettei joudu ALV:tä maksamaan, **tuttaisi maksaa ohjaimesta yli seitsemänkymppiä.
 
Vastaus: DualShock 3

Ainakin mulle olivat tuon lähettäneet lahjana elikkäs giftinä, eikös silläkin ole joku merkitys tullikäytäntöihin? Ja kusti tuo tuon ovelle asti tai vie lähimpään postitoimipaikkaan jos ei saa tiputettua henk. koht.
 
Vastaus: DualShock 3

PaKe69 sanoi:
Ainakin mulle olivat tuon lähettäneet lahjana elikkäs giftinä, eikös silläkin ole joku merkitys tullikäytäntöihin? Ja kusti tuo tuon ovelle asti tai vie lähimpään postitoimipaikkaan jos ei saa tiputettua henk. koht.

Lahjaksi merkinnällä ei ole merkitystä - vain arvolla.
 
Vastaus: DualShock 3

Jos yesasiasta tilaa vaikka kaksi ohjainta kerralla niin tuleeko ne samassa paketissa vaiko erilisissä? Vaikkei tuolla niin väliä, kun ei ole millä tilata.
 
Vastaus: DualShock 3

Uisor sanoi:
Jos yesasiasta tilaa vaikka kaksi ohjainta kerralla niin tuleeko ne samassa paketissa vaiko erilisissä? Vaikkei tuolla niin väliä, kun ei ole millä tilata.
Samassa paketissa olivat, mutta eivätpä tulliin takertuneet.
 
Vastaus: DualShock 3

Ei ole omaa YesAsian DualShockkia näkynyt. 16-11 on postitettu, mutta missä lie viipyy. Kohta alkaa ihan oikeasti vi.....maan...
 
Vastaus: DualShock 3

Gigant sanoi:
Ei ole omaa YesAsian DualShockkia näkynyt. 16-11 on postitettu, mutta missä lie viipyy. Kohta alkaa ihan oikeasti vi.....maan...

Joko DualShockkisi on saapunut ? Minun postitettiin 22.11. eikä ole sitäkään näkynyt... :confused:
 
Ylös Bottom