Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dust 514

Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Muistin vasta tällä viikolla tämän pelin kun luin uutisen open betasta, jotenkin on päässy unohtumaan tämä kokonaan. Yhen videon on vasta kattonut tästä ja tämä vaikuttaa kyllä ostamisen arvoselta julkaisulta. Kuhan pääsee tiistaina(?) ensitunnelmat kokemaan, pystyy varmemmin vakuuttamaan itselle onko tämä ostamisen arvonen. Vaikuttaa tällä hetkellä liian hyvältä ollakseen totta.

Sanotaan nyt vielä kerran, tämä on ilmainen peli. Pelin hankkimisesta ei tarvitse maksaa mitään ja pelaaminenkin onnistuu laittamatta senttiäkään likoon. Boostereita ja eri tyylisiä aseita/armoreita/moduuleja/sun muuta härpäkettä voi toki ostaa oikealla rahalla jos tahtoo. Nämäkään vempeleet eivät ole ylivertaisia siihen mitä ISKillä saa ostettua (saman tason tavarat).
Tämä voisi olla ihan hyvää viihdettä sen aikaa kunnes joku studio ottaa elämäntyökseen tehdä konsoliräiskintöjen kuninkaalle MAGille jatkoa.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Sanotaan nyt vielä kerran, tämä on ilmainen peli. Pelin hankkimisesta ei tarvitse maksaa mitään ja pelaaminenkin onnistuu laittamatta senttiäkään likoon. Boostereita ja eri tyylisiä aseita/armoreita/moduuleja/sun muuta härpäkettä voi toki ostaa oikealla rahalla jos tahtoo. Nämäkään vempeleet eivät ole ylivertaisia siihen mitä ISKillä saa ostettua (saman tason tavarat).
Tämä voisi olla ihan hyvää viihdettä sen aikaa kunnes joku studio ottaa elämäntyökseen tehdä konsoliräiskintöjen kuninkaalle MAGille jatkoa.

Se luetun ymmärtäminen on liian aliarvostettua. Pahottelen edellistä viestiäni. :( Ei ole kokemusta itselläni yhtään league of legendsistä johon pystyisi vertaamaan dust 514:n micromaksuja, joten siihen en pysty sanomaan mitään. Itse pelasin paljon DCUO:ta joka alunperin oli kuukausimaksullinen ja sen jälkeen vasta siirty free to playksi. Siihen tuli viime vuoden lopussa mullistava päivitys/dlc joka mursi pelin täysin jos vielä meinaisi pelata sitä ilmaisesksi. Itellä loppu mielenkiinto siihen päivitykseen mutta tuli sitäkin peliä tahkottua suunnilleen vuoden. Sentään wikistä luin pätkän jossa David Reid on sanonut että "Dust 514 will not be a "pay-to-win" game". Miten sitten pelintekijät pitävät tasapainossa Aurum sekä ISK rahayksiköt tulevissa päivityksissä, jotta pelistä ei tulisi pay-to-win. Mielenkiitoiseksi tekee tässä pelissä tuo näppäimistö hiiri tuki. Pääsee katsomaan kummalla sitä tulee tahkottua tätä peliä. Jotenkin tuntuisi siltä että tiistai saisi tulla jo hivenen nopeammin.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Ei tarvitse pahoitella mitään, ajattelin vain selventää ettei tule väärinkäsityksiä. Alun pitäenhän tämän piti olla kertamaksullinen peli, mutta siitä ideasta luovuttiin nopeasti. Noista LoL mikromaksuista en tiedä millaisia ne ovat ja miten ne vaikuttavat pelaamiseen. Dustissa esimerkiksi saman tason ISKillä ostettavat aseet ja oikealla rahalla ostettavat aseet eivät eroa kovinkaan paljon, toisessa on nopeampaa sarjaa ampuvaa, toisessa lonkalta ammuttaessa tarkempaa, isompaa lipasta, hitaampaa mutta tarkempaa sarjatulta jne, eli mitään pay to win asetta ei voi ostaa edes oikealla rahalla.
Ja eiköhän ne CCCCCCP poijaat saa kunnon balanssin AURUMille ja ISKille kun siellä evessä taitaa olla ihan oma talous expertti tutkimassa eve onlinen taloutta ja sen kehitystä. Näin alkuun kuulemma even ja dustin välistä rahaviritaa rajoitetaan juurikin sen takia että pystyvät laskemaan oikeanlaisen veron siihen väliin.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Nyt vähän ensivaikutelmia kun avoin beta vihdoin alkoi ja enemmän populaa virtaa pelaamaan.
Ei hyvältä vaikuta pelimekaniikan suhteen, kaksi kertaa peli bugitti niin että kaikki pelaajat joko pysähtyivät täysin tai sitten he jatkoivat liikettään mihin loputtomiin ( hauskan näköistähän se oli kun joku tyyppi juoksee kalliolta ja jatkaa juoksuaan ilmassa kohti tuntematonta).
Joko minä olen susipaska pelaaja (ei varmasti kaukana etten olisi), mutta luulisi että pelit menisivät minullakin paremmin kuin 1/8, 3/12, 1/6 ja yhteenlaskettu KD on 0.3 :)
Pelin äänet sekoilivat myös oikein olan takaa, tietokone naisääni joka ilmoittaa hakkeroidusta kohteesta yms pätki ja lopetti lauseet kesken, löysin myös miehittämättömän turretin joka päästi itsestään ääntä niinkuin sillä ammuttaisiin liipasin pohjassa ja tämäkin ääni loppui kun hyppäsin turretin ohjaksiin ja pois.
Vielä on roppakaupalla parannettavaa että tästä saataisiin peli jota oikeasi jaksaisi pelata.
Jos joku tietää miten tässä saa tuon ääni chatin päälle niin kertokaa ihmeessä, sillä sisintäni kaivaa paha aavistus että pitää ostaa oikealla rahalla se ääni härpäke.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

En oo tota ääni chattia kokeillu, mutta kun venasin ottelun alkua olin näkeväni että ps3 padin vasen nuoli on voice-chat toiminto ja valikossa oli valittavana push-to-talk toiminta voice chattiin, joten villi veikkaus että siitä pitäs mennä päälle. Pitänee lähempänä viikonloppua kokeilla tuo. Toivottavasti ei rahalla tarvitsisi ostaa voice chattia.

Pelasin tänään vain Ambushia ja ensitunnelmat pelistä on mahtavat. Tuntuu unreal touranmentilta ja huomaan että joka tilanteessa tulee hypittyä melkein koko ajan. Luodit meni sinne minne pitikin mutta sitten tuli ärsyttäviä kuolemia spawntrappien takia. Ei mitään jakoja selvitä hengissä. Hyvin itekki alkoi odottaa millon vihut spawnaa tietyissä kohdissa eteen jotta saa sen helpon tapon siitä.Tämän päivän saldo ja pitkästä aikaan konsolilla ylipäätänsä pelailun tuloksen 33 tappoa 29 kuolemaa jotka tekee 1.14 kd ration. Voitot taisi mennä 3 voittoa 4 tappiota tjsp. Tasasia pelejä. Rahat ja taito pistee tuli tuhlattua miten nyt sattu kokeilun vuoksi mutta en usko että sen takia joutuisi uutta hahmoa tekemään. Nimen vois tosin vaihtaa, sen verran huono tuli taas keksittyä. Betaksi tosi onnistunut peli näin n.2h pelailun jälkeen. Taitaa olla mahtava peli kun saa oman hahmon pelityyliin sopivaksi.
Miinuksia vois antaa vain siitä että tooni jää usein jynkyttämään kallioita vasten ihan ihmeellisissä tilanteissa, mutta pitää muistaa että tää on vasta beta.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Hmm meinasin, että tätä pitäisi kokeilla mahdollisena MAGin seuraajana, mutta jos peli on tuollaista Unreal tournamentin hyppysotaa, niin ei kiitos. Ehkä kuitenkin käyn vilkasemassa, kunhan ehdin.

Mitä pelimuotoja tuossa olikaan? Tommonen normi deathmatch ei paljoa naposta, kun en niissä pärjää ja mielestäni pelissä pitäisi olla muutakin tavoitetta kuin pelkkä lahtaaminen ja K/D-ration tuijottelu.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Hmm meinasin, että tätä pitäisi kokeilla mahdollisena MAGin seuraajana, mutta jos peli on tuollaista Unreal tournamentin hyppysotaa, niin ei kiitos. Ehkä kuitenkin käyn vilkasemassa, kunhan ehdin.

Mitä pelimuotoja tuossa olikaan? Tommonen normi deathmatch ei paljoa naposta, kun en niissä pärjää ja mielestäni pelissä pitäisi olla muutakin tavoitetta kuin pelkkä lahtaaminen ja K/D-ration tuijottelu.

Ei tarvitse pelätä että tämä olisi jotain unreal hyppy hippaa, stamina kuluu hypätessä sen verran että kahden hypyn jälkeen ei pääse edes aidan yli vetämättä henkeä hetkisen.
Itse siis pelasin niitä tehtäväpohjaisia pelejä eilen ja jätin sen deathmatchit sikseen. Omalla KD luvuilla tuossa aiemmin yritin ilmaista että osuminen oli aika työn alla ja luultavasti kyse oli lagista.
Suljetussa betan buildi ei ole muuttunut kun peli tuli avoimeen testaukseen ja voin sanoa että pelit rullasi sulavammin ja ilman bugeja, mistä sitten johtuukin että eilen oli sellaiset pelit kuin oli, mutta tänään taas uusi yritys.


Edit //
Niin ja kun katselin augmentation valikkoa näin siellä lokeron johon voi ostaa global voice transmuterin tai joku sen niminen härpäke. Se tosiaan mietityttää tarvitaanko siihen ostaa oikealla rahalla jotain että kloonimies saa suunsa auki. Anteeksi kirjoitus virheet, puhelimella koitetaan kirjoitella.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Puolen tunnin pikatesti takana, joten ensifiilikset sen pohjalta.

Potentiaalia on; hahmonkehitys, dropsuittien kasaaminen, ajoneuvohommat monipuoliset, lista on pitkä. Tähdätäkin pitää, kun ampuu!

Oppimista paljon ja ainakin toi Ambush pelimuotona ei avautunut. Ajoneuvoja en löytänyt pelikentältä, joten sekin vähän mättää. Enempi ravaamista, kuin MAGissa, joka on sinänsä saavutus.

Ja onko noi kaikki kartat tommosia ruosteaavikoita? Ainakin toi yks kartta jota sain pelattua oli aika tylsä, mutta sinänsä toimiva. Pääsi testailemaan sniputtelua dyyneiltä johonkin strongholdiin.

Olipas sekavaa, mutta niin oli pelaaminen. Lisäkommenttia, kunhan saa jotain paremmin kasaan. Ja missä possessa Konsolifinin sakki pelaa? Etenkin vanhan KFS-kääkät.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Edit //
Niin ja kun katselin augmentation valikkoa näin siellä lokeron johon voi ostaa global voice transmuterin tai joku sen niminen härpäke. Se tosiaan mietityttää tarvitaanko siihen ostaa oikealla rahalla jotain että kloonimies saa suunsa auki. Anteeksi kirjoitus virheet, puhelimella koitetaan kirjoitella.

Ei tässä tarvitse ostella minkään näköisiä härpättimiä chattäilyä varten. Asetuksista vaan Push to talk (tai joku vastaava) off:lle ja siten voit puhua squadissasi olevien kavereiden kanssa niin paljon kuin sielu sietää. :) Veikkaisin että tuota global voice transmuteria tarvitsee jos haluaa keskustella muillekkin kuin squadilaisille tai Eve:n pelaajille. En tiedä. Ei ole kokemusta tuosta.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Oppimista paljon ja ainakin toi Ambush pelimuotona ei avautunut. Ajoneuvoja en löytänyt pelikentältä, joten sekin vähän mättää. Enempi ravaamista, kuin MAGissa, joka on sinänsä saavutus.

Ajoneuvothan pitää tässä pelissä itse ostaa ja sitten tilata taistelu kentälle. Tapahtuikohan se tilaus oikeasta nuolinäppäimestä.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Melko

Joko minä olen susipaska pelaaja (ei varmasti kaukana etten olisi), mutta luulisi että pelit menisivät minullakin paremmin kuin 1/8, 3/12, 1/6 ja yhteenlaskettu KD on 0.3 :)

Ettei olisi nyt käynyt niin, että olet peliä pelannut vähän väärällä tavalla. Peli poikkeaa melko tavalla noista monista muista verkkoräiskinnöistä joka kyllä näkyy uusien pelaajien käytöksessä enemmän kuin usein tuolla Dustin servereillä.

Eli ensinnäkin kannattaa ymmärtää, että ilman mitään erikoismoduuleja tai scoutti armoria näyt melko herkästi vihollisten tutkassa. Tämä johtaa siihen, että mikäli leikkii yksinäistä sutta ja lähtee liian agressiivisesti hakemaan tappoja niin kimpussasi on tusina vihollispelaajaa helpon tapon perässä. Kannattaa mielummin liikkua turvallisesti muun tiimin mukana ja napsia vihollisia vähän etäämmältä ja lurettamalla noita yli agressiivisia oman tiimin syötäväksi.

Käytännössä jos olet jonkun tähtäimessä ja tarpeeksi lähellä niin näyt heti vihollisen tutkassa, tätä kannattaa käyttää hyväksi ja "maalata" myös vihollispelaajia.

-

Toisena voisi mainita, että pelissä sillä mihin noita skill pointteja laittaa on todellakin merkitystä. Mikäli ihan satunnaisesti noita heittelee alussa kykyihin jotka kuulostaa hienoilta, mutta niille ei välttämättä ole tarvetta niin jää melko helposti heikomman asemaan.

Pasteenpas tännekin tuon oman hyväksi havainneeni starttibuildin perus rynkkysankarille.
Spoiler tagien sisällä siis vinkkejä mihin käyttää ne alussa saatavat kykypisteet tehokkaasti, tuo ei käytännössä sulje vielä mitään ovia joten tuosta voi kehittyä vähän mihin suuntaan tahansa, mutta antaa ainakin melko hyvät rahkeet kykypisteiden ja ISK:n hankintaan.

Oma suositus:
[ASAP]
- Assault rifle operation L3, Caldari Assault dropsuit L1, Weaponry *, Field Mechanics L1, Armor Upgrades L1
- CA dropsuit Skilli maksanee jonkin verran joten siihen kannattaa säästää pari ekaa peliä (ja säästää ne 50k sp:tä aloituksesta.) (avaa jokseenkin paremman Assault type I:n 2x2 module slotilla)
- Field Mechanics ja Armor upgrades -> basic armor plates -> 60 hp per moduuli -> 1/3 enemmän hilpparia.
- AR operation -> GEK-38 Assault rifle -> parempi rynkky.
- Weaponry -> lisää lämää, ja damage moduulit mikäli näitä haluaa käyttää.

[Pätevät muttei heti pakolliset]
- Light weapon sharpshooter -> Lisää rangea rynkkyyn, tällä kyvyllä on tullut tehtyä sellaisia killstreakkejä kun oma rynkky vain kantaa vihollisia kauemmas.
- Shield skillit shield moduuleille -> Loadout pisteiden kannalta todella kalliita, mutta suurempi ja nopeammin latautuva kilpi pelastaa henkiä.
- Sniper profiency -> Niihin jaksoihin jossa oma tiimi evottaa ja on parasta vaan istuskella etäällä ja pistää vihollisia nippuun odotellessa parempia ilmoja.

Fitti:
- GEK-38 rynkky
- Assault dropsuit-|
- 2 armor moduulia
- shieldiä, shield regeniä tai lämää.
- perus kranut

Tuo siis melko hyvä perus rynkkysankari aloitus josta voi sitten kehittyä vähän suuntaan jos toiseenkin. Antaa sekä kestävyyttä, että tulivoimaakin. Monet muut kyvyt menee melko lailla erikoistumisen puolelle, jolloin kannattaa jo vähän parempi kuva peleistä ja kyvyistä.

K/D 2.01 luokkaa tuolla setillä tällä hetkellä, että melko hyvin toimii.
Tuli tänään vedettyä myös muutama 15/1 eräkin joten SP:n ja ISK:n tuloa ei voi estää.

Nuo startti pisteet vissiin saa aina uudelle hahmolle, joten jos on ihan joka suuntaan sössinyt saattaa olla parempi aloittaa uusi mikäli selkään tulee pahasti.

Suljetussa betan buildi ei ole muuttunut kun peli tuli avoimeen testaukseen ja voin sanoa että pelit rullasi sulavammin ja ilman bugeja, mistä sitten johtuukin että eilen oli sellaiset pelit kuin oli, mutta tänään taas uusi yritys.

Ihme juttu, itsellä toiminut peli melko moitteetta näin iltaisella, saivat tuon hit detectioninkin korjattua melko mallikkaasti. Kerran on peli jäätynyt ja pari kertaa on servu kaatunut ja sinkoutunut takaisin huoneeseen.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Melko



Ettei olisi nyt käynyt niin, että olet peliä pelannut vähän väärällä tavalla. Peli poikkeaa melko tavalla noista monista muista verkkoräiskinnöistä joka kyllä näkyy uusien pelaajien käytöksessä enemmän kuin usein tuolla Dustin servereillä.

Eli ensinnäkin kannattaa ymmärtää, että ilman mitään erikoismoduuleja tai scoutti armoria näyt melko herkästi vihollisten tutkassa. Tämä johtaa siihen, että mikäli leikkii yksinäistä sutta ja lähtee liian agressiivisesti hakemaan tappoja niin kimpussasi on tusina vihollispelaajaa helpon tapon perässä. Kannattaa mielummin liikkua turvallisesti muun tiimin mukana ja napsia vihollisia vähän etäämmältä ja lurettamalla noita yli agressiivisia oman tiimin syötäväksi.

Käytännössä jos olet jonkun tähtäimessä ja tarpeeksi lähellä niin näyt heti vihollisen tutkassa, tätä kannattaa käyttää hyväksi ja "maalata" myös vihollispelaajia.

-

Toisena voisi mainita, että pelissä sillä mihin noita skill pointteja laittaa on todellakin merkitystä. Mikäli ihan satunnaisesti noita heittelee alussa kykyihin jotka kuulostaa hienoilta, mutta niille ei välttämättä ole tarvetta niin jää melko helposti heikomman asemaan.

Pasteenpas tännekin tuon oman hyväksi havainneeni starttibuildin perus rynkkysankarille.
Spoiler tagien sisällä siis vinkkejä mihin käyttää ne alussa saatavat kykypisteet tehokkaasti, tuo ei käytännössä sulje vielä mitään ovia joten tuosta voi kehittyä vähän mihin suuntaan tahansa, mutta antaa ainakin melko hyvät rahkeet kykypisteiden ja ISK:n hankintaan.

Oma suositus:
[ASAP]
- Assault rifle operation L3, Caldari Assault dropsuit L1, Weaponry *, Field Mechanics L1, Armor Upgrades L1
- CA dropsuit Skilli maksanee jonkin verran joten siihen kannattaa säästää pari ekaa peliä (ja säästää ne 50k sp:tä aloituksesta.) (avaa jokseenkin paremman Assault type I:n 2x2 module slotilla)
- Field Mechanics ja Armor upgrades -> basic armor plates -> 60 hp per moduuli -> 1/3 enemmän hilpparia.
- AR operation -> GEK-38 Assault rifle -> parempi rynkky.
- Weaponry -> lisää lämää, ja damage moduulit mikäli näitä haluaa käyttää.

[Pätevät muttei heti pakolliset]
- Light weapon sharpshooter -> Lisää rangea rynkkyyn, tällä kyvyllä on tullut tehtyä sellaisia killstreakkejä kun oma rynkky vain kantaa vihollisia kauemmas.
- Shield skillit shield moduuleille -> Loadout pisteiden kannalta todella kalliita, mutta suurempi ja nopeammin latautuva kilpi pelastaa henkiä.
- Sniper profiency -> Niihin jaksoihin jossa oma tiimi evottaa ja on parasta vaan istuskella etäällä ja pistää vihollisia nippuun odotellessa parempia ilmoja.

Fitti:
- GEK-38 rynkky
- Assault dropsuit-|
- 2 armor moduulia
- shieldiä, shield regeniä tai lämää.
- perus kranut

Tuo siis melko hyvä perus rynkkysankari aloitus josta voi sitten kehittyä vähän suuntaan jos toiseenkin. Antaa sekä kestävyyttä, että tulivoimaakin. Monet muut kyvyt menee melko lailla erikoistumisen puolelle, jolloin kannattaa jo vähän parempi kuva peleistä ja kyvyistä.

K/D 2.01 luokkaa tuolla setillä tällä hetkellä, että melko hyvin toimii.
Tuli tänään vedettyä myös muutama 15/1 eräkin joten SP:n ja ISK:n tuloa ei voi estää.

Nuo startti pisteet vissiin saa aina uudelle hahmolle, joten jos on ihan joka suuntaan sössinyt saattaa olla parempi aloittaa uusi mikäli selkään tulee pahasti.



Ihme juttu, itsellä toiminut peli melko moitteetta näin iltaisella, saivat tuon hit detectioninkin korjattua melko mallikkaasti. Kerran on peli jäätynyt ja pari kertaa on servu kaatunut ja sinkoutunut takaisin huoneeseen.

Hyvät on vinkit ja kyllä minä tiedän miten tätä tulisi pelata ;)
Eilen meni jo hieman paremmin, mutta loppupuolen parimatsia alkoi taas se ääni vähän pätkimään ja huomasi että vihollisiin ei vain enää osu. Lähdin toki uusille urille tuon hahmon kannalta ja rupesin niin sanotusti lääkintämieheksi. Pitää vielä vähän säästää että saan käyttöön parempia nano injectoreita.

Noista alkupään pisteistä olen samaa mieltä että ei kannata lähteä laittamaan paljonkaan psiteitä muualle kuin aseen parantamiseen, esim. tuo sharpshootteri on todella tärkeä jos haluaa assault rifflen kanssa seikkailla, muuten ei osu/tee lämää vähänkään kauempana oleviin.

Ukkikselle sen verran että jätä ihmeessä nuo deathmachit pois ja siirry skimish pelimuotoon. Betassa ei taida olla muunlaisia planeettoja kuin tälläistä hiekkaerämaata enimmäkseen.

Kun katselee sitä global chattiä niin välillä on naurussa pidättelemistä :D
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

On sielä ainakin yksi vähän vihreämpikin planeetta, tosin ei se kyllä millään kasvillisuudella noista muista eroa ja omaa lähinnä vihreämmän paletin maalle.

Mapit on tehty satunnaisgereneroinnilla ja käsittääkseni CCP:llä on tavoitteena on tarjota pelaajille valtava määrä karttoja jotka sijoittuvat eri planeetoille EVE universumissa. Vissiin aikovat antaa pelaaja korporaatoille tehtäväksi täyttää nämä kartat omilla tukikohdillaan yms. kaivokomplekseillaan. Nykyiset taitavat silti olla vielä ihan CCP:n generoimia ja täyttämiä.
 
Re: Dust 514 [PS3 Hype]

Ukkikselle sen verran että jätä ihmeessä nuo deathmachit pois ja siirry skimish pelimuotoon. Betassa ei taida olla muunlaisia planeettoja kuin tälläistä hiekkaerämaata enimmäkseen.
Ok. Hyvä tietää. Edelleenkin kaipailee sitä osastoa johon liittyä, peli kaipaa hyvää seuraa selkeästi.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Onko muilla järkyttävää pätkistä? Itsellä nuo äänet ja peli pätkii olan takaa. Välillä tuntuu rullaavan kivasti, mutta kun räiske alkaa niin jo pelkkä vihollisen näkeminen tuottaa kuoleman.



Ei ole MAGin kaltaista sulavuutta
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Edelleenkin kaipailee sitä osastoa johon liittyä, peli kaipaa hyvää seuraa selkeästi.

Tähän sama. latailin itekkin dust:n, mutta yksinään ei juurikaan kiinnosta rueta pelailee. Jos täällä on vanhoja mag:n kfs jannuja pelailemassa jossain suomiklaanissa niin
saa paljastaa.

Ootko Willilagi esim. jossain klaanissa jo ?

Toki myös kaikki muut konsolifin klaanit ovat tervetulleita, tullut vaan tuota magia hakattua niin paljon muutamien sankareitten kanssa,
että olisi mukava pelailla samoissa porukoissa.
 
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Ymmärrän, beta on vasta tämäkin. Ihmetyttää vain miksi äänet kin pätkii. Ja magin vetää myös pelanneena voin sanoa että silti se oli sulavampaa

Ja pelaan vielä muutaman matsin että saan rahat kiltaan, nimi ehdotuksia saa laittaa
 
Ylös Bottom