Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dust 514

Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Tässä kuuntelen ign podcast beyondia ja siellä puhuttiin dustista joka oli pelattavana ja mitä todennäköisemmin siellä oli juurikin uudempaa versiota koska kehuttiin sitä tähtikarttaa jota ei itselläni ainakaan näy.
sain myös sähköposti vastauksen kysymyksiini lagista ja ccp mielestä se on pienin ongelma tällähetkellä ja siitä ei tarvitse murehtia. oli miten oli niin eilen sain hyviä matseja pelattua, mutta magista tuttu jäätyminen katkaisi pelit siltä erää.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

psn storessa löytyi jo myytäväksi tuoata aurumia ja omasta mielestäni hieman liian kalliiksi hinnoiteltu, mutta muistaakseni vielä miettivät sitä "oikeaa" kurssia tuolle aurumille.

sitten vielä tälläinen

best-dust-loadout

jos minä tuota rahaa ostaisin, niin käyttäisin sen aluksiin ja buffereihin, ehkä kokeiltavaksi pukuja ja aseita.

EDIT
E3 päivitys pitäisi tulla pikapuoliin ja siinä samalla pyyhitään kaikki hahmot mäkeen. Tarkkaa ajankohtaa ei sanottu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Päivitys 2.0 on ladattavissa (1864 MB), nyt vaan odotellaan perjantaita, että serverit aukeaa...
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Päivitys 2.0 on ladattavissa (1864 MB), nyt vaan odotellaan perjantaita, että serverit aukeaa...

Päivitys oli jo eilen ladattavissa ja pelaamaankin pääsi. Ei vain itseäni houkuttanut pitkään pelata, kun olivat julkaisseet päivityksen mukana Move-tuen joka on vielä täysin lastenkengissä. Tuli ihan myötähäpeä pelin kehittäjiä kohtaan kun testasin Movea.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Latasin jokunen hetki sitten päivityksen, mutta serverit ei olleet päällä. Huomenna uusi yritys.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Itse en valitettavasti pääse näin kesäaikana pelailemaan, mutta jos jotain faktatietoa tulee betan kautta, joka olisi hyvä olla aloituspostissa, niin laittakaa yksityisviestiä tai tähän ketjuun päivitystä, niin päivitän aloituspostausta aina tarpeen mukaan.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Kävin tuolt homesta itekki nappaamassa koodin ja nyt latailen clienttia. Huomenna vissiin sit aukee servut vai jo tänään?
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

On servut auki, itse en vai jostain syystä pääse EU battleihin, US matseihin pääsin.
Kais e on vain huonoa tuuria tai jotain, mutta muuten tämä versio näyttää paljon paremmalta :)
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Itse kävin noilla eu servereillä pelaamassa muutaman pelin ja lagi oli jotain hirveän ja kammottavan välimaastosta...
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Nyt olen päässyt jo kahteen EU matsiin joten kai se oli vain huonoa tuuria itsellä. Tuosta lagista ainakin itsellä sitä on paljon vähemmän mitä aikaisemmassa buildissa
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Peli toimii loistavasti. Grafiikka ei ole aivan sitä mitä odotin, mutta kyllähän sekin paranee. Matseissa on selvästi huomattavissa useita ps pleijareita, jotka ovat hankkineet ps3 vain tämän pelin takia. Nimittäin aika harvoin sattuu suora osuma. Yleensä kanssa kilpailijat vetää vain nännipohjassa ja toivoo, että jotain tippuu :)

Itse ostin myös ps3 ainoastaan tämän pelin takia, joten hintaa pelille tulee. Onneksi näppis + hiiri kompo on luvattu, joten ei jää pc kaveritkaan aivan ulkosalle.

Itse pelailen Scoutilla ja "snipu on ystäväni".

Pelailen nimellä: ocrak
PSN: Chinderell
"Tavataan kentillä.."
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Jaahas, tuli sähköpostiin yöllä kutsu betaan, tänään on latautumassa ja toivotaan että illemmalla pääsisi testailemaan.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Itsellekin kolahti näköjään postiluukkuun kutsu betaan! Kuhan on ladannut, niin vois käydä pikatestiä heittämässä ja sitten illalla muutaman ölysen kanssa jahka vähän enempikin. :)
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Eilen pelasin taas muutaman matsin ja tuli mag mieleen, välillä sain sellaisen apinalauman omaan tiimiin että tuntui että porukka ei käsitä mitä pitäisi tehdä ja koko illan aikana en saanut testattua mehupatukkaa ja herättää kituvaa toveria ylös, aina isketään suicide nappia heti.
Hyvältä silti vaikuttaa.
 
Ylös Bottom