Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DVD ajurien versiot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakuuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei jätkät lopettakaas läpänheitto.

1. Onko jollain RGB-Scart-kaapeli?
2. Onko samalla tyypillä myös PS2 2.13 DVD-ajureilla?
3. Vihertääkö kuva DVD-levyillä? Toimivatko levyt alukoodista riippumatta?

Itselläni on 2.13 ajurit ja v7, mutta ei Region 1 -levyjä eikä RGB-Scart-kaapelia.

Uusi Region X poistaa viherryksen pelkällä rompulla, joten ei mikään ihme, jos viherryksen saisi pois ajuripäivityksellä. Tuo RGB-viherryshän on vain ja ainoastaan PS2-ominaisuus, ei mikään standardi kuten Macrovision-suojaus komponenttivideolla.

Liike josta kysyin oli oottanut egmontiin (maahantuoja?) yhteyttä ja ne oli vahvistanu kuulemma et 2.13 verrattuna 2.10 parantaa vain dvd kaken toimintaa ja korjaa toimintaongelmia, et muutamat dvd:t rupee pyöriin mitkä ei 2.10 ajureil toiminu.

Joten kai siihen pitää tyytyä? Harmi sinänsä...

Joo sorry ei se viherrys oo mihkään hävinny. Mulla oli rgb-scart kiinni s-vhs paikassa. telkussa on kaks liitäntää ja toinen tukee rgb:tä ja toinen s-vhs:sää. Enkä tota heti muistanu, mut äsken kaivoin manuaalin esiin. Voi prkl!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi
:rolleyes: huoh, luulis silmillä näkyvän onko kyseessä RGB vai s-video.... no ei kai sitten :rolleyes:

Ei sitä kyllä äkkiseltään silmällä erota onko s-video vai rgb. Ero on useimmilla televisioilla sen verran pieni, että en usko että sinäkään erottaisit.

:rolleyes: huoh, luulis silmillä näkyvän onko kyseessä RGB vai s-video.... no ei kai sitten :rolleyes:

Joo kyllä sulla on sit tosi hyvä näkö. Kyllä me tavalliset ihmiset ollaa aika puusilmiä.

RGB -svideo... Erohan on ihan selkeä, ainakin minulle,.. mutta mikäs minä olen moista "moralisoimaan", kattokee vaikka komposiittina... :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dapht
Mitenköhän tuo ajuripäivitys onnistuisi ilman kaukoa.. Riittääkö että hommaa jostain ajuri-CD:n ja ajelee päivitykset sisään?

Kyllä. vienee muistikortilta n.2MB tilaa, joka ei ole kovin hyvä juttu.

RGB -svideo... Erohan on ihan selkeä, ainakin minulle,.. mutta mikäs minä olen moista "moralisoimaan", kattokee vaikka komposiittina... :D

Riippuu ilmeisesti TV:stä miten suuri ero RGB:llä ja S-videolla käytännössä on. Mutta suosin itse ainakin RGB:tä ettei tarvitse pohtia olisko S-video lähes yhtä hyvä :D

Onko porukoiden uusissa PS2-koneissa uudempia DVD-ajureita kuin 2.13E? Vai onko se edelleen viimeisin päivitys?

Itselläni on tuo 2.13E ja hyvin ovat levyt toimineet sen kanssa.

Ylös Bottom