Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DVD Box Office

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chrono
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta tuntuu että vaihtelee vähän ylläpitäjien fiiliksien, horoskoopin, tms. järkevän mukaan. Tilasin Eternal Darknessin Gamecubelle joskus ehkä 3 viikkoa sitten, ja kun viime viikolla kyselin mikä on tilanne niin vastasivat että "joo sori ei me olla saatu sitä vielä, kiitos kärsivällisyydestä" tms.

Hyvä joo, ainoa vika on että niiden sivuilla lukee pelin kohdalla että "Arrival Date: Tuesday, June 25, 2002", eikä mitään mainintaa siitä että niillä ei actually oo koko peliä varastossa. Ärsyttää tommonen epämääräinen touhu.
 
Olen tilaillut noin tusinan tilausta DVDBO:sta ja sen voin sanoa, että mesta on halpa, mutta hidas.
Eternal Darkness tuli tossa tiistaina ja tilauksen pistin menemään joskus kuukausi sitten.
 
Ja hitaus johtuu siitä kun mestahan on ilmeisesti melko suosittu, ja osittain myös halpuudesta. Maksaa vähemmän kun odottaa että tavaraa tulee paljon ja lähettää vasta sitten.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono
Tuleekos muuten tuolta Box Officesta pelit kotiin asti?

Kyllä! Paras dvd- ja pelikauppa ainakin minun mielestäni. Yleensä siinä toimituksessa menee noin 2 viikkoa. Ei mulla oo enempää koskaan menny! Halvat hinnat ainakin on eikä postikuluja...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Kyllä! Paras dvd- ja pelikauppa ainakin minun mielestäni. Yleensä siinä toimituksessa menee noin 2 viikkoa. Ei mulla oo enempää koskaan menny! Halvat hinnat ainakin on eikä postikuluja...
Kannattaa kokeilla samassa maassa sijaitsevia:
AB Sound
DVD Soon


Molemmat reilusti DVD BO:ta nopeampia ja yleensä halvempia.
DVD Soonin huonona puolena tapa velottaa VISA:a heti, kun tilaus on tehty, eikä vasta kun tilaus postitetaan.
 
Mulla ois yksi kysymys liittyen DVD Box Officesta tilaukseen:

Tilasin tässä vähän aikaa sitten SOA legendsin tuolta ja minulle tuli ilmoitus paketin lähetyksestä. Minua kuitenkin pisti silmään outo yksityiskohta osoitteessa johon peli lähetetään. Siinä luki Helsinki00720, Finland. Vaikka olin merkinnyt oikein tietoni lomakkeeseen johon laitetaan osoite.
Zip/Postal Code:
00720
Country:
Finland

Mistäköhän ongelma johtuu ja osataanko peli lähettää oikeaan paikkaan?

Olisin tilaamassa uuden Zeldan ennen USA:n julkaisupäivää ja haluan varmistaa ettei rahani mene hukkaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Kannattaa kokeilla samassa maassa sijaitsevia:
AB Sound
DVD Soon


Molemmat reilusti DVD BO:ta nopeampia ja yleensä halvempia.
DVD Soonin huonona puolena tapa velottaa VISA:a heti, kun tilaus on tehty, eikä vasta kun tilaus postitetaan.

Mutta käsittääkseni kummallakaan noista ei ole varastoa Euroopassa, kuten DVD Box Officella. Vaikka DVDBO:lla takkuilee toimitus, niin kyllä sieltä ennemmin tilaa kuin AB Soundista tai Soonista - Tulliin joutumisen takia. Jos haluaa olla varma, että oma paketti ei joudu tulliin, kannattaa kääntyä DVDBO:n puoleen. Itse pistin tilauksen DVDBO:hon tuossa perjantai päivällä (251 kortti Cubelle), saa nähdä hyväksyivätkö Electronin (Sammon) ja kauan toimituksessa kestää.
 
Kertokaapa nyt viisaammat, onnistuuko noista ulkomaisista nettikaupoista tilaaminen pelkällä elektron kortilla? Itse en valitettavasti omista luottokorttia vaan tuon Osuuspankin kultakortti elektronin (sininen kortti)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Misteri
Kertokaapa nyt viisaammat, onnistuuko noista ulkomaisista nettikaupoista tilaaminen pelkällä elektron kortilla? Itse en valitettavasti omista luottokorttia vaan tuon Osuuspankin kultakortti elektronin (sininen kortti)
Edelleenkin se on kai vaan se Sammon Electron, joka kelpaa. Muut pankit ovat tulossa myöhemmin mukaan paitsi Nordea, jolla suunnitelmia ei ole.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tommi
...Hyvä joo, ainoa vika on että niiden sivuilla lukee pelin kohdalla että "Arrival Date: Tuesday, June 25, 2002", eikä mitään mainintaa siitä että niillä ei actually oo koko peliä varastossa. Ärsyttää tommonen epämääräinen touhu.

Varastoidun tavaran määrän pitäminen mahdollisimman pienenä tuo selvää säästöä.
 
Minun pitäisi tilata DVDBO:sta peli, mutta ei ole mahdollisuutta maksaa luottokortilla. Haluaisiko joku ystävällisesti tilata sen puolestani? Voin maksaa etukäteen ja jonkin verran ylimääräistäkin vaivannäöstänne.
Ilmoittakaa privana, ettei tämä ketju suotta täyty sadoista yhteydenotoista.
 
Jostain syystä kukaan ei tunnu olevan halukas. Ajatelkaa nyt, ilmaista rahaa! Uskomattomat 10 ylimääräistä sille joka tilaisi.
 
Mites kun yritin soittaa tuonne DVDBO:hon ja en tuntunut saavan yhteyttä. Näppäilin puhelimeen numeron 905 709 1571 eikä toiminut.

Tämä on sellainen pakkotilanne, että pitää soittaa sinne jos haluaa Ocarina of Time bonuslevyn.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Mites kun yritin soittaa tuonne DVDBO:hon ja en tuntunut saavan yhteyttä. Näppäilin puhelimeen numeron 905 709 1571 eikä toiminut.

Tämä on sellainen pakkotilanne, että pitää soittaa sinne jos haluaa Ocarina of Time bonuslevyn.

Operaattorin ulkomaantunnus (esim. 990 Sonera, 999 Finnet) ja Kanadan ulkomaan suuntanumero (1) puuttuu. Näppäile esim. 990 1 905 709 1571 (Sonera) tai 999 1 905 709 1571 (Finnet). Noita ulkomaanoperaattoritunnuksia on muitakin, ainakin Saunalahti ja Telia. Jos haluat käyttää edullisinta, niin koita kaivaa hinnat jostakin.
 
No niin...nyt on taas uusi ongelma. Odotin 8 viikkoa, että saisin Skies Of Arcadia Legendsin, mutta sitä ei ole tullut. Sen jälkeen valitin asiasta ja sain sähköpostissa jonkun hämärän lomakkeen, jossa piti täyttää tietoni ja tiedot pelistä.

Eräs kohta lomakkeessa kuitenkin jäi hämäämään. Mitä tarkoitettiin tekstillä "Purchase order:"? Itselleni ei oikein tullut mikään tärkeä tieto mieleen, kun olin laittanut tilausnumeron, nimen, osoitteen, pelin nimen yms. Olen yrittänyt etsiä sanakirjoistakin, mutta vastausta en ole saanut. Voisiko joku auttaa minua?
 
OLETTAISIN, että se koskee vain sitten, jos on tilannut useamman tuotteen. Ei minulla silti mitään tietoa asiasta ole.
 
Ylös Bottom