Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DVD kauko-ohjain Play.comin alesta

jkh

Member
Hei,

Play.comin alennusmyynneissä on tarjolla myös PS2:n DVD kauko-ohjain vastaanottimella. Alla linkki tuotteeseen:

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=116977

Olisikohan tuo pätevä ja toimiva hankinta? Tuossa kiinnostaa edullisen hinnan lisäksi se että mukana tulevassa vastaanottimessa joka liitetään peliohjainporttiin on läpivienti johon saa kiinni peliohjaimen. Näin ollen ei tarvitsisi vaihdella vastaanotinta ja peliohjainta kuten Sonyn alkuperäisen vastaanottimen kanssa väistämättä käy.
 
Ite tilasin kyseisen kaken viime viikolla ja torstaina pitäisi tulla. Ei oo odotukset hirmu korkeella kun ei tuo maksanutkaan kun kympin. Pattereita ei taida tulla mukana.
kirjoittelen lisää jahka tuo saapuu.
 
Pitihän se sitten minunkin samantien tilata. Hinta ja läpivienti-vastaanotin houkutteli sen verran etten uskaltanut alkaa venyttämään tilausta, loppuvat pian kesken taikka tarjousaika muuten menee ohi.

Eli Play.comin edullinen (8,6 EUR) DVD-kaukosäädin vastaanottimineen on tulossa, vertaillaan sitten kokemuksia kunhan saadaan ohjaimet kotiin.
 
Tännän tuo tuli postissa. Tuntuu toimivan, on vähän hepposen olonen. kirjoittelen lisää paremmalla ajalla.
 
Pattereita ei tainnut olla mukana? Millaisia ja kuinka monta tuo käyttää? Pitää hankkia ne valmiiksi odottamaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jkh
Pattereita ei tainnut olla mukana? Millaisia ja kuinka monta tuo käyttää? Pitää hankkia ne valmiiksi odottamaan.

Suureksi yllätyksekseni siinä tuli patterit mukana. 2 kappalettahan nuita näkyi olevan, semmosia pikku-sormipattereita.

Ovat oikein merkkivaöon pistäneet kaken kulmaan, joka vilkkuu nappia painettaessa. Kaikki tarpeelliset toiminnot DVD- ja CD-käyttöä ajatellen tuosta löytyykin. Tosin kuori on aika ohuesta muovista tehty, saattaapi mennä rikki kovakuoraisemmalta.
 
Kauko-ohjain tuli minulle eilen, todella nopeaa toiminaa Play.comilta. Tilaus tehty 26.1. ja tuote postilaatikossa 30.1.

Hintaansa (8,6 EUR) nähden aivan pätevä DVD-kauko-ohjain. Kaikki tärkeimmät toimnnot löytyy, vastaanottimessa läpivienti ja ottaa signaalin hyvin vastaan 5 metrin päästä eikä tarvitse näyttää kuin vähän sinne päin.

Eikä tuo minusta edes kovin heppoiselta vaikuta. Ja todellakin patterit olivat mukana, niiden hinnan kun laskee pois niin eipä tuosta paljoa jää itse kauko-ohjaimen osalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jkh
Kauko-ohjain tuli minulle eilen, todella nopeaa toiminaa Play.comilta. Tilaus tehty 26.1. ja tuote postilaatikossa 30.1.

Hintaansa (8,6 EUR) nähden aivan pätevä DVD-kauko-ohjain. Kaikki tärkeimmät toimnnot löytyy, vastaanottimessa läpivienti ja ottaa signaalin hyvin vastaan 5 metrin päästä eikä tarvitse näyttää kuin vähän sinne päin.

Eikä tuo minusta edes kovin heppoiselta vaikuta. Ja todellakin patterit olivat mukana, niiden hinnan kun laskee pois niin eipä tuosta paljoa jää itse kauko-ohjaimen osalle.

Hinnasta jos laskee postikulut vielä pois niin ei paljoa jää kyllä kakelle.
 
Ylös Bottom